|
Авто в Україні |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Питання щодо митниці, експлуатації авто, акцизів, штрафів, податків, законодавства тощо. Нові технології та розробки майбутнього
Додано: Сер 06 бер, 2024 01:20
budivelnik написав: pesikot написав: budivelnik написав:А може глянете з другого боку. Електроенергія у нас надлишкова ( навіть зараз віддаємо на Захід) А кожних 100 км на електроавто це мінус 10 літрів бензину які вже ніколи не будуть продані на світовому ринку.... В мене таксопарк з 9 електричок , кожна знімає з світового ринку 500 літрів бензину/місяць. Таким чином прямі збитки для москалів з цього автопарку мінімум 50 тонн палива в рік... В Україні 2 млн авто...далі рахувати?
У нас тут тема про війну, а ви про взагалі В тему війни. Єлектрику не накопишь, паливо можно накопити Чудово ... а якщо не буде єлектрики, куди ви подінете увесь той парк єлектричок ? Будете з генераторів заряджати ? В тему взагалі Проблема зарядити єлектричку - велика проблема, як по місцю, так і по часу Єлектрики може і є надлишок, але її тре доставити до місця зарядки Ваш кейс, мені цікаво, а де заряджаються оці ваші 9 єлектричок ? Взагалі, якщо вдома не має три фази, хоча б на 16 КВт, то єлектричка - це тягарь
1 Електротаксі-це комерція, яка не має права заряжатись від побутової(дотаційної мережі) , тому заряжається в мене на моїй власній швидкій зарядці в 30 квт, енергію купую по 7,5 грн квт*год 2 Проект ще не закінчився, зараз акамулюю кошти для створення СЕС , єдина проблема, що фотопанелі які можуть згенерувати необхідну мені кількість по площі займуть 600-1000 м2, і якщо врахувати що ця ділянка повинна розміщатись десь в межах міста-то це якраз найбільша фінансова проблема( вартість такої ділянки у Львові починається від 2 млн грн , в той час коли вартість станції в межах 1 млн грн) ПС В моїх дописах так і не побачили головного. Треба СВОЮ діяльність підлаштовувати таким чином , щоб була максимальна користь для своїх і максимальні збитки для ворога Користь для своїх це податки/донати ( за які наша ЗСУ воює) Шкода для ворога - це мінус 50 тон ринку пального кожного року... Найсмішніше те що цих мінус 50 тонн пального - це більше по грошам ніж мої податки і донати разом взяті за той самий рік.
Купувати не ділянку а горище/дах (чи орендувати на довгий строк) в кількох будівлях не альтернатива?
-
Faceless
-
- Модератор
-
- Повідомлень: 36290
- З нами з: 24.01.12
- Подякував: 1491 раз.
- Подякували: 8222 раз.
-
-
Профіль
-
-
4
9
3
Додано: Сер 06 бер, 2024 10:01
sens написав:електрокар можна заряджати з генератора - це теж неможливо?
якщо генератор однофазний(як у більшості приватних господарств), то витрати бензину генератора(або дизеля) зведуть в мінус цю зарядку , краще визвати таксі а якщо 3х фазний на 600-700квт? то теж -краще таксі
-
prodigy
-
-
- Повідомлень: 12497
- З нами з: 03.12.13
- Подякував: 3303 раз.
- Подякували: 3335 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
2
Додано: Сер 06 бер, 2024 10:05
prodigy написав: sens написав:електрокар можна заряджати з генератора - це теж неможливо?
якщо генератор однофазний(як у більшості приватних господарств), то витрати бензину генератора(або дизеля) зведуть в мінус цю зарядку , краще визвати таксі а якщо 3х фазний на 600-700квт? то теж -краще таксі
Було надано ТРИ варіанти,при тому що я вважаю таксі надійним варіантом .
-
sens
-
-
- Повідомлень: 18119
- З нами з: 12.09.13
- Подякував: 34 раз.
- Подякували: 950 раз.
-
-
Профіль
-
-
3
Додано: Сер 06 бер, 2024 10:27
sens написав: prodigy написав: sens написав:електрокар можна заряджати з генератора - це теж неможливо?
якщо генератор однофазний(як у більшості приватних господарств), то витрати бензину генератора(або дизеля) зведуть в мінус цю зарядку , краще визвати таксі а якщо 3х фазний на 600-700квт? то теж -краще таксі
Було надано ТРИ варіанти,при тому що я вважаю таксі надійним варіантом .
якщо відстань до 2-3км-то краще пішки(тільки не в дощ) років 10 тому порахував скільки у вартості втратив мій авто, то на таксі ту саму відстань було подолати у двічі дешевше, а скільки коштують відчуття від керування? (авто, судном морським або повітряним?)
-
prodigy
-
-
- Повідомлень: 12497
- З нами з: 03.12.13
- Подякував: 3303 раз.
- Подякували: 3335 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
2
Додано: Сер 06 бер, 2024 10:27
Faceless написав:Купувати не ділянку а горище/дах (чи орендувати на довгий строк) в кількох будівлях не альтернатива?
Кілька будівель-ні, бо тоді на кожен сегмент треба ставити свою систему керування..а потім їх ще узгоджувати...коротше ні На одну будівлю -по-перше- спробуй знайти вільний дах в 600+м2 по-друге - в оренді є така трошки поганенька особливість - як тільки вийшов на якісь сталі прибутки-так відразу росте оренда... А вкласти гроші на термін від 5 років( таксі споживають десь на 0,5 млн грн/рік електрики).. щоб через 2 роки отримати заявку що оренда виросла - такий собі гемор.
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 26414
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 290 раз.
- Подякували: 2986 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 06 бер, 2024 10:34
Denik написав: budivelnik написав:В мене таксопарк з 9 електричок , кожна знімає з світового ринку 500 літрів бензину/місяць. Таким чином прямі збитки для москалів з цього автопарку мінімум 50 тонн палива в рік... В Україні 2 млн авто...далі рахувати?
Саме наце я неодноразово вказував раніше. Кожен таксист на авто з ДВЗ приносив в бюджет орків більше аніж із нього було користі для нашої економіки.
Може все таки мухи окремо-котлети окремо? 1 Будь який перевізник ( навіть той хто везе снаряди з Європи в Україну) - від своєї діяльності ( тобто від перевезення) платить податків менше ніж використовує палива. То що ? на цій підставі відмовимось від перевезення снарядів вантажівками ( від перевезення особового складу Бетеерами?) 2 Таким чином треба дивитись не тільки на прямі порівняння - бензин-податки А ще й до цього додавати ті речі які отримують шофери( і їх сімї) а також військові і їх сімї...
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 26414
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 290 раз.
- Подякували: 2986 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 06 бер, 2024 10:41
budivelnik написав:А вкласти гроші на термін від 5 років( таксі споживають десь на 0,5 млн грн/рік електрики).. щоб через 2 роки отримати заявку що оренда виросла - такий собі гемор.
скільки в Україні дахів і скільки на них сонячних панелей? а чому так? тому що всі хто має видати технічний дозвіл чекають на взятку, по перше сам мер міста хоче бути партнером у вашому "сонячному/зеленому бізнесі", а якщо він програє вибори , то вже інша команда буде вашим партнером (тому і немає панелей на дахах 5-9-15 поверхових будинків)
-
prodigy
-
-
- Повідомлень: 12497
- З нами з: 03.12.13
- Подякував: 3303 раз.
- Подякували: 3335 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
2
Додано: Сер 06 бер, 2024 10:55
prodigy написав:років 10 тому порахував скільки у вартості втратив мій авто, то на таксі ту саму відстань було подолати у двічі дешевше,
Якщо порівнювати з таксі-то електричка найкращий варіант для порівняння...адже що таксі, що електричка їздять в радіусі максимум 200 км від таксопарку(будинку), бо в разі виїзду за місто - таксист запросить подвійний тариф А раз так - то все просто 1 км на таксі=30 грн , 1 км на електричці=1 грн За рік , авто вартістю в 20-30К губить 2-4К доларів, беремо середину 100 000 грн/30 грн=3000км+/- От і виходить Якщо річний пробіг більший 3000 км, значить варто брати власне авто Якщо менший - тоді таксі.. Для ДВС машин поріг вигідності піднімається десь до 5000 км/рік.
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 26414
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 290 раз.
- Подякували: 2986 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 06 бер, 2024 11:01
prodigy написав:скільки в Україні дахів і скільки на них сонячних панелей? а чому так?
Тут трошки інші нюанси 1 Для встановлення СЕС на багаквартирному будинку потрібна згода ВСІХ власників житла.... - як Ви розумієте -досить одного пенсіонера і гаплик. 2 З будівельної точки зору Наші дахи( особливо в будинках з терміном експлуатації10+ років) - течуть. Вартість гідроізоляції - тим вища чим більше різних точок примикання до даху( у випадку з СЕС там через кожен метр) Тому відремонтувати за свій рахунок - то нафік тоді та СЕС Перекласти на ЖЕК/ОСББ - замахаєшся доводити що тече не тому що там стоїть СЕС. Ну і частково є істина...адже обслуговувати СЕС- треба , а чим більше ходити по даху-тим вища ймовірність що він протече ПС Забув ще одну перевагу ділянки над дахом для автопарку На ділянці можна розмістити стоянку для авто і технічну зону для ремонту..піднявши фотопанелі на висоту 3м+/- над землею.
-
budivelnik
-
-
- Повідомлень: 26414
- З нами з: 15.01.09
- Подякував: 290 раз.
- Подякували: 2986 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Сер 06 бер, 2024 11:19
budivelnik написав: prodigy написав:скільки в Україні дахів і скільки на них сонячних панелей? а чому так?
Тут трошки інші нюанси 1 Для встановлення СЕС на багаквартирному будинку потрібна згода ВСІХ власників житла.... - як Ви розумієте -досить одного пенсіонера і гаплик. 2 З будівельної точки зору Наші дахи( особливо в будинках з терміном експлуатації10+ років) - течуть. Вартість гідроізоляції - тим вища чим більше різних точок примикання до даху( у випадку з СЕС там через кожен метр) Тому відремонтувати за свій рахунок - то нафік тоді та СЕС Перекласти на ЖЕК/ОСББ - замахаєшся доводити що тече не тому що там стоїть СЕС. Ну і частково є істина...адже обслуговувати СЕС- треба , а чим більше ходити по даху-тим вища ймовірність що він протече ПС Забув ще одну перевагу ділянки над дахом для автопарку На ділянці можна розмістити стоянку для авто і технічну зону для ремонту..піднявши фотопанелі на висоту 3м+/- над землею.
я в курсі всього, бо років 5 тому вивчав цю тему, дякую за відповідь
-
prodigy
-
-
- Повідомлень: 12497
- З нами з: 03.12.13
- Подякував: 3303 раз.
- Подякували: 3335 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
4
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
0 |
2382 |
|
|
0 |
3577 |
|
|
2 |
9491 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|