kmm3 написав:До речі, хтось писав, що в Німеччині якісь серйозні проблеми з Фольксвагеном. Можна більше інформації, бо саме хочу купляти їх акції
Я писав, вжив більше для узагальнення всієї німецької економіки. Але певні проблеми бренд таки має: 1 все почалося з дизельгейту. Тоді ВАГ втратив дуже багато, заплативши штраf, ледь розіпхавши задешево по третіх світах сотні тисяч арештованих машин, втратив частку рнку не тільки в США 2 після цього концерн пішов на зменшення собівартості продукції і отримав дуже сумні наслідки по якості машн, які випускає кілька останніх років, особливо втратили в якості і рейтингах автівки саме вольксвагена. 3 зараз волькси опустили ціну на нові машини, щоб відновити інтерес, але втрачають в прибутку. Зараз зі всіх автоЗМІ пре про погану якість і падіння якості Ауді, враховуючи їх захмарні ціни також мають проблеми 4 вдарила затримка комплектуючих з Китаю, зараз концерн розглядає будівництво заводів і відновлення виробництва комплектуючих в Європі, що вдаоить по прибутку через ріст собівартості 5 через наведене вище піджмають конкуренти з пежо-сітроен, рено-нісан, не зле зараз виглядає опель після союзу з fiаt, тойота знову давить, маючи перевагу в якості 6 вольксваген вирішив взагалі припинити випуск легкових авто і перепроfілюватися на автобуси і вантажівки, легковиками буде займатися шкода, яка має бездоганну репутацію щодо якості, але є уже також надто дорогим брендом Я не володію дотатньою кількістю інви і проільних знань, щоб сказати чи це серйозні проблеми... Але...
и если бы не вирус эта аномалия продолжалась бы ещё долго. Две недели назад доллар можно было взять по 24,75...
Утешать себя можно сколько угодно, но такого уже не было бы, даже если бы и не вирус. Как минимум за это говорит падение пром производства, которое, как и инфляция сразу сказаться на курсе гривны не могло, но уже было сказалось когда гривна за пару месяцев девальвировала с 23,3 до 25. Плюс было ещё ряд факторов.
какие неувязки я вижу: - сланцевая нефть - далекая не большая часть экономики США. Опять же войну ведут Саудиты, не Россия. - одно из последствий короновируса - критические производства начнут выносить из Китая обратно на родину) - если доллар накроется - вот как раз тогда накроется и международная торговля - альтернативы доллару нет пока - даже модели. В эпоху глобализации устарела сама модель, что мировую валюту печатает одна страна. НО, повторюсь, пока нигде не встречал разумных предложений, что может быть альтернативой.
Цілком розумію, що звучить надто неймовірно, щоб бути правдою. Саудити не гравці в геополітиці, часто можна спрогнозувати чиюсь реакцію. Вірус почався у величезному місті, у якого авіасполучення з цілим світом. Тобто, прогнозовано, що він пошириться на цілий світ. Сланцева нафта справді не найбільша частина економіки США, але вона буде критично важливою у разі збою поставок. Зараз же вона згортається, акції декількох нафтових компаній, вчора дивився, обвалилися на 80-90%. Ще місяць-два і вони закриються, а запустити знову - не такий швидкий процес. Переносити виробництво з Китаю? А хто в Америці буде там працювати? Та й процес на кілька років. Європа вже легко дає собі раду без долара - всі перекази в Євросоюзі здійснюються через Sepa безкоштовно, Swift смокче лапу. По великому рахунку потрібно тільки знайти спосіб розрахунків з Китаєм. До речі, напрацювання у цьому напрямі, впевнений, є. США наклали санкції на Іран, а Європа якраз напрацьовувала механізм, щоб обійти заборону. Хоча, безсумнівно, всі втратять, якщо відбувається, як описав, сама операція викликає захоплення
во-первых не только с Китаем, а со всем миром. Да на доллар приходится 40% в SWIFT, в евро - 35%. прогнозировать, что будет, если доллар всьо - неблагодарное занятие. С большой вероятностью тогда евро может тоже всьо)))
а по сланцу - если даже компании обанкротятся, то скважины не куда не денутся, нефть оттуда докачают, хотя и перестанут бурить новые скважины - до следующего скачка цены))
Востаннє редагувалось Shaman в Нед 22 бер, 2020 17:05, всього редагувалось 1 раз.
orest Почти все правильно, но есть несколько неточностей. 1. Слухи о перепрофилировании на коммерческую технику кажутся несколько преувеличенными. Мимо меня пробегала только информация, что они прекратили разработку новых ДВС и собираются переключиться на электрички. Как по мне, степень риска зашкаливает. 2. Опель сейчас не под Фиатом, а под Пежо с Ситроеном. Под Фиат лег Крайслер. Впрочем, ходят слухи об объединении этих двух концернов.
Zebra написав:Курс 23-24 был аномалией, т.к. польская и прибалтийско-скандинавская продукция вытесняла украинскую на прилавках в супермаркетах. Были дешевле горошки-кукурузки всякие, макаронные изделия, дешевела красная рыба, консервы, сыры.
був аномальним для недалекого розуму, а технічно норм корекція, ... скажіть краще, навіщо ви тоді продавали ПА24+ бакси та роздумували влошиться в ОВГЗ? капітуляція нездатного до аналізу ракетчика?
Zebra написав:Курс 23-24 был аномалией, т.к. польская и прибалтийско-скандинавская продукция вытесняла украинскую на прилавках в супермаркетах. Были дешевле горошки-кукурузки всякие, макаронные изделия, дешевела красная рыба, консервы, сыры.
був аномальним для недалекого розуму, а технічно норм корекція, ... скажіть краще, навіщо ви тоді продавали ПА24+ бакси та роздумували влошиться в ОВГЗ? капітуляція нездатного до аналізу ракетчика?
Бакси я продавав на падінні здається по 24.55 в якості шорту, а потім їх по 24.22 відкупив - тут я не один такий - короткі спекуляції інколи допускаю. Були думки вкластися на здане в ОВГЗ, поки ще гарні відсотки були, але гнав їх сцанами тряпками. Здоровий глузд переміг.
Сибарит написав:orest Почти все правильно, но есть несколько неточностей. 1. Слухи о перепрофилировании на коммерческую технику кажутся несколько преувеличенными. Мимо меня пробегала только информация, что они прекратили разработку новых ДВС и собираются переключиться на электрички. Как по мне, степень риска зашкаливает. 2. Опель сейчас не под Фиатом, а под Пежо с Ситроеном. Под Фиат лег Крайслер. Впрочем, ходят слухи об объединении этих двух концернов.
Дякую, дійсьно з опелем обпісявся Грандлендер - це пежо 3008, а астра практично 208. Щодо перепроfілювання, випадкокво бачив інтервю якогось їх топа про це, терміни називав 2021. ДВЗ припинив минулого року розробляти мерседес, https://blog.comfy.ua/ua/mercedes-pripi ... goryannya/ перейшов на рено-нісан. За волькс не чув.