Форум Освіта в Україні та світі. Обговорюються питання освіти: куди піти вчитися на фінансові спеціальності, ліцеї, коледжі, вузи, а також обговорення тренінгів, семінарів та курсів, навчання, MBA, друга фінансова освіта.
Bobua написав:Але цікаво, чи скористаються після війни солдати можливостями навчання для всл?
От зараз вчу одного магістра, який в АТО брав участь ще до 2022 р., потім в 2023 звільнився із ЗСУ через поранення. ПТСР явно є і навчання йому дуже важко йде. Там явно потрібен особливий підхід.
Востаннє редагувалось Дюрі-бачі в Чет 12 гру, 2024 12:59, всього редагувалось 1 раз.
_hunter написав:Но Jim Keller НЕ ВЫИГРЫВАЛ олимпиад (уж, простите, не знаю про участие). Ilya Sutskever -- аналогично. Вы что доказать пытаетесь? Что и без "олимпиадности" можно "крутые штуки" изобретать?
Он пытается доказать, что олимпиадность это вообще не маркер, и в резюме многих топов, такая вещь как "выиграл 10 олипиад в школе" скорее всего отсутствуют, даже если они были по факту. Но люди ставшие топами, скорее всего имели и в юности потенциал выигрывать олимпиады, просто не факт что участвовали. Для того, что бы выиграть, нужно не только быть умным, но и нужно быть участником олимпиады, проявив как минимум такое желание, а максимум обскакать всех конкурентов на кандидата-участника.
Хтось на повному серйозі думає, що в резюме ТОП менеджера залишиться місце для згадки досягнень у шкільні часи, наче у випускника без досвіду, який намагається хоч щось в резюме написати.
Та при чем тут резюме? -- или вы того же Б-Г резюме хоть когда-то видели? -- я про вообще любые следы говорил...
_hunter написав:Я ж там чуть раньше писал: да, есть спец-отделы -- куда их берут даже с удовольствием. Но даже там они работают на вполне линейных должностях -- редко (никогда?) дорастая даже до какого-нить VP...
По перше, не "спєцатдєли", а в принципі в FAANG на співбесіді дають доволі таки олімпіадні задачі. Для ВСІХ. По друге, мати заробіток в 3-4 середні зарплати в США(це по мінімуму, верхня межа в 10-12), як на мене доволі пристойне досягнення. Не впевнений, що тут на форумі багато таких.
Это распространенное заблуждение:
Миф 6. Собеседование в бигтех — это «мясорубка»
От разработчиков вне бигтеха можно узнать много нового о формате проведения интервью. Например, что на каждом этапе ждут элементы стресс-интервью, что заставят решать интегралы и олимпиадные задачи по программированию на алгоритмической секции.
andrijk777 написав:Медалісти - це все-таки трудолюбивість, усидчивість, всесторонність, вміння підлизатись до вчителя в деякій мірі - це все більш-менш пригодиться в житті.
Медалісти бувають ще дітьми або родичами керівництва школи або районо, і потім цікаво буває, коли такі "медалісти" повністю пролітали з вступом у ВУЗИ, на відміну від справжніх або просто "хорошистів". Цікаво було спостерігати за директором та завучом при зустрічі десь на вулиці, коли з випуску школи їх діти-"медалісти" з купою грамот "за успішне вивчення" та за "ннн-не місце на районних олімпіадах" повністю провалили екзамени-співбесіди у ВУЗИ, і пішли на друге коло на відміну від інших справжніх зі знаннями.
_Mykola_ написав:Медалісти бувають ще дітьми або родичами керівництва школи або районо,
На невеликій вибірці моїх знайомих Призер олімпіад -> успішний сеньйор в ІТ / Професор / головний інженер / ... Медаліст по блаут -> або дуже успішний чиновник на відкатах / голова МСЕК або під слідством. Медаліст своїми силами -> провідний спеціаліст відділу / вчитель / лікар / ... працює за копійки. Ударник, який вмів домовитись на ту четвірку щоб була стипендія -> Успішний власник бізнесу / коуч / помічник депутата / ... Двійочник -> охоронець / безробітний алкоголік
alex_dvornichenko написав:[quote="5797827:_hunter"] Но Jim Keller НЕ ВЫИГРЫВАЛ олимпиад (уж, простите, не знаю про участие). Ilya Sutskever -- аналогично. Вы что доказать пытаетесь? Что и без "олимпиадности" можно "крутые штуки" изобретать?
Он пытается доказать, что олимпиадность это вообще не маркер, и в резюме многих топов, такая вещь как "выиграл 10 олипиад в школе" скорее всего отсутствуют, даже если они были по факту. Но люди ставшие топами, скорее всего имели и в юности потенциал выигрывать олимпиады, просто не факт что участвовали. Для того, что бы выиграть, нужно не только быть умным, но и нужно быть участником олимпиады, проявив как минимум такое желание, а максимум обскакать всех конкурентов на кандидата-участника.
Хтось на повному серйозі думає, що в резюме ТОП менеджера залишиться місце для згадки досягнень у шкільні часи, наче у випускника без досвіду, який намагається хоч щось в резюме написати.
Та при чем тут резюме? -- или вы того же Б-Г резюме хоть когда-то видели? -- я про вообще любые следы говорил...[/quote]Ну так відсутність слідів не означає що нічого не було. Це по суті малозначимі події, тим більше в роки коли не було не те що соцмереж, а в принципі інтернет був не такий всюдипроникний. Крім того в різних країнах різні системи освіти і підходи і різні заходи самореалізації, чого від тих же американців очікувати участі в заходах, притаманних радянській і пострадянській шкільній системі? Це абсурд. І щодо інфослідів - я навіть з цікавості глянув - не знайшов по собі жодного, немає відкритих реєстрів дипломів і грамот, не впевнений навіть що вони взагалі оцифровувались і десь збереглися в міносвіти, місцеві газети теж не оцифровувалися, тож всі сліди залишилися тільки в памʼяті і в півторадесятка паперових артефактів тих часів серед моїх документів. І то не всі думаю й таке зберігали. Ніхто настільки серйозно не ставиться до шкільних досягнень, навіть якщо це закінчення школи екстерном (є в мене така колега, на 2 роки раніше школу закінчила), не виставляє то напоказ і не хизується тим в дорослому житті. Свою задачу - самореалізації, задоволення допитливості, цікавості, якихось інших плюсів - вони виконали давним давно. Чисто статистично, впевнений, що і серед топ менеджерів % людей, що колись були активними ще в шкільні роки (не тільки олімпіади - наукові роботи, дебатні клуби, і таке інше; серед політиків наприклад навіть в Україні вистачає учасників дебатних клубів, і сам свого часу брав участь в студентські часи) - вищий ніж в середньому в суспільстві. Але звісно досягнення в житті не є прямим наслідком участі чи не участі в подібних заходах в дитинстві. Так само як не всі шкільні спортсмени взагалі в майбутньому дотичні до спорту.
_Mykola_ написав:Медалісти бувають ще дітьми або родичами керівництва школи або районо,
На невеликій вибірці моїх знайомих Призер олімпіад -> успішний сеньйор в ІТ / Професор / головний інженер / ... Медаліст по блаут -> або дуже успішний чиновник на відкатах / голова МСЕК або під слідством. Медаліст своїми силами -> провідний спеціаліст відділу / вчитель / лікар / ... працює за копійки. Ударник, який вмів домовитись на ту четвірку щоб була стипендія -> Успішний власник бізнесу / коуч / помічник депутата / ... Двійочник -> охоронець / безробітний алкоголік
Ну т.е. ЧиТД: в обратную сторону оно еще более-менее работает (того же Б-Г турнули из Гарварда). А вот в "ту сторону" -- вообще нет