Wirująświatła Фізику не обдуриш Одне діло витрачати енергію на тертя в підшипниках кочення.... Зовсім друге тертя на крилах , щоб підтримувати політ....
Тому Для хайпу - красиво і правильно Для практичного використання - фігня повна А про зменшення корків - то взагалі треш Якщо вертолітна конструкція - то діаметр гвинта, якщо літакова- то розмах крил, якщо дерижабельна то обєм кулі... - всі ці речі в рази більші ніж сьогоднішні розміри Тому є авто 2*4м і є корки А стане авто 10м в діаметрі - і корки зникнуть.. синку це фантастика...
budivelnik написав:В мене тих китайських- що гуталіну...
Зважаючи на позицію китайців у війні, популяризувати їхній автопром, вважаю, не найкраща ідея!
А може по порядку 1 Ми використовуємо китайські дрони - назло їм яйця відморозим? 2 Я використовую електромобілі в якості таксі Щоб легше рахувати 10 авто *10літрів(на 100 км)*365днів=36500літрів.
Тобто мінус 36 тонн бензину з нафтового ринку *500 доларів (тонна)=мінус 18000 доларів в бюджет педерації.
budivelnik написав:В мене тих китайських- що гуталіну...
Зважаючи на позицію китайців у війні, популяризувати їхній автопром, вважаю, не найкраща ідея!
А може по порядку 1 Ми використовуємо китайські дрони - назло їм яйця відморозим? 2 Я використовую електромобілі в якості таксі Щоб легше рахувати 10 авто *10літрів(на 100 км)*365днів=36500літрів.
Тобто мінус 36 тонн бензину з нафтового ринку *500 доларів (тонна)=мінус 18000 доларів в бюджет педерації.
V2 написав:Зважаючи на позицію китайців у війні, популяризувати їхній автопром, вважаю, не найкраща ідея!
А може по порядку 1 Ми використовуємо китайські дрони - назло їм яйця відморозим? 2 Я використовую електромобілі в якості таксі Щоб легше рахувати 10 авто *10літрів(на 100 км)*365днів=36500літрів.
Тобто мінус 36 тонн бензину з нафтового ринку *500 доларів (тонна)=мінус 18000 доларів в бюджет педерації.
То як будемо бавитись в непорочне зачаття?
Електрокари тільки китай виробляє?
Виробляє весь світ... От тільки і дрони виробляють всі - а ми для ЗСУ купуємо в Китаї.... Так само і з електрокарами... Є така штука - економічна доцільність. Так от , виходячи з сьогоднішньої платоспроможності населення України - то виходить Електрокар може заробити в рік приблизно 150 000-200 000 грн з максимальним терміном служби 5-7 років Новий електрокар з Німеччини чи Чехії чи Франції - стартує з 2 млн грн Новий електрокар з Китаю(з аналогічними технічними параметрами) - стартує з 700 000 грн...
Питання на засипку Для бізнесу що будете купувати? Чи плюните і скажете Краще педерації 18000 доларів в рік ніж китайцям....
А Ниссан Лиф и всякие Хёнде/Киа/ФолькПоло там электрические разве стоят 2млн новые? И разве их в качестве такси нельзя использовать б/у в состоянии не "отжат по максимуму"???
барабашов написав:А Ниссан Лиф и всякие Хёнде/Киа/ФолькПоло там электрические разве стоят 2млн новые? И разве их в качестве такси нельзя использовать б/у в состоянии не "отжат по максимуму"???
одно время в Киеве было полно лиф такси. Сейчас уже нет. Общался с таксистом говорит из-за сложностей с зарядкой. Электричка хорошо для себя любимого если 1й этаж или есть где заряжать.