Очевидно, Зеленский имел в виду предложенный Еврокомиссией пакет экстренной макрофинансовой помощи размером в 1,2 млрд евро, которую договорились выделить страны ЕС.
Эта помощь ЕС, как сообщила Еврокомиссия, будет выделяться в форме долгосрочных кредитов под очень выгодные для Украины проценты.
п.с. сколько еще у нас будут называть кредиты помощью, хз. п.с2. "помощь", которую еще бюрократы в ес должны одобрить и утвердить окончательно
Импорт в кредит. Классика. Буквально пару часов назад об этом писал, говоря о госдолге.
Еще вопрос, а есть ли у УЗ крайняя жизненная потребность покупать электровозы за границей? Когда оправдывали прошлую крупную импортную сделку на поставки тепловозов GE, мотивировка была, что электровозы умеют производить и украинские машиностроители, а вот с тепловозами - беда
Макрофинансовая помощь в размере EUR 1,2 млрд будет передана французской стороной Украине и будет использована для стабилизации украинской экономики.
так картина будет точнее
Очевидно, Зеленский имел в виду предложенный Еврокомиссией пакет экстренной макрофинансовой помощи размером в 1,2 млрд евро, которую договорились выделить страны ЕС.
Эта помощь ЕС, как сообщила Еврокомиссия, будет выделяться в форме долгосрочных кредитов под очень выгодные для Украины проценты.
п.с. сколько еще у нас будут называть кредиты помощью, хз. п.с2. "помощь", которую еще бюрократы в ес должны одобрить и утвердить окончательно
Канада предоставит Украине кредит на $120 млн.
А головне, хто віддаватиме нескінченні зобов'язання, коли "інформаційна підтримка" ставить хрест на інвесторах? Як завжди попри все схвалить Мінфін, а віддавати громадяни.
Alex2007 написав:так картина будет точнее Очевидно, Зеленский имел в виду предложенный Еврокомиссией пакет экстренной макрофинансовой помощи размером в 1,2 млрд евро, которую договорились выделить страны ЕС.
Эта помощь ЕС, как сообщила Еврокомиссия, будет выделяться в форме долгосрочных кредитов под очень выгодные для Украины проценты.
Ні абсолютно не так, не потрібно додумувати та перекручувати на кшталт чув дзвін та не знаю же він !
Франція надасть Україні 1,2 млрд євро програмного фінансування, яке може бути використане на конкретні проєкти розвитку.
Про це йдеться у коментарі заступника керівника Офісу президента Ростислава Шурма, пише "Європейська правда".
"Сьогодні президент Франції оголосив нову програму фінансового співробітництва з Україною. Додатково до вже виділеної макрофінансової підтримки в 1,2 мільярда євро від Європейського Союзу французька сторона виділяє ще 1,2 мільярда євро програмного фінансування", – пояснив він.
Зокрема, Міністерство економіки та фінансів Франції надасть уряду України 200 млн євро кредиту, а також фінансові гарантії на 1 млрд євро. Під ці гарантії наша держава зможе отримати кредити у французьких банках на пільгових умовах.
Як зазначив Шурма, ці кошти можуть бути спрямовані на конкретні проєкти розвитку, погоджені з французкою стороною.
"Напрямки, на які можуть бути використані ці кошти, будуть додатково погоджені з французькою стороною й передбачатимуть залучення французьких постачальників та підрядників", – розповів він.
Крім того, підписані документи щодо фінансування та постачання в Україну електровозів компанії Alstom на суму 900 млн євро, постачання пожежно-рятувальної техніки й будівництва патрульних катерів для ДСНС, на що передбачене окреме фінансування.
zРадио написав:Еще вопрос, а есть ли у УЗ крайняя жизненная потребность покупать электровозы за границей? Когда оправдывали прошлую крупную импортную сделку на поставки тепловозов GE, мотивировка была, что электровозы умеют производить и украинские машиностроители, а вот с тепловозами - беда
Потреба є. Якщо буде повторнення врожаю 2021, не закінчиться "Велике будівництво" та житло в Києві не стане по 600 (Велике будівництво + нерухомість генерують 70 млн. т. перевезень будівельних матеріалів), в Політбюро Китаю не заборонить виробництво сталі (Олімпіади не буде, "чисте повітря" для телекамер не треба) та ще й майнінг не прикривається і доведеться тягати вугілля на ТЕС цілий рік бо АЕС не можуть постійно працювати 15 блоками - то не лише приватну тягу доведеться випускати на колії загального користування, але й діставати паровози з баз запасу. Ще забув написати, що залізницею почнуть потроху біопаливо замість газу... (солому, одвійки, лушпиння, пєлетти) Якщо серйозно, то в Україні є один напіврозвалений завод, який робив електровози десь за технологіями 70-х, але з комп'ютером. Останній виготовили у 2008 році. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%951 Більш сучасні ДС3 не зайшли. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%A13 Після цього - виготовляли на Луганськтепловозі з ТМХ, який зараз під санкціями. Чисто теоретично міг би зробити той же КВБЗ, але роки за 3 і на 100% гірше від Альстому.
Alex2007 написав:так картина будет точнее Очевидно, Зеленский имел в виду предложенный Еврокомиссией пакет экстренной макрофинансовой помощи размером в 1,2 млрд евро, которую договорились выделить страны ЕС.
Эта помощь ЕС, как сообщила Еврокомиссия, будет выделяться в форме долгосрочных кредитов под очень выгодные для Украины проценты.
Ні абсолютно не так, не потрібно додумувати та перекручувати на кшталт чув дзвін та не знаю же він !
Франція надасть Україні 1,2 млрд євро програмного фінансування, яке може бути використане на конкретні проєкти розвитку.
Про це йдеться у коментарі заступника керівника Офісу президента Ростислава Шурма, пише "Європейська правда".
"Сьогодні президент Франції оголосив нову програму фінансового співробітництва з Україною. Додатково до вже виділеної макрофінансової підтримки в 1,2 мільярда євро від Європейського Союзу французька сторона виділяє ще 1,2 мільярда євро програмного фінансування", – пояснив він.
Зокрема, Міністерство економіки та фінансів Франції надасть уряду України 200 млн євро кредиту, а також фінансові гарантії на 1 млрд євро. Під ці гарантії наша держава зможе отримати кредити у французьких банках на пільгових умовах.
Як зазначив Шурма, ці кошти можуть бути спрямовані на конкретні проєкти розвитку, погоджені з французкою стороною.
"Напрямки, на які можуть бути використані ці кошти, будуть додатково погоджені з французькою стороною й передбачатимуть залучення французьких постачальників та підрядників", – розповів він.
Крім того, підписані документи щодо фінансування та постачання в Україну електровозів компанії Alstom на суму 900 млн євро, постачання пожежно-рятувальної техніки й будівництва патрульних катерів для ДСНС, на що передбачене окреме фінансування.
Можете верить, можете не верить, но по той ссылке, которую я приводил изначально была та цитата, что я привел, и ничего от себя я не придумывал. Сейчас эту цитату тот же самый источник, немного уточнил
Макрон также упомянул о 1,2 млрд евро, но назвал это не макрофинансовой помощью, а госгарантиями для финансирования украинских проектов французских компаний. Рамочная договоренность об этом была достигнута еще в мае, а теперь, когда Макрон лично приехал в Киев, были подписаны два соглашения на 1,2 млрд.
Одно предусматривает поставку сотни французских локомотивов Alstom на сумму до 900 млн евро, второе - 370 единиц спецтехники для спасателей стоимостью до 300 млн евро.
Что же касается макрофинансовой помощи, ее еще в начале февраля пообещал Украине Евросоюз. Сумма та же - 1,2 млрд евро. Речь идет уже не о гарантиях, а о прямых долгосрочных кредитах под низкие для Украины проценты.
// сравнил текущую версию и то, что успели перепечатать в другом месте.
В любом случае это не бесплатные деньги, и в любом случае они идут не на развитие собственного производства, и даже в комментарии Шурмы указано "ці кошти, будуть додатково погоджені з французькою стороною й передбачатимуть залучення французьких постачальників та підрядників". п.с. И насчет Евросоюзовских 1.2 так ничего нового - на прошлой неделе была информация.
п.с2. Предполагаю, что 1.2 млрд от ЕС и от Франции тоже 1.2 млрд (под проекты) всех запутали..
zРадио написав:Вот динамика грузоперевозок железной дорогой (стащил у Сережи Лещенко в ТГ - он подает это как большую победу, которую вы, судя по всему, разделяете). Итак, все перечисленные вами "рекорды" 2021-го едва вернули объемы к уровню 2019-го после карантинного 2020-го. Об уровнях более ранних периодах и мечтать не приходится. Из чего следует, что у УЗ нет потребности в увеличении подвижного состава. Разве что вопрос амортизации, с чем путем ремонта и модернизациии справляются украинские заводы
Свою "експертність" в реальному секторі Ви показали влітку, помилившись в 1,5 рази із прогнозов врожаю, навіть з даними Рефенетів. Здогадатися, що перевезення 2021 року визначаються як неврожаєм - 2020 так і врожаєм 2021. У першій половині 2022 на залізниці будуть двозначні цифри приросту в тому числі і за рахунок приросту перевезення вугілля. Восени залізниця завантажена завжди.
Додам, що до 2014 року було дуже багато дурної роботи: Перевезення 10 км 1.5 т "землі Донбасу" на збагачувальну фабрику, потім - перевезення на 20-30 км до найближчої ТЕС. В навантаження йшло 2,5 т, у вантажообіг - величина близька до 0.
Чи варто "мріяти" про рекордні перевезення по суті забруднювача (СО2, SO2, NOx) за гроші від держсубсидій вугільній промислвості?
Востаннє редагувалось Denik в Сер 09 лют, 2022 08:51, всього редагувалось 3 разів.