Кузя написав: jeugen написав:если бы было так, то расход снижался бы с увеличением скорости. но это происходит только до определенного момента, пока сопротивление воздуха не начинает замедлять авто. к примеру:
3я передача - 60км/ч - расход 6л/100км
4я передача - 90км/ч - расход
5л/100км5я передача - 120км/ч - расход 6л/100км
6я передача - 150км/ч - расход 7л/100км
Подскажите, откуда такие данные? По быстрому попытался в инете найти, везде разные данные и те приблизительные.
Усі данні такого роду - приблизні. Навіть в 2-х однакових октавіях одного року випуску можуть відрізнятися ці показання. Це все дуже індевідуально.
И все таки хотелось бы авторитетную ссылку увидеть, если не сложно.
Всі авторитетні перевірки виконуються:
- за містом на максимальній передачі на швидкості 90км/год;
- в місті на передостанній передачі на максимально дозволеній швидкості.
Офіційні перевірки витрат палива на 3-й, 4-й, 5-й та 6-й по окремості ніхто ніколи не проводив.
Що до вказаних вище витрат пального - скоріш за все це поло седан з двигуном 1,4ТСІ.
І особисто я не можу зрозуміти людей, які можуть тривалий час їхати на 3-й передачі зі швидкісттю 60км/год. Для мене, якщо є вільна дорога - значить треба їхати, а для підтримки швидкості автомобіля я використовую максимальну передачу, яка "тягне" автомобіль без втрати швидкості. В моєму випадку Гольф Плюс 1,6 бензин:
- для підтримки 60км/год можна їхати на 5-й;
- для підтримки 50км/год - вже потрібно їхати на 4-й;
- максимальна швидкість - 180км/год з витратою пального 16л/100км;
- зато на швидкості 160км/год - витрата бензину 10л/100км;
- зараз встановлено ГБО, яке переключається на бензин при швидкості вищій за 140км/год, тому на цій швидкості трасами і пересуваюся з витратою газу 11л/100км.
Порівнювати витрати пального на передачах можу тільки по борткомпьютеру:
- 1а передача 40км/год - 40л/100км;
- 2а передача 60 км/год - 20л/100км;
- 3я передача 60 км/год - 10л/100км;
- 4а передача 90 км/год - 10л/100км;
- 5а передача 90 км/год - 6л/100км.