У порівнянні з ситуацією на початок нинішнього року, станом на 1.10.2015 р. кількість клієнтів KSG BANK зросла на 87% і склала 1 601. Про це повідомила прес-служба Банку з посиланням на голову правління Банку Олега Блозовського. При цьому варто відзначити, що кількість приватних клієнтів росла випереджаючими темпами в порівнянні з приростом кількості клієнтів-юридичних осіб. Так, за 9 місяців нинішнього року кількість роздрібних клієнтів зросла більш ніж удвічі - з 478 до 1013, тоді як у бізнес-сегменті на 55,1% - з 379 до 588. «Для нас висока динаміка приросту клієнтів в такий складний час, кращий показник вірності обраної стратегії Банку, - говорить Олег Блозовський, - Дуже важливо, що кількість фізичних осіб зростає швидше, ніж клієнтів в категорії «корпорейт». Адже з точки зору диверсифікації пасивів банки завжди повинні робити ставку, в першу чергу, на населення. І ми в цьому сенсі не виняток». На думку Олега Блозовського, висока динаміка приросту клієнтів-фізосіб яскраво свідчить, що для їх обслуговування в нинішніх умовах не обов'язково розгортати регіональну мережу. «Ми на сьогоднішній день оперуємо трьома точками продажу - в Києві дві і в Дніпропетровську одна, і, завдяки якісним дистанційним каналам обслуговування, можемо без проблем обслужити зростаючий приріст клієнтів в будь-якому куточку країни», - підкреслив глава KSG BANK.
KSG_BANK написав:У порівнянні з ситуацією на початок нинішнього року, станом на 1.10.2015 р. кількість клієнтів KSG BANK зросла на 87% і склала 1 601. Про це повідомила прес-служба Банку з посиланням на голову правління Банку Олега Блозовського. При цьому варто відзначити, що кількість приватних клієнтів росла випереджаючими темпами в порівнянні з приростом кількості клієнтів-юридичних осіб. Так, за 9 місяців нинішнього року кількість роздрібних клієнтів зросла більш ніж удвічі - з 478 до 1013, тоді як у бізнес-сегменті на 55,1% - з 379 до 588. «Для нас висока динаміка приросту клієнтів в такий складний час, кращий показник вірності обраної стратегії Банку, - говорить Олег Блозовський, - Дуже важливо, що кількість фізичних осіб зростає швидше, ніж клієнтів в категорії «корпорейт». Адже з точки зору диверсифікації пасивів банки завжди повинні робити ставку, в першу чергу, на населення. І ми в цьому сенсі не виняток». На думку Олега Блозовського, висока динаміка приросту клієнтів-фізосіб яскраво свідчить, що для їх обслуговування в нинішніх умовах не обов'язково розгортати регіональну мережу. «Ми на сьогоднішній день оперуємо трьома точками продажу - в Києві дві і в Дніпропетровську одна, і, завдяки якісним дистанційним каналам обслуговування, можемо без проблем обслужити зростаючий приріст клієнтів в будь-якому куточку країни», - підкреслив глава KSG BANK.
Прес-служба ПАТ «KSG BANK»
Тут цінують кожного клієнта. 3 відділення на Україну?
Имею АМЕКС иностранного банка, очень удобная штука, но что с ней делать в Украине? Даже в Европе найти где с ней рассчитаться очень не просто.
А де брали....якщо не секрет? Можливо в інтернеті її дуже вигідно юзати? Судячи по тарифах там комісія на комісії сидить і комісію поганяє.
Карту в подарок оформил мне Коммерц банк когда работал в Германии, вначале была карте БлЮ, потом Зеленая, потом Золотую дали. Спустя 3 года получил Черную.
Удобно юзать в путешествиях, где валюта отличается от валюты счёта и плюс абсолютный безлимитный кредитный лимит.
Гасится карта каждого 15 нового месяца под ноль.
Очень крутая медицинская страховка международная и страхование всех покупок, багажа и личной отвественности плюс юридическая страховка, скидка на эксклюзивные отели и собирание миль, бесплатные плюшки при аренде автомобилей и яхт, личный батлер во многих отелях бесплатно - приятные бонусы.