Фінмоніторинг фізосіб у банках по-новому (після 1.09.17)
+Додати тему
Відповісти на тему
Все про банківські послуги: відкриття поточних рахунків для фізосіб, СПД та юридичних осіб, розрахунково-касове обслуговування (РКО), клієнт-банк, інтернет-банкінг, комунальні платежі населення, отримання готівки та інші послуги.
*відповідно до вимог НБУ в 2024 році Вам необхідно повідомляти банку максимальний обсяг фінансових надходжень, які плануєте проводити в банку протягом місяця.*
Для цього: - зателефонуйте до Контакт-центру 0800210800 - або відправте СМС на номер 8052 з текстом «Надходження ХХХХХХ» (де ХХ макс.обсяг фін.надходжень) - або зверніться до обслуговуючого відділення. Запис на зустріч у відділення: https://bit.ly/3hOfCIT"
Ще хтось таке отримував раніше? Яку максимальну суму можна вказати щоб банк з доками не чіпав?
я надеюсь эти "максимальные ожидаемые размеры поступлений" по разным банкам - это подразумеваются таки внешние или новые приходы ? то есть внутрибанковские движения (перевод с одной своей карты на другую свою внутри банки, падение депо на счёт/карту и т.д.) - это учитывать не нужно ? а то мало ли что в головах банкстеров.
и да вспомнил - когда начался этот идиотизм , то в мтб, который первым мне прислал запрос суммы, вроде сказали считать и внутрибанковские мои движения. вроде если память не изменяет.
a77 написав:я надеюсь эти "максимальные ожидаемые размеры поступлений" по разным банкам - это подразумеваются таки внешние или новые приходы ? то есть внутрибанковские движения (перевод с одной своей карты на другую свою внутри банки, падение депо на счёт/карту и т.д.) - это учитывать не нужно ? а то мало ли что в головах банкстеров.
и да вспомнил - когда начался этот идиотизм , то в мтб, который первым мне прислал запрос суммы, вроде сказали считать и внутрибанковские мои движения. вроде если память не изменяет.
Мамі переказали з Європи невелику суму на пенсійну картку і одразу банк зателефонував із допитом "Хто? З якою метою? ..." і рекомендували не кидати на картку, бо якщо буде більше 30 тис. грн. - то заблокують.
Дюрі-бачі написав:Мамі переказали з Європи невелику суму на пенсійну картку і одразу банк зателефонував із допитом "Хто? З якою метою? ..." і рекомендували не кидати на картку, бо якщо буде більше 30 тис. грн. - то заблокують.
Важливо робити регулярні перекази на менші суми -- по 10..15К, і краще на звичайну, а не соціальну картку, тоді банк звикне )
*відповідно до вимог НБУ в 2024 році Вам необхідно повідомляти банку максимальний обсяг фінансових надходжень, які плануєте проводити в банку протягом місяця.*
Для цього: - зателефонуйте до Контакт-центру 0800210800 - або відправте СМС на номер 8052 з текстом «Надходження ХХХХХХ» (де ХХ макс.обсяг фін.надходжень) - або зверніться до обслуговуючого відділення. Запис на зустріч у відділення: https://bit.ly/3hOfCIT"
Ще хтось таке отримував раніше? Яку максимальну суму можна вказати щоб банк з доками не чіпав?
У бізнес чати Вайбера надійшло.
А якщо не повідомляти банку нічого, що буде?
Банк просумує всі ваші надходження за попередній рік, розділить на 12, і таким чином самостійно визначить макс. суму надходжень на місяць у цьому році.
Дюрі-бачі написав:Мамі переказали з Європи невелику суму на пенсійну картку і одразу банк зателефонував із допитом "Хто? З якою метою? ..." і рекомендували не кидати на картку, бо якщо буде більше 30 тис. грн. - то заблокують.
Важливо робити регулярні перекази на менші суми -- по 10..15К, і краще на звичайну, а не соціальну картку, тоді банк звикне )
Ви себе зарекомендували як зразкового форумчанина,тому питання виникло,як можна з гривневої картки ,отримую в Ощадбанку пенсію ,або з гривневої картки в банку Sense, на яку у мене заходить заробітна плата, дітям відправити на валютну картку не українського банку з подальшою метою сплати з неї за послуги по місту - навчання хххх штат Флоріда . Чи спробувати закачати за кордоном на телефон додаток Моно, на гривневу віртуальну картку поповнювати з України,а потім намагатися зняти готівку там через банкомат і далі вже там по місцю. Отримав запит,не розумію як проще реалізувати...
Дюрі-бачі написав:Мамі переказали з Європи невелику суму на пенсійну картку і одразу банк зателефонував із допитом "Хто? З якою метою? ..." і рекомендували не кидати на картку, бо якщо буде більше 30 тис. грн. - то заблокують.
Важливо робити регулярні перекази на менші суми -- по 10..15К, і краще на звичайну, а не соціальну картку, тоді банк звикне )
Ви себе зарекомендували як зразкового форумчанина,тому питання виникло,як можна з гривневої картки ,отримую в Ощадбанку пенсію ,або з гривневої картки в банку Sense, на яку у мене заходить заробітна плата, дітям відправити на валютну картку не українського банку з подальшою метою сплати з неї за послуги по місту - навчання хххх штат Флоріда . Чи спробувати закачати за кордоном на телефон додаток Моно, на гривневу віртуальну картку поповнювати з України,а потім намагатися зняти готівку там через банкомат і далі вже там по місцю. Отримав запит,не розумію як проще реалізувати...
За навчання НБУ дозволив платити свіфтом, для цього треба звертатись в банк щоб пояснили алгоритм.
Дюрі-бачі написав:Мамі переказали з Європи невелику суму на пенсійну картку і одразу банк зателефонував із допитом "Хто? З якою метою? ..." і рекомендували не кидати на картку, бо якщо буде більше 30 тис. грн. - то заблокують.
Важливо робити регулярні перекази на менші суми -- по 10..15К, і краще на звичайну, а не соціальну картку, тоді банк звикне )
вибачте,але можливі надходження в розумінні дорослої людини це маячня. Пояснюю. У мене була справа ,по якій перша інстанція призначила часткове задоволення позову,були різного роду зустрічні позови і під час ковіду було рішення,яке в законні строки не оскаржував,з мого боку було подана заява і я отримав судове рішення. По сьогоднішній ситуації сума сплати боргу значно перевищує можливі надходження які вказано в анкеті - анкета передбачає поточні надходження. Тому вбачаюх в діях банка лише частково виконання вимоги НБУ. Можна передбачити лише постійні надходження - пенсія , зп це не постійно, звільнення або підприємства у простій і надходження немає. З огляду на вказане виходить що різні банки можуть по-різному оцінювати ризики пов'язані з клієнтом.
Сьогодні в А-банку, поки стояв в черзі за валютою, став свідком фінмону: пара (напевно чоловік і дружина, віком десь 50р.) занесли крупну суму гривень, хотіли оформити депозити, спеціаліст рекомендувала їм поповнити картку і відкрити через додаток - так вищі %, попередила про фінмон при 400+ тис, тому рекомендувала кожному по 399 тис. грн. внести і решту закинути на Моно. І от діалог між касиром і спеціалістом (між їх робочими місцями метрів 5 і черга з кількох злих людей): - поповни картки по 399; - 399 не дає - фінмон; - пробуй 300; - фінмон! - а 200? - 200 пішло. - а тепер жоні на картку пробуй 200; - не йде, фінмон! - Пробуй 100. - Нічого не йде! - Ну тоді кидай на Моно... А я то згадую про те, що в разі відмови в обслуговуванні А-банк забирає 30% комісї. Правда дуже дивно, що про фінмон попереджують до операції ) і даю підбирати суму, яка пройде без фінмона. А мене в ПУМБі забрали гроші і чекав поки пройде моніторинг, ніхто не попереджував...
Amethyst написав:Важливо робити регулярні перекази на менші суми -- по 10..15К, і краще на звичайну, а не соціальну картку, тоді банк звикне )
Та це вперше в неї таке - знайома, яка виїхала на початку війни і не планує повертатись, її борг віддала. Здивувалось, що банк активізувався від якихось 2 тис. грн.