Віце-прем'єр пояснив, навіщо ввели абонплату за газ
+Додати тему
Відповісти на тему
Обговорення галузей: промисловість, сільське і лісове господарство, будівництво, транспорт і зв'язок, торгівля і громадське харчування, матеріально-технічне забезпечення (логістика), культура, освіта, охорона здоров'я, соціальне забезпечення, наука, управління, житлово-комунальне господарство, побутове обслуговування населення.
mephala як ви не можете зрозуміти ....вартість доставки має бути прямо звязана з кількісттю доставленого газу...в іншому випадку вартість доставки наші чиновники будть висмоктувати з пальця.і ще раз повертаю вас до адміністрування транспортного податку- там чомусь можуть розібратись чиї мухи а чії котлети - ( кому вартість пального а кому вартість податку)...
-VICTOR- написав:mephala як ви не можете зрозуміти ....вартість доставки має бути прямо звязана з кількісттю доставленого газу...в іншому випадку вартість доставки наші чиновники будть висмоктувати з пальця.і ще раз повертаю вас до адміністрування транспортного податку- там чомусь можуть розібратись чиї мухи а чії котлети - ( кому вартість пального а кому вартість податку)...
ви просто звикли що це пов’язано. тому для вас це й дико коли їх намагаються відокремити. але не всі системи так працюють. є системи де використовується абонентська плата за підключення до системи + за споживання послуги в залежності від об’єму використаного. наприклад пам’ятаю був у мене колись інет. я сплачував абонку + помегабайтно. навіть якщо нічого не качав - абонку все одно платив. тому що мережу все одно потрібно підтримувати в робочому стані не залежно від того качав я чи не качав інфу.
mephala написав:Оце підняли бучу. Цілком правильне рішення відокремити транспортування газу від вартості самого газу.
Вчора я пообіцяв розібратися з абонплатою за газ, провести ретельні розрахунки і подивитися, як це вплине на оплату за газ для кожного українського громадянина. Щойно я завершив нараду з цього приводу. Збільшення дійсно є і становить у середньому в розрахунках від 1,3 до 3 разів, особливо це стосується тих, хто живе у багатоквартирних будинках. Це неприпустимо! Ні я, ні Уряд це категорично не підтримуємо. Я щойно мав розмову з представником комісії, яка встановила цю абонплату з 1 квітня. Хоча Національна комісія з енергетики і не підпорядковується Уряду і прем’єр-міністру, але я в понеділок направлю офіційне звернення. Вимагаю, щоб це рішення було переглянуто. Це наша принципова позиція! https://www.facebook.com/volodymyrgroysman
mephala написав:Оце підняли бучу. Цілком правильне рішення відокремити транспортування газу від вартості самого газу.
Вчора я пообіцяв розібратися з абонплатою за газ, провести ретельні розрахунки і подивитися, як це вплине на оплату за газ для кожного українського громадянина. Щойно я завершив нараду з цього приводу. Збільшення дійсно є і становить у середньому в розрахунках від 1,3 до 3 разів, особливо це стосується тих, хто живе у багатоквартирних будинках. Це неприпустимо! Ні я, ні Уряд це категорично не підтримуємо. Я щойно мав розмову з представником комісії, яка встановила цю абонплату з 1 квітня. Хоча Національна комісія з енергетики і не підпорядковується Уряду і прем’єр-міністру, але я в понеділок направлю офіційне звернення. Вимагаю, щоб це рішення було переглянуто. Це наша принципова позиція! https://www.facebook.com/volodymyrgroysman
1.Юридическое обоснование происходящего я Вам на три страницы расписал. 2. "Обещать, не значит жениться", особенно если под это НКРЕ три года принимает регламент 3. Это касается не только "Газа"
Платить за транспортировку того товара, который не потребляешь - лихо... То есть на счетчике ноль а платить надо? А может ещё оплатить транспортировку всех тех товаров, которые я в магазинах не купил?
Стоимость транспортировки должна оплачиваться только за реально транспортированный товар, а привязывать к размеру авоськи, с которой пришел в магазин - это ну извините, даже проффесор не додумался бы...
Вот чтоб от такого маразма избавиться я б на Майдан бы вышел.
Cler написав:постановы НКРЭКП не могут противоречить закону Украины. если не нравиться закон, то сначала измените его в законный способ, а не по революционной или активисткой целесобразности...
Вам даже ссылку дали: На то, кто, когда и за чем "Его изменил". Не занимайтесь тафтагонией.
Cler написав:постановы НКРЭКП не могут противоречить закону Украины. если не нравиться закон, то сначала измените его в законный способ, а не по революционной или активисткой целесобразности...
Вам даже ссылку дали: На то, кто, когда и за чем "Его изменил". Не занимайтесь тафтагонией.
у нас уже были прецеденты отмены подобных незаконных решений, так что политики которые хотят под выборы получить дополнительные голоса могут подать иски в суды для защиты своих потенциальных избирателей...
Вероятно Вы не поняли: Запущен официально механизм правовой данных процессов с 2011года. "Изменить" что либо "просто так": невозможно, без пересмотра ключевых решений. - Это только переложение в более длинный ящик. И это заложено под всю структуру "народного хозяйства" Как раз с этой целью выложил ссылки ещё в первом своём посту.(на КС Украины) - и трактовку: что это означает.
Всё это к чему? Запущен механизм "приватизации" ГТС Украины. Собственник, которому сегодня необходимо вернуть срочно более 100 миллионов евро "залога" Австриякам и позычившим россиянам (чистых официальных) решил собрать их с холопов. Для чего сейчас и придумывают "законы" требующие денег-денег-денег.
Только вот проблема: упёрлось в то, что часть этой ГТС за наличные потребителей строилась, и никто не собирается их вводить в число собственников ГТС. Пожали ручку и спасибо, а теперь платите и за трубу, что была вашей теперь стала нашей. Или продадут третьим лицам за приличные деньги в офшорах. Типа "честно заработанные".
Такие "случаи" для Украины не новость это правильно организованная система криминалом.
То же и с электричеством. То же со всей структурой составляющей критическую составляющую украинца.