У меня была ситуация, когда приходили суммы на универсальную.Чтобы снять и купить дешевле, нужно было терять процент за обналичку.
|
|
![]() Re: Валютный рынок в контекстеЧетвертий рік поспіль платіжний баланс України зведено з профіцитом 31.01.2019 прес-реліз НБУ Платіжний баланс України у 2018 році зведено з профіцитом 2,9 млрд дол. США, за попередніми даними. Позитивне сальдо платіжного балансу фіксується четвертий рік поспіль. Зокрема, у минулому році насамперед завдяки значному припливу капіталу за фінансовим рахунком: отриманню офіційного фінансування від міжнародних партнерів і залученням на зовнішніх ринках. У 2018 році дефіцит поточного рахунку збільшився до 4,7 млрд дол. США через розширення дефіциту торгівлі товарами. Cприятлива зовнішньоекономічна кон’юнктура впродовж більшої частини року та високий урожай зернових і олійних культур 2018 року підтримували зростання експорту товарів. Проте ускладнення перевезень в Азовському морі та проведення ремонтів на окремих підприємствах стримували його зростання. У свою чергу, стійкий внутрішній попит та високі ціни на енергоносії зумовили вищі темпи зростання імпорту товарів порівняно з експортом. Експорт товарів за рік зріс на 9,2% до 43,3 млрд дол. США. ● Продаж продовольчих товарів за кордон збільшився на 4,8%, насамперед завдяки високому врожаю зернових – вартісні обсяги поставок зернових культур зросли на 11,4%. ● Експорт чорних і кольорових металів збільшився на 15,3% р/р завдяки сприятливій ціновій кон’юнктурі. Найсуттєвіше у 2018 році збільшилися поставки української продукції до країн ЄС – на 15,5%. Як наслідок, частка країн ЄС у загальному експорті товарів зросла до 37,6% (порівняно з 35,6% у 2017 році). Водночас частка країн Азії скоротилася з 32,4% до 31,5%, а частка Росії – з 8,5% до 7,0%. Імпорт товарів за рік зріс суттєвіше за експорт – на 14,0% до 56,3 млрд дол. США. ● Енергетичний імпорт збільшився на 15,0%, насамперед унаслідок вищих світових цін на енергоносії. ● Неенергетичний імпорт зріс на 13,7%. Зокрема, під впливом стійкого внутрішнього попиту високими темпами продовжував зростати імпорт продукції машинобудування (на 17,8%), продовольчих та промислових товарів (на 17,6% та 21% відповідно). Найбільше за минулий рік зріс імпорт товарів із країн Азії (на 27,3%), у результаті їх частка збільшилася з 20,1% у 2017 році до 22,4% у 2018 році. Водночас попри нарощення імпорту з країн ЄС (на 12,4%) їх частка зменшилася із 37,2% до 36,6%. Частка Росії також знизилася з 14,5% до 14,2%. У 2018 році також збільшився обсяг експорту послуг (на 10,6%), насамперед за рахунок послуг ІТ-сектора, переробки давальницької сировини та надання послуг у сфері туризму. Зростання імпорту послуг було дещо повільнішим (8,0%) та забезпечувалося збільшенням витрат подорожуючих за кордон українців та вищим попитом на транспортні та інші ділові послуги. У результаті профіцит торгівлі послугами збільшився до 1,5 млрд дол. США. Чистий приплив капіталу за фінансовим рахунком зріс до 7,5 млрд дол. США (порівняно з 5 млрд дол. США у 2017 році). За результатами року переважав приплив приватного сектору, проте наприкінці року значно збільшилася роль державного сектору. Зокрема, у IV кварталі Уряд розмістив єврооблігації на 2 млрд дол. США і залучив фінансування від Світового банку та ЄС на загальну суму в 1 млрд дол. США в еквіваленті. Чистий приплив прямих іноземних інвестицій в Україну становив 2,4 млрд дол. США (2,6 млрд дол. США у 2017 році). Зокрема, більше половини ПІІ – 58% або 1,4 млрд дол США – були спрямовані у реальний сектор економіки. Інвестиції у фінансовий сектор склали 42% від загального обсягу, з них майже половина – операції банківського сектору з переоформлення боргу в статутний капітал. Завдяки профіциту зведеного платіжного балансу та отриманню кредиту МВФ міжнародні резерви України збільшилися на 10,7% до 20,8 млрд дол. США або 3,4 місяці імпорту майбутнього періоду станом на кінець 2018 року. Зауважимо, що Національний банк з 2019 року змінює підхід до комунікаційного супроводження статистики платіжного балансу. Зокрема, припиняється публікація прес-релізів за попередніми даними. Натомість, разом з оприлюдненням статистичних даних в останній день кожного місяця детальний аналіз платіжного балансу буде публікуватися одночасно у "Макроекономічному та монетарному огляді". З оновленими даними за підсумками 2018 року можна ознайомитися в розділі "Статистика зовнішнього сектору". Детальніше про стан та середньостроковий прогноз платіжного балансу читайте в "Макроекономічному та монетарному огляді" (січень 2018 року), який буде опубліковано 31 січня 2019 року, та "Інфляційному звіті" (лютий 2019 року), який буде опубліковано 7 лютого 2019 року.
![]() Re: Валютный рынок в контексте... ну і так ще.... "просто так" у місті Лева від вчора проїзд у міських маршрутках 7грн(позавчора був 5)
![]() Начните с себя ![]() Возите себя сами на собственном транспорте. 7 вместо 5 - это, конечно, прогресс, но все таки еще очень мало. Существенное повышение цен на транспорт должно стать следующим после коммуналки. О том, что транспортная отрасль стала цивилизованной частью экономики, можно будет говорить тогда, когда цена проезда в ОТ хотя бы сравняется с ценой бензина на самостоятельную поездку. ![]() Доллар катится вниз из-за полного безразличия покупателейИмпортеры сделали паузу в валютных покупках. Доллар катится вниз из-за полного безразличия покупателей
Доллар плавно скатывается вниз. 1 февраля межбанковские торги начались снижением его курса на 1 копейку — в рамках 27,60-27,67 грн./$, сообщил UBR.ua начальник управления дилинговых операций Райффайзен банка Аваль Юрий Гриненко. Достаточно быстро стало ясно, что значительного спроса на валюту сегодня не будет, информирует enovosty.com/news. «Вначале была предпринята попытка по повышению котировок, немного совсем — до 27,63-27,68 грн./$. Эти уровни продержались совсем недолго. Рынок быстро отошел сначала на 27,62-27,63 грн./$, а затем и к 27,56-27,58 грн./$. Спроса на доллар совсем немного», — рассказал Гриненко. На скупку «американца» в Matching вышел Нацбанк. Приобретал доллар около отметки 27,60 грн./$. По оценкам казначеев, он за час приобрел до $20 млн. И скорее всего, это не последние его приобретения, регулятор может продолжить скупку валюты до конца дня.
![]()
Тарифы и так уже почти Лондон+ А инфраструктура и качество услуг на уровне Мозамбика и Буркина-Фасо (там может уровень и повыше даже) Так зачем платить больше?
![]() Розкажу ситуацію в Нафтоскважинську,але,думаю,вона однакова по всіх містах. В нас тариф - 6 грн.Маршрутки далеко не нові.На кожній третій маршрутці оголошення "Терміново потрібен водій".Бо водії тікають за кордон. Думаю,що і у Львові на кожній третій маршрутці оголошення "Потрібні водії". Більш того,у містах мільйонниках навіть тариф 10 грн. не врятує від того,щоб водіїв не переманювали за кордон. Єдиний можливий плюс у Києві - є план продаж,або "касса".Водій має обов"язково здати цю касу.Все що буде надлишком - йде в кишеню водію.Їздь по маршруту хоч до опівночі.
|
|