|
Дельта 2012 |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Чет 16 лют, 2012 13:18
ИБ. Не знаю что и у кого, уже имею с десяток закрытых онлайн депо, плюс открытые - проблем не обнаруживаю (мелкие косяки не в счет), а кипежу - три страницы на одного тролля.
Менял сегодня пару пластиков (смысл было один выдавать в октябре на полгода - отдельная тема, но переживу). Господа авторы СМСника, а нельзя ли при отправке сообщения "Zaiava na zaminu platizhnoi kartky pryiniata v robotu" еще указывать хотя бы какой счет (грн, евро, долл, тек или гаманец...). Да, case редкий может случиться, когда клиент разом меняет несколько карт (как я), да еще одна из них пошла в обработку, а другая нет. Но ведь... Зачем нужно нервировать клиента ради экономии нескольких байт в сообщении? Спасибо.
-
Небритый
-
-
- Повідомлень: 587
- З нами з: 06.07.11
- Подякував: 237 раз.
- Подякували: 40 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 13:56
Шановні, ярлики розвішувати - не вагони вантажити. Гілка про обслуговування в банку, а не про окремо взятого клієнта. Видно працівникам різних банків дуже коле, коли клієнти розказують про проблеми які мають з банком. Рука руку миє. Що ж, це вам честі не робить, оскільки замовчування проблем призведе тільки до переходу їх в хронічну форму. А банк взяв курс на те, щоб вдосконалюватися, розвиватися і ставати кращим.
-
Mirax
-
-
- Повідомлень: 6649
- З нами з: 04.06.09
- Подякував: 872 раз.
- Подякували: 876 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 14:14
sheva-777 написав:В ИБ будет удобнее, если платежи будут попадать в корзину, а затем уже вводить одноразовый пароль. Это актуально если делаешь коммунальные платежи, сейчас приходится вводить по 5-6 одноразовых паролей.
Да, да, да! Поддерживаю!
-
Damba
-
-
- Повідомлень: 551
- З нами з: 09.09.11
- Подякував: 33 раз.
- Подякували: 35 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 15:09
Mirax написав:Шановні, ярлики розвішувати - не вагони вантажити. Гілка про обслуговування в банку, а не про окремо взятого клієнта. Видно працівникам різних банків дуже коле, коли клієнти розказують про проблеми які мають з банком. Рука руку миє. Що ж, це вам честі не робить, оскільки замовчування проблем призведе тільки до переходу їх в хронічну форму. А банк взяв курс на те, щоб вдосконалюватися, розвиватися і ставати кращим.
Вельмишановний колєго зі Львова! Ви ж бо досить довго знаходитесь на цьому форумі і досить активно у ньому берете участь, щоб , на мою думку, добре розуміти, коли людина пише ПО СУТІ, а коли ТОЛОЧЕ ВОДУ У СТУПІ... Чи не так?  До речі... як українською мовою буде "зануда"? Не знаю перекладу  Наразі маємо тут саме те...
-
Mozart
-
-
- Повідомлень: 2097
- З нами з: 05.07.05
- Подякував: 479 раз.
- Подякували: 561 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 16 лют, 2012 15:20
Цікаво, а скільки проходить зовнішніх транзакцій в ІБ Дельти? Це ж по 1 гривні - "сумашедшие деньги" за класиками.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 15:25
tatop написав:Цікаво, а скільки проходить зовнішніх транзакцій в ІБ Дельти? Це ж по 1 гривні - "сумашедшие деньги" за класиками.
я не суеверный, но не боитесь ли "на каркать" господа....? возьмут и ввидут такую комиссию, как ввели 10 грн. при погашении кредитки через кассу...
-
Lucke
-
-
- Повідомлень: 820
- З нами з: 05.07.11
- Подякував: 15 раз.
- Подякували: 39 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 16:03
Занадто багато глюків в ІБ Дельти. Потрібно шліфувати і шліфувати. А з часом, звичайно введуть плату, це ж комерційний продукт. Зараз ще не на часі. Користувачі розбіжаться на стабільніші і безплатні ІБ.
-
tatop
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 7752
- З нами з: 06.08.09
- Подякував: 1 раз.
- Подякували: 410 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 17:30
Як описати ситуацію, що в мене склалася у стосунках з Дельта Банком, - тяжко підібрати гідні слова. Вирішив придбати у Фокстроті моб.телефон, але забракло грошей. Звернувся до кредит.інспектора у магазині і оформили заявку на видачу кредиту. Але поки дочекався відповіді, то гроші зайняв у знайомого і купив тел-н. Підійшов сказати інспектору, що не потребую послуг банку, так та здійняла "хай" і сказала, що я мушу підписати договір і заяву на розірвання його, а то банк всеодно буде вимагати від мене повернення кредиту.Я підписав договір і заяву, і до заяви додав фіскальний чек про придбання товару за готівку. Але з цього моменту мої проблеми тільки почалися. Згодом, мені почали надходити листи і дзвінки з банку на повернення боргу. Пішов до того маг-ну - інспектора, що оформляла кредит вже немає. Нова дівчина обіцяла розібратися, але пройшло 3 міс. - тіж дзвінки, тіж листи - повернути борг. Я написав заяву на Голову Правління банку - розібратися, чому не розірвали угоду і вимагають від мене повернення боргу, якого у мене перед банком немає. Пройшло 1.5 міс. відповіді на мою заяву теж немає. Працівники банку дурять людей,шантажують, і абсолютно нездатні вирішити елементарні проблеми, що створюються іншими працівниками цього банку, а відповідальність перекладають на клієнтів -вже обдурених.
-
buldog
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 17:42
buldog Вы совершили большую глупость, подавшись на уговоры девушки и подписли ненужный Вам договор. Девочка просто отрабатывала свой план по выдаче кредитов. Зайдите в любое отделение, зарегестрируйте и оставте там заявление - уверен что менее чем через месяц ответят (ЗНУ "Про звернення громадян")
-
dreamer
-
-
- Повідомлень: 512
- З нами з: 07.07.10
- Подякував: 23 раз.
- Подякували: 28 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 16 лют, 2012 17:52
Вже сам розумію, що "вляпався". Але працівник мене обдурила -сказавши, що це така процедура. Заяву віддав на Щорса ще 1.5 міс. тому. Відповіді немає. Повний ігнор.
-
buldog
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
62323 |
4077231 |
|
|
24837 |
1217147 |
Нед 01 чер, 2014 00:20 Mirax
|
|
31350 |
1503149 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|