Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Компанія Козловського збудує новий офісний центр поблизу проспекту Чорновола На вул. Хімічній зведуть 26-метровий офісний центр із наземним паркінгом на 60 місць.
Існуючі будівлі на цій території знесуть натомість збудують офісний центр, висотою 20,80 метрів та 26 метрів, який матиме, орієнтовно, 5 поверхів та надбудову. Максимально допустимий відсоток забудови земельної ділянки – 53%.
За словами представника забудовника, тут також планують збудувати надземний паркінг на 60 місць для паркування. Функціональне призначення земельної ділянки – зона Г-2 – торгово-ділові зони місцевого значення відповідно до рішення виконавчого комітету від 09.02.2018 № 128 "Про затвердження детального плану території, обмеженої просп. В. Чорновола, вул. В. Липинського, вул. Замарстинівською, вул. Хімічною".
Передбачається на цій території будівництво 21-поверхового готелю на 350 номерів, багатоквартирну житлову забудову, офісну будівлю на 14 поверхів, торговий центр, садочок та інші споруди.
oleksapy написав:fis Я сі дико звиняю, але у нас сараї в ближних селах кращі, а то за ту халупу 210к зеленки? Нах ми в дупу поцілуют і то б не взев. Та й ті Майами затопити може.
Думаю, що пан так тролить дописувачів. То якась халабуда, де ніггери ширку готували і там же її спродували
geoleo написав:Розглядаю тільки те, що мені самому подобається і на перспективу підійде для дітей, коли вони досягнуть студентського віку. Це кілька районів. Район "середньої Шевченка" (від церкви Анни до Левандівської) наразі найкращий район новобудов в комфорт-класі в цьому місті, однаково зручний для життя і оренди. Він найближчий до центру, повністю розвинутий інфраструктурно, в перспективі трьох-п'яти років будуть реконструйовані дорожнє покриття і тротуари. Наголошую - цей район один з найкращих саме в комфорт-класі. Для багатшої і більш вибагливої публіки в місті наразі недостатня пропозиція. Подібні по зручності райони новобудов - район проспекту Чорновола (Авалон, Парус, Меридіан, Вайт Хаус, Сіті тощо), район Кінескопу (Авалон Гарден, Парус Парк, ЖК на УПА). Звісно, всі ці місця і кожен конкретний ЖК мають свої мінуси і плюси. Є інші непогані і преспективні місця. Проте я розглядаю все завжди прагматично, не ганяюся за ідеалом. Дивлюся в якому районі швидше покращиться благоустрій і інфраструктура, де швидше виросте ціна, а де вона буде стагнувати, зароблю я тут гроші чи ні. З цікавістю читаю (ре)сентименти дописувачів форумів. Ця емоційна складова дописів сама по собі є дуже інформативна та індикативна в плані розвитку локального ринку.
Як і Кодер, я ходжу пішки. Скинув 17 кг, впорядкував тиск. Ходжу вже 2 роки, але ейфорія не проходить. Додатково бустять настрій заняття зі штангою. Після скидання ваги я накачав 10 кг сухої ваги. Жму з груді 100 кг 9 раз, Т-штангою тягну 130 кг 11 раз. Окружність груді - 128 см, біцепс і шия - по 43 см, талія 94 см, при рості 182 см вага 102 кг. З такими габаритами і силовими показниками чуюся непогано: знайомі і незнайомі стали привітливіші, цікавішим стало особисте життя. Не містер Олімпія, але мета є залишатися в формі набагато кращій, ніж у мужчин мого віку, особливо автомобілістів і тих, хто вживає алкоголь. Тобто абсолютної більшості. Авто залишилося для виїздів в Ашан, за місто і непередбачуваних випадків.
Отже, на форумі багато критики транспортної ситуації в місті. Часом зводять все до будівельної діяльності і особистої вини Садового. Хоча винуваті самі львівці, що масово пересаджуються на приватний автотранспорт як тільки назбирається трохи грошей. Трошки розбагатіли - купили авто, зайняли додаткове місце під паркування і ще місце на дорозі. Це надпотужний потяг до власного авто, який впливає на ринок нерухомості. А тренд - твій френд. Боротися з ним можна розвитком громадського транспорту (це вже претензія до Садового), але його нівелюють ще два фактори локального плебсу - низький рівень культури і бажання хапнути для себе. Це місто хуторянських індивідуалістів. Тобто тачидл буде ще більше, корки будуть ще гірші. А власники заміського житла ще довше стоятимуть в тянучках, ще більше проклинатимуть мера і будівництво, мріючи про квартиру в прицентральному районі. А для них поки що нічого немає, немає цілих кварталів дорогого житла з однорідним соціальним середовищем, цей ринок у місті тільки зароджується. Натомість є ерзац, є комфорт-клас, який підходить і для тих бататших, хто не знайшов нічого кращого, і для тих середняків, хто тільки вибився з бідності. Тому комфорт-клас є привабливим і для інвестиції і для життя. З трендами треба не боротися, з ними треба дружити.
щодо зручності для проживання названих Вами районів та рівня цього житла - це такий тонкий тролінг? ці райони - одні з найзагазованіших та забудованіших + там ніяк не комфорт, а всього лише економ-клас забудов, добиратись туди і вибиратись звідтам щодня - це муки.
щодо тренувань. У 16 р тиснув з грудей 60кг, присідав із 80кг Зараз лише турнік, бруси та плавання. Шкода хребта...
без образ, вагу ще скидати треба, талія - до 80см
щодо громтранспорту - Ви часто у ньому їздите? я деколи намагаюсь ним скористатись- це жах - сморід, бруд, постійні суперечки, хто винен, пенсії, крики, мат, штовханина, немиті і смердючі роботяги...
знайомі власники заміського житла розкошують у ньому, жодним чином не мріючи про центральні та прицентральні райони. Деякі їх спекались або ж здали в оренду. Інші колеги добудовують свої помістя та продають квартири у місті.
Де Ви побачили зародження ринку дорогого житла? На думку приходить лише будинок на Зарицьких, та й там купа нюансів.
Власник готелю у Львові облаштував парковку на місцях, де ставили автівки місцеві мешканці
На вул. Ференца Ліста у Львові спалахнув конфлікт між місцевими мешканцями та готелем «Ferenc», який оформив для службового користування три паркувальні місця, де раніше ставили автомобілі тутешні підприємці та мешканці.
19 вересня депутати міської ради проголосували за виділення трьох паркомісць для службового паркування на вул. Ференца Ліста, 3. Право розмісити паркову отримало ТОВ «Технології розваг», юридична адреса якого збігається з адресою готелю «Ferenc».
Власником готелю є відомий у Львові бізнесмен, ур** Рівного Віталій Ломакович. ЗМІ повідомляли про тісні зв’язки цього підприємця з міським головою Львова Андрієм Садовим та називають його кумом мера міста. Минулоріч він хотів облаштувати паркову на просп. Свободи для потреб готелю «Panorama», яким також володіє. Паркувальний майданчик мав зайняти частину тротуару та смугу для громадського транспорту. Це викликало значний резонанс та обурення львів’ян. В кінцевому результаті депутати не погодили дозвіл на паркувальні місця. https://perets.media/2019/12/20/vlasnyk ... 0heoh0qt4M
oleksapy написав:fis Я сі дико звиняю, але у нас сараї в ближних селах кращі, а то за ту халупу 210к зеленки? Нах ми в дупу поцілуют і то б не взев. Та й ті Майами затопити може.
Думаю, що пан так тролить дописувачів. То якась халабуда, де ніггери ширку готували і там же її спродували
Оголошення справжнє. Ви подивіться на мапі де це. Думаю там просто земля така дорога.
jump написав:Віталій Ломакович. ЗМІ повідомляли про тісні зв’язки цього підприємця з міським головою Львова Андрієм Садовим та називають його кумом мера міста.
Памятаю Ломаковича по банці супостата пу Банк Москви...Садік там грошенята тримав.