|
Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:19
GXL написав:Я вже писав тут, що звертався вчора двічі в чат до підтримки і навіть писав що вони мені відповідали. І навіть у приватні вже відіслав всі свої дані. Ви як глухі там чи сліпі, не знаю. Знущання продовжується...
Дякую, що відповіли. Вибачаюся, що виникла така проблема. Я вже пишу вам у приватні повідомлення, бо хочу допомогти вам. upd: вибачаюся, бачу, що вже моя колега вам сьогодні писала. Ваші дані є, я спробую пришвидшити вирішення цієї ситуації. /Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:21
Amethyst написав: mustbe написав:В любом случае - сорри-бонус должен быть как минимум на порядок выше
Абсолютно согласен: 500 -- каждому!
И бесплатную путевку...  В Сибирь.
-
alex lem
-
-
- Повідомлень: 3192
- З нами з: 25.12.08
- Подякував: 132 раз.
- Подякували: 368 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:23
Sense Bank, Ярославе, а можна і мій кейс з EasyPay якось прискорити? Solar_simfi написав:Sense Bank, Платив карткою банку в терміналі "Київ Цифровий" (EasyPay), через якись збій кошти з картки списано в блок, а поїздки на транспортну картку не було нараховано. Подав через контакт-центр EasyPay запит на повернення коштів. Ті спочатку морозились: "кошти будуть повернені автоматично", на другий день перемовин EasyPay зрештою оформив звернення. Розумію, що для повернення коштів мерчант має відмовитись від них або їх буде автоматично розблоковано за 20 (30?) днів. Чи можна якось пришвидшити процес, бо котики з EasyPay не надто контактні та дружелюбні. Сума - 385.00 грн.
-
Solar_simfi
-
-
- Повідомлень: 2407
- З нами з: 10.08.11
- Подякував: 32 раз.
- Подякували: 350 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:29
mustbe написав:С момента сбоя прошло полтора рабдня. Времени - более чем достаточно для изучения проблемы. Денег нет. Прошу звёздных лордов ответить: 1. Когда будут возвращены незаконно заблокированные деньги ? Назовите точный гарантированный период возврата. Не позднее какого числа ? 2. Озвучьте видение банка компенсации временных, материальных и моральных убытков клиентов. Если это орехи - то сколько тысяч ? Если мерчи - то какие ? Ваш вариант ?
Дійсно, часу було обмаль, але, на жаль, швидко повернути поки що кошти не усім ми можемо клієнтам, але ми працюємо над цим. Особисто мені, щоб пришвидшити цей процес, потрібні ваші дані, тому і написав у приватні повідомлення. Відповідаю на ваші запитання: 1. Загалом, повернення за стандартною процедурою відбувається до 10 робочих днів, якщо кошти списалися. Та 15 робочих днів, якщо кошти були заблоковані. Але наша команда працює над тим, що кожному клієнту, хто з цим зіштовхнувся у найкоротші терміни повернути кошти. 2. Поки що у нас є можливість вибачення у вигляді виплати кешиків. Але я вас почув. Я ваше бачення передам своїм колегам. /Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:30
Solar_simfi написав:Sense Bank, Ярославе, а можна і мій кейс з EasyPay якось прискорити?
Я вам також зараз напишу у приватні повідомлення, щоб перевірити ваші дані та побачити на якому етапі вирішення ситуація. /Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:39
-
qreaton
-
-
- Повідомлень: 1075
- З нами з: 23.10.13
- Подякував: 93 раз.
- Подякували: 262 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:39
Sense Bank О как. Вчера был один день на возврат средств. Сегодня уже 10-15 рабочих дней. И главное всё по вине банка. "Спасибо".
-
Фантом
-
-
- Повідомлень: 2432
- З нами з: 18.05.16
- Подякував: 373 раз.
- Подякували: 284 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:43
fastmotionsg написав:А самое нелепое во всей этой истории со сбоем, что я повторил платёж после дженерик ошибки, после второй попытки получил уведомление о списании первой суммы и подумал, что деньги уходят, не смотря на ошибку. Таким образом я заблокировал весь баланс последующими траншами. Тупейший флоу, просто дно!
Я вибачаюся, що виникла подібна ситуація, але хочу допомогти вам. Зараз напишу у приватні повідомлення для уточнення ваших даних. /Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:50
Sense Bank написав:Дійсно, часу було обмаль, але, на жаль, швидко повернути поки що кошти не усім ми можемо клієнтам, але ми працюємо над цим
Не всем == никому не вернули. Называйте вещи своими именами. Никто не сообщал о таком чуде. Sense Bank написав:1. Загалом, повернення за стандартною процедурою відбувається до 10 робочих днів, якщо кошти списалися. Та 15 робочих днів, якщо кошти були заблоковані.
Ок, я вас услышал. То есть такой беспредел - это стандартная процедура для вашей банки ? Так пропишите её в ДКБО: "Если мы, смузевые рукожопы, по своему скудоумию случайно залочим ваши деньги - то вы, уважаемые клиенты, не увидете их две недели. Это стандартная процедура. Удачи вам и хорошего настроения". Не вижу такого пункта в ДКБО Sense Bank написав:2. Поки що у нас є можливість вибачення у вигляді виплати кешиків.
Жалкие орехи ? Ну хоть так. Сколько тысяч ?
-
mustbe
-
-
- Повідомлень: 7782
- З нами з: 27.12.17
- Подякував: 177 раз.
- Подякували: 1567 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
1
3
Додано: Чет 27 кві, 2023 20:53
Фантом написав:Sense Bank О как. Вчера был один день на возврат средств. Сегодня уже 10-15 рабочих дней. И главное всё по вине банка. "Спасибо".
Дійсно, була вчора у колег така інформація. Сьогодні ми бачимо, що на жаль, не всім змогли зробити ще повернення. Але працюємо над цим. Я вибачаюся за невірне інформування  Стосовно 10-15 днів - це стандартний термін при процедурі повернення. Але спробую зробити усе можливе, як і колеги, щоб кошти нашим всім клієнтам повернулися якомога швидше. /Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13137
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1416 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Схожі теми
|
|
1257 |
308393 |
|
|
16 |
26018 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|