Faceless написав:Ніхто не заважає атеїсту бути релігієзнавцем і навіть теологом. Але атеїзм за визначенням теж трохи схожий на релігію. Я більше схильний до концепції агностицизму
Ну то да, воно і видно ... схильний ... але якось не весь ... ))
Сибарит написав:С точки зрения логики там все правильно.
С точки зрения логики там есть нюансы... Например если вы верите в христианского Бога, а окажется что реально существует например Аллах- то "гореть вам в аду")))
Бог єдин, тільки різним народам від предстає під різними іменами
Оце я підтримую ... бо якщо читати Біблію або Євангіліє, або Коран, то там багато одних і тих саміх історій описано
ЛАД написав:требования даже христианства к верующему менялись со временем
до Апостола Павла це була іудейська секта, послідовники Христа вважали себе іудеями, тому вони шанували ЗАКОН (тобто Тору)
Выражение «Нет ни эллина, ни иудея» о том, что все люди равны. Оно происходит из Послания Святого апостола Павла к Колоссянам.
Колоссянам 3:11 Синодальный перевод
11 где нет ни Еллина, ни Иудея, ни обрезания, ни необрезания, варвара, Скифа, раба, свободного, но всё и во всём — Христос. Cовременный перевод WBTC · Параллельное чтение (Синодальный перевод vs Cовременный перевод WBTC)
11 так что нет разницы между иудеями и язычниками, между обрезанным и необрезанным, между варваром и дикарём, между рабом и свободным человеком. Только Христос важен и воплощён во всех верующих.
по простому-христиане обрезаны во Христе (т.к. символ обрезания проотца Авраама был союз его и Бога)
Зачем Бог сказал Аврааму сделать обрезание? Господь установил обрезание, как видимый знак завета (9–14). Он дает откровение о рождении Исаака и происхождении от Измаила многочисленного потомства (18–20). Авраам совершает над собою и домочадцами обряд обрезания (21–27). По указанию Писания, обрезание имело нравственное и таинственно-прообразовательное значение.
Авраам был обрезан позже в знак принятия его Богом, и обрезание Авраама было доказательством того, что благодаря вере, ещё до обрезания, он был праведен перед Богом.
Новий Заповіт: Книги Нового Завіту І. Чотири Євангелія
Євангеліє від св. Матвія, традиційно приписується Апостолу Матвію, сину Алфеєву (Мт.) Євангеліє від св. Марка, традиційно приписується Євангелісту Марку, що фіксував спогади Апостола Петра (Мр.) Євангеліє від св. Луки, традиційно приписується Луці, лікарю та супутнику Апостола Павла (Лк.) Євангеліє від св. Івана, традиційно приписується Апостолу Івану, сину Зеведеєву (Ів.) II. Книга історична
Діяння святих апостолів (Діяння) III. Послання апостола Павла
Докладніше: Послання апостола Павла Послання св. апостола Павла до римлян (Рим.) Перше послання апостола Павла до коринфян (1 Кор.) Друге послання апостола Павла до коринфян (2 Кор.) Послання св. апостола Павла до галатів (Гал.) Послання св. апостола Павла до ефесян (Еф.) Послання св. апостола Павла до филип'ян (Фил.) Послання св. апостола Павла до колосян (Кол.) Перше послання св. апостола Павла до солунян (1 Сол.) Друге послання св. апостола Павла до солунян (2 Сол.) Перше послання св. апостола Павла до Тимофія (1 Тим.) Друге послання св. апостола Павла до Тимофія (2 Тим.) Послання св. апостола Павла до Тита (Тит) Послання св. апостола Павла до Филимона (Филим.) Послання до євреїв (Євр.) IV. Соборні послання
Соборне послання св. апостола Якова (Як.) Перше соборне послання св. апостола Петра (1 Петр.) Друге соборне послання св. апостола Петра (2 Петр.) Перше соборне послання св. апостола Івана (1 Ів.) Друге соборне послання св. апостола Івана (2 Ів.) Третє соборне послання св. апостола Івана (З Ів.) Соборне послання св. апостола Юди (Юд.) V. Книга пророцька
Об'явлення св. Івана Богослова (Об.)
Чотири Евангіліє визнані канонічними і увійшли до Нового Заповіту, але історикам відомо десь 30 (які церква віднесла до апокрифічних)
ЄВА́НГЕЛІЄ (від грец. εύαγγέλιον — блага вість) — 1) радісна для всіх християн звістка про настання у майбутньому Царства Божого і спасіння людства від гріха й смерті, проголошена Ісусом Христом і християнськими апостолами; 2) ранньохристиянський твір, що оповідає про боговтілення, земне життя, смерть і воскресіння Ісуса Христа та розкриває зміст його вчення. Авторство Є. приписують або учням Ісуса — апостолам, або ж їхнім найближчим послідовникам. Нині відомо понад 30 Є. Окрім чотирьох, які увійшли у 2-й пол. 4 ст. в канон. текст Нового Завіту, — Є. від Матвія, від Марка, від Луки, від Івана (напис. орієнтовно у 2-й пол. 1 ст.) — були ще апокриф. Є. від Петра, Іуди, Андрія, Томи(Фоми) та ін. (напис. у 2 ст. і пізніше). Перші три канон.
pesikot написав:PS. Вісті з полів - десь стало тихіше, десь залишилось, як і було. Проте, там всі в очікуванні на підставу
Поговорив із знайомим на Запорізькому напрямку. Каже, що в них тихо, але дуже боїться, що сьогодні москалі спокійно готуються, а завтра - рвануть в штурм. Згадав Соледар після Різдва 2023
теж про це вранці написав, що стріляти заборонено- а орки продовжують накопичуватись на підступах до позицій
Faceless написав:Цього так соромляться, що в православних навіть назву свята зробили через дупу, як якесь "обретєніє"
вчить матчасть, панове
Обретіння (також Віднайдення голови Івана Предтечі) — свято на честь першого і другого знайдення голови Івана Хрестителя, попередника Ісуса Христа, що пророкував його пришестя.
Перше і друге знайдення
Згідно з церковним переказом, після страти Іоанна Хрестителя його учні поховали його тіло в Севастії (сьогодні територія Палестини), за винятком голови, яку Іродіада взяла і поховала в купі гною. Пізніше свята Йоанна, яка була одружена з домоправителем Ірода, таємно взяла його голову і поховала її на Оливній горі, де вона залишалася захованою протягом століть.
Вважається, що перша знахідка відбулася в четвертому столітті. Майно на Оливній горі, де була похована голова, зрештою перейшло у володіння урядовця, який став ченцем на ім’я Інокентій. Він збудував там церкву та чернечу келію. Коли він почав копати фундамент, була знайдена посудина з головою Іоанна Хрестителя, але, боячись, що реліквія може стати жертвою наруги з боку невіруючих, він знову сховав її на тому самому місці, де її знайшли. Після його смерті церква занепадає і була зруйнована.
Кажуть, що друга знахідка відбулася в 452 році. За часів Костянтина Великого двоє ченців під час паломництва до Єрусалиму, як повідомляється, бачили видіння Івана Хрестителя, який відкрив їм місце розташування своєї голови. Вони розкрили реліквію, поклали її в мішок і пішли додому. По дорозі вони зустріли безіменного гончаря і дали йому нести мішок, не сказавши, що це таке. Йому явився Іоанн Хреститель і наказав тікати від недбалих і ледачих ченців, з тим, що він тримав у руках. Він так і зробив і забрав голову з собою додому. Перед смертю він поклав його в контейнер і віддав сестрі. Через деякий час нею заволодів ієромонах на ім'я Євстафій, аріанин, який використовував її для залучення послідовників свого вчення. Він закопав голову в печері біля Емеси. Згодом на цьому місці був побудований монастир. У 452 році святий Іоанн Хреститель явився архімандриту цього монастиря Марцеллію і вказав, де схована його голова в закопаному в землю посудині. Реліквія була привезена в місто Емеса , а потім перенесена в Константинополь.
Обрізання Господнє (грец. ή Περιτομή τοϋ Κυρίου, лат. Circumcisio Domini) — Євангеліївська подія вчинення над Немовлям Ісусом юдейського обряду обрізання, а також одне з найдавніших і найважливіших церковних свят, що відзначається на спогад цієї події християнами католицької і православної церков 1 січня
рпц за старим календарем святкує Обрезание Господа 14 січня
Обрезание Господне
Первого января Православная Церковь отмечает праздник Обрезания Господня. Этот день соответствует 14 января по Григорианскому календарю, принятому в России и в других странах. В этот день празднуется и воспоминается священное событие, описанное в Евангелии от Луки во второй главе: «По прошествии восьми дней, когда надлежало обрезать [Младенца], дали Ему имя Иисус, нареченное Ангелом прежде зачатия Его во чреве.»
Обрезание крайней плоти у мужчин существовало в Ветхозаветной Церкви как знак Завета Бога и человека. Обряд обрезания символизировал вхождение человека в этот Завет и членство в Церкви.
В большинстве случаев обрезание совершалось над новорождённым мальчиком на восьмой день. Так, и Младенец Иисус был принесен в восьмой день от Рождества для совершения этого священного обряда Ветхозаветной Церкви
flyman написав:пора стартувати нову тему: "Віра в Бога в контексті ..."
у 1994-1995рр я бачато читав з історії трьох авраамических релігій
Авраами́ческие рели́гии — монотеистические религии, происходящие из древней традиции, восходящей к патриарху Аврааму. Согласно Книге Бытия, Бог заключил завет с Авраамом[1] и определяется с тех пор как «Бог Авраама»[2]. Авраамические религии — это прежде всего иудаизм, христианство и ислам.
Непродуманная внешнеполитическая стратегия Дональда Трампа поставила мир на порог новой гонки ядерных вооружений, что прямо противоречит миротворческим усилиям нового президента США и значительно повышает риск ядерного конфликта. Об этом говорится в редакционной статье Financial Times.
Журналисты отмечают, что Трамп давно обеспокоен угрозой ядерной войны - и якобы пытается ее предотвратить. В частности, вскоре после возвращения в Белый дом он заявил о намерении начать переговоры с РФ и Китаем о сокращении ядерных арсеналов. Также он пытается заключить новое ядерное соглашение с Ираном, чтобы не допустить появления атомной бомбы у режима в Тегеране.
Но сам же Трамп мощно вставил палки в колеса своим же намерениям. Так, своими угрозами оставить Европу без американских военных гарантий, особенно на фоне очевидного сближения Вашингтона с Москвой, он заставил европейские страны задуматься о давно похороненной идее ядерного вооружения.