Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Sain_повернувся написав:Друзі, хто знає, яким чином випускається зарплатна картка в банку? Компанія-роботодавець має надати скани документів (паспорта, ідентифікаційного)? Особа, для якої випускається картка має особисто отримати її у відділенні? Зіткнувся з наступною ситуацією: моїй дівчині надійшло смс повідомлення про початок зняття 50 грн за неактивний рахунок в альфі. При цьому вона ніколи не мала карток емітованих даним банком. Порадив зателефонувати їй в банк, там сказали що у неї є зарплатна картка в Альфі. При цьому вона ніде не працювала і не працює. Яким чином на її ім'я випустили картку без її відома і для яких цілей картка використовувалась не відомо. Якщо для випуску картки необхідна була присутність особи якій вона випускалась та її підпис, будемо писати заяву в поліцію на співробітника банку, який оформлював документи. Якщо картка ще й була видана - додатково заяву в податкову поліцію, хай розбираються де числились "ліві" робітники і як відмивались кошти.
Sain_повернувся, доброго ранку! Зарплатна карта у рамках зарплатного проекту випускається співробітнику підприємства на підставі даних, які надає організація. На зустрічі з Клієнтом підписується договір про обслуговування карти. За фактом готовності карти (згідно стандартних термінів випуску карти) співробітник підприємства звертається у відділення Банку з необхідним пакетом документів (чи співробітник Банку приходить на підприємство). Отримувач карти (співробітник підприємства) надає свої повні контактні дані (в т.ч. дані для ідентифікації). Співробітник Банку видає Клієнту карту і актуалізує дані в системі. Також співробітник Банку інформує Клієнта про те, що скористатися картою (в т.ч. провести її активацію) можна після отримання смс-повідомлення. Текст смс: "Шановний Клієнте! Вам необхідно активувати Вашу картку *ХХХХ у будь-якому банкоматі наступного робочого дня. Довідка 0800502050" Смс відправляється Клієнту по факту актуалізації співробітником Банку (менеджером) даних в системі. Термін доставки смс - не пізніше наступного робочого дня після зустрічі Клієнта із співробітником Банку (максимальний термін - на другий робочий день). Після отримання смс Клієнт може активувати/скористатися картою на наступний робочий день. Якщо дана процедура не була виконана, то відправте, будь ласка, номер ідентифікаційного коду та контактний номер телефону власника карти за адресою електронної пошти info_client@alfabank.kiev.ua, щоб ми могли з’ясувати це питання.
Якщо якась організація надає дані певної людини, дана людина там не працює, жодного договору в банку не підписує, картку не отримує, свої дані не надає, чи може в такому випадку їх приходити смс з банку? Чи наявність смс означає що договір все ж був підписаний "лівою" людиною?
Для открытие счета обязательно должно быть "Заява про відкриття поточного рахунку" человека на которого открывается счет, это регламентирует пост.НБУ 492.
Sain_повернувся написав:Друзі, хто знає, яким чином випускається зарплатна картка в банку? Компанія-роботодавець має надати скани документів (паспорта, ідентифікаційного)? Особа, для якої випускається картка має особисто отримати її у відділенні? Зіткнувся з наступною ситуацією: моїй дівчині надійшло смс повідомлення про початок зняття 50 грн за неактивний рахунок в альфі. При цьому вона ніколи не мала карток емітованих даним банком. Порадив зателефонувати їй в банк, там сказали що у неї є зарплатна картка в Альфі. При цьому вона ніде не працювала і не працює. Яким чином на її ім'я випустили картку без її відома і для яких цілей картка використовувалась не відомо. Якщо для випуску картки необхідна була присутність особи якій вона випускалась та її підпис, будемо писати заяву в поліцію на співробітника банку, який оформлював документи. Якщо картка ще й була видана - додатково заяву в податкову поліцію, хай розбираються де числились "ліві" робітники і як відмивались кошти.
Sain_повернувся, доброго ранку! Зарплатна карта у рамках зарплатного проекту випускається співробітнику підприємства на підставі даних, які надає організація. На зустрічі з Клієнтом підписується договір про обслуговування карти. За фактом готовності карти (згідно стандартних термінів випуску карти) співробітник підприємства звертається у відділення Банку з необхідним пакетом документів (чи співробітник Банку приходить на підприємство). Отримувач карти (співробітник підприємства) надає свої повні контактні дані (в т.ч. дані для ідентифікації). Співробітник Банку видає Клієнту карту і актуалізує дані в системі. Також співробітник Банку інформує Клієнта про те, що скористатися картою (в т.ч. провести її активацію) можна після отримання смс-повідомлення. Текст смс: "Шановний Клієнте! Вам необхідно активувати Вашу картку *ХХХХ у будь-якому банкоматі наступного робочого дня. Довідка 0800502050" Смс відправляється Клієнту по факту актуалізації співробітником Банку (менеджером) даних в системі. Термін доставки смс - не пізніше наступного робочого дня після зустрічі Клієнта із співробітником Банку (максимальний термін - на другий робочий день). Після отримання смс Клієнт може активувати/скористатися картою на наступний робочий день. Якщо дана процедура не була виконана, то відправте, будь ласка, номер ідентифікаційного коду та контактний номер телефону власника карти за адресою електронної пошти info_client@alfabank.kiev.ua, щоб ми могли з’ясувати це питання.
Якщо якась організація надає дані певної людини, дана людина там не працює, жодного договору в банку не підписує, картку не отримує, свої дані не надає, чи може в такому випадку їх приходити смс з банку? Чи наявність смс означає що договір все ж був підписаний "лівою" людиною?
Sain_повернувся, якщо договір Клієнтом не підписаний, то смс від Банку про необхідність активувати карту не повинно надходити. В описаній Вами ситуації необхідно розібратися в індивідуальному порядку.
позвонили из альфы. сказали как супер вау клиенту, получавшему фидовские деньги предлагают кредитку, учитывая что уж есть две- сказали предложение отменяется. Есть смысл отказаться от одной и пробовать на второй получить больше лимит или как? на нынешних по 30 тыс. У кого то успешный опыт есть?
Шановні Клієнти власники карток ПАТ «Альфа-Банк» для фізичних осіб повідомляємо Вас про зміни тарифів для нових та діючих рахунків – зміни з 10.09.2016 Назва комісії всі картки ПАТ «Альфа-Банк» для фізичних осіб Внесення готівкових коштів через термінали ПАТ «Альфа-Пей» 0,5%
vollena71 написав:Лично я не пользуюсь, но вдруг кому нужно
Шановні Клієнти власники карток ПАТ «Альфа-Банк» для фізичних осіб повідомляємо Вас про зміни тарифів для нових та діючих рахунків – зміни з 10.09.2016 Назва комісії всі картки ПАТ «Альфа-Банк» для фізичних осіб Внесення готівкових коштів через термінали ПАТ «Альфа-Пей» 0,5%
Не, это что на улице стоят, часто еще в антисанитарном состоянии. В отделениях и зонах 24 культурные банкоматы с кэшин, можно пачку засовывать, а не по одной, и на дебетку бесплатно.
vollena71 написав:Лично я не пользуюсь, но вдруг кому нужно
Шановні Клієнти власники карток ПАТ «Альфа-Банк» для фізичних осіб повідомляємо Вас про зміни тарифів для нових та діючих рахунків – зміни з 10.09.2016 Назва комісії всі картки ПАТ «Альфа-Банк» для фізичних осіб Внесення готівкових коштів через термінали ПАТ «Альфа-Пей» 0,5%