я ніколи не заповнюю схожі анкети ...

|
|
![]() 8 сентября 2009 г. Сегодня независимое рейтинговое агентство «Кредит-Рейтинг» объявило о подтверждении долгосрочного кредитного рейтинга uaАА ПАО «Универсал Банк» (г. Киев). Прогноз рейтинга – стабильный. Агентство также подтвердило рейтинг надежности банковских вкладов (депозитов) ПАО «Универсал Банк» на уровне «5» (наивысшая надежность). При обновлении кредитного рейтинга агентство использовало финансовую отчетность ПАО «Универсал Банк» за 2004-2009 гг., а также внутреннюю информацию, :
![]()
![]() Уже майже 10-ть років обслуговуюсь у різних банках . І подібні анкети пропонували багато установ. Я постійно відмовлявся або усюди прокреслював. Від цього банку недавно прийшов лист із анкетою. Але його проігнорував. Уважно почитайте законодавство про фін. моніторинг. ![]() І живіть вільно
![]()
обслуживаюсь в Универсале и Райффайзене Банк Аваль... на мой взгляд - самые 2-а стабильные банки из иностранных... по многим показателям - пока у них все ок... по поводу анкеты - так кто ее заставляет заполнять полностью?.. я лично ,когда ложил в начале прошлого года депозит - заполнил лишь те колонки, которые посчитал нужным... или вас пытались проковать наручниками, пока не заполните??? ![]() Независимое рейтинговое агентство «Кредит-Рейтинг» подтвердило долгосрочный кредитный рейтинг Universal Bank на уровне uaАА. Об этом говорится в сообщении агентства. …
![]() gvch
я же описала случаи необходимых и достаточных условий при заполнении анкеты... для депо - требовать не будут, а если "(не дай Бог, тьфу-тьфу) придется кредит брать" - увильнуть не получится, придется заполнить все... Именно это и имела ввиду, написав выше: Добавлено: 18-09-2009 13:52
![]() я же описала случаи необходимых и достаточных условий при заполнении анкеты...
для депо - требовать не будут, а если "(не дай Бог, тьфу-тьфу) придется кредит брать" - увильнуть не получится, придется заполнить все... Именно это и имела ввиду, написав выше: Добавлено: 18-09-2009 13:52 ---- я совершенно не понимаю слово "требовать" в отношении каких-либо банковских услуг... если что-то требуют - развернулся и ушел в другой банк... если в одном банке не умеют найти индивидуальный подход к клиенту и его не ценят - то в другом банке оценят... так что "брал - не брал", кредит или депозит - не имеет значения... на первом месте должно быть если хотите "комфортное" сотрудничество и взаимное уважение... если этого нет - нужно банк менять... ![]() это требование закона о финмониторинге и инструкции НБУ. просто у нас в стране как говорят "строгость закона компенсируется необязатльностью его выполнения" ... в Универсале всегда подходили очень педантично ко всем "писюлькам" на которые в других банках могли забивать ... плюс что вас смущает в той анкеете так сильно? нет ли у вас родственниов министров или судей? - ответьте , что нет ... источник средств? - собственные сбережения ... и ничего "военного" там нет, чтоб из этого раздувать проблему ... наоборот - если вы откажетесь заполнять - вас могут в госфинмониторинге взять на заметку ))) - см. пункт "д" ст. 12
+ согласно того же закона банк должен на вас "стучать" в госфинмониторинг в следующих случаях без вашего ведома: Стаття 12. Фінансові операції, що підлягають внутрішньому фінансовому моніторингу Фінансова операція підлягає внутрішньому фінансовому моніторингу, якщо вона має одну або більше ознак, визначених цією статтею: ( Абзац перший статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 345-IV ( 345-15 ) від 24.12.2002 ) 1) заплутаний або незвичний характер фінансової операції, яка не має очевидного економічного сенсу або очевидної законної мети, зокрема: ( Абзац перший пункту 1 статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 345-IV ( 345-15 ) від 24.12.2002 ) а) прийняття суб'єктом первинного фінансового моніторингу коштів від особи, яка пропонує або погоджується на отримання процентів по депозиту, нижчих за процентну ставку, що встановлена у банку на поточний момент, або сплату комісій (плати за здійснення окремих операцій з його коштами) у розмірах, більших ніж визначені суб'єктом первинного моніторингу за тотожними вкладами або операціями на поточний момент; б) наполягання особи провести операцію за правилами, відмінними від встановлених законодавством та внутрішніми документами суб'єкта первинного моніторингу щодо таких операцій за змістом або за строками її проведення; в) внесення особою у раніше узгоджену схему проведення операції (операцій) безпосередньо перед початком її реалізації значних змін, що особливо стосуються напряму руху грошових коштів або іншого майна, в тому числі неодноразова зміна банківських реквізитів бенефіціара після надання першого доручення на переведення коштів або індосацію платіжних документів, надання доручення на перерахування коштів бенефіціару через два та більше рахунки інших осіб; г) представлення особою інформації, яку неможливо перевірити; ґ) неможливість встановлення контрагентів особи, прийняття суб'єктом первинного фінансового моніторингу коштів (платіжних документів до їх оплати) від особи, яка надсилає кошти на адресу іншої сторони цивільно-правової угоди, внаслідок чого такі кошти повертаються без виконання фінансової операції у зв'язку з незнаходженням такої іншої сторони або у зв'язку з її відмовою щодо їх прийняття; д) відмова в наданні особою (клієнтом) відомостей, передбачених законодавством та відповідними внутрішніми документами суб'єкта первинного фінансового моніторингу; е) регулярне укладення особою строкових угод або використання інших похідних фінансових інструментів, особливо таких, що не передбачають поставки базового активу, за фінансовими операціями з одним або кількома контрагентами, результатом чого є постійний прибуток або постійні збитки особи; є) прийняття суб'єктом первинного фінансового моніторингу коштів (платіжних документів до їх оплати) від особи, яка здійснює неодноразовий обмін цінних паперів на інші цінні папери протягом поточного року без отримання або надання грошових компенсацій, пов'язаних з таким обміном; ж) настання страхового випадку протягом короткого терміну, який визначається спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері регулювання ринків фінансових послуг, після укладення страхової угоди; 2) невідповідність фінансової операції діяльності юридичної особи, що встановлена статутними документами цієї особи, зокрема: ( Абзац перший пункту 2 статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 345-IV ( 345-15 ) від 24.12.2002 ) а) не пов'язане з діяльністю особи істотне збільшення залишку на рахунку, який згодом перераховується іншому суб'єкту первинного фінансового моніторингу або використовується для цілей купівлі іноземної валюти (з переказом на користь нерезидента), цінних паперів на пред'явника; б) відсутність зв'язку між характером і родом діяльності особи з послугами, за якими особа звертається до суб'єкта первинного фінансового моніторингу; в) регулярне представлення чеків, емітованих банком-нерезидентом та індосованих нерезидентом, на інкасо, якщо така діяльність не відповідає діяльності особи, відомій суб'єкту первинного фінансового моніторингу; г) зарахування на рахунок особи значної кількості платежів від фізичних осіб на суму, що не перевищує суму, визначену статтею 11 цього Закону, у тому числі через касу суб'єкта первинного фінансового моніторингу, якщо діяльність особи не пов'язана з наданням послуг населенню, збором обов'язкових або добровільних платежів; ґ) істотне збільшення частки готівки, що надходить на рахунок особи, якщо звичайними для основної діяльності особи є розрахунки в безготівковій формі; д) розміщення на рахунку значної суми готівкових коштів особою, яка за рівнем доходу чи сферою діяльності не може здійснювати фінансову операцію на таку суму; е) разовий продаж (купівля) особою великого пакета цінних паперів, що вільно не обертаються на організованому ринку, за умови, що особа не є професійним учасником ринку цінних паперів і цінні папери не передаються особі в погашення простроченої заборгованості контрагента перед особою; 3) виявлення неодноразового здійснення фінансових операцій, характер яких дає підстави вважати, що метою їх здійснення є уникнення процедур обов'язкового фінансового моніторингу, передбачених цим Законом, зокрема: ( Абзац перший пункту 3 статті 12 із змінами, внесеними згідно із Законом N 345-IV ( 345-15 ) від 24.12.2002 ) а) регулярне зарахування на рахунок особи (у випадку юридичної особи, якщо це не пов'язано з її основною діяльністю) коштів у готівковій формі з подальшим переказом усієї або більшої частини суми протягом одного операційного дня або наступного за ним дня на рахунок клієнта, відкритий в іншого суб'єкта первинного фінансового моніторингу, або на користь третьої особи, у тому числі нерезидента; б) передавання особою доручення про здійснення фінансової операції через представника (посередника), якщо представник (посередник) виконує доручення особи без встановлення прямого (особистого) контакту з суб'єктом первинного фінансового моніторингу. Внутрішній фінансовий моніторинг може здійснюватися й щодо інших фінансових операцій, коли у суб'єкта первинного фінансового моніторингу виникають підстави вважати, що фінансова операція проводиться з метою легалізації (відмивання) доходів. ( Статтю 12 доповнено частиною другою згідно із Законом N 345-IV ( 345-15 ) від 24.12.2002 ) притом любая банкоская операция подлежит фимониторгу если её сумма больше 80 тыс. грн. и соотвтствует определены критериям ))) Стаття 11. Фінансові операції, що підлягають обов'язковому фінансовому моніторингу Фінансова операція підлягає обов'язковому фінансовому моніторингу, якщо сума, на яку вона проводиться, дорівнює чи перевищує 80000 гривень або дорівнює чи перевищує суму в іноземній валюті, еквівалентну 80000 гривень, та має одну або більше ознак, визначених цією статтею: ( Абзац перший статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом N 485-IV ( 485-15 ) від 06.02.2003 ) переказ грошових коштів на анонімний (номерний) рахунок за кордон і надходження грошових коштів з анонімного (номерного) рахунку з-за кордону, а також переказ коштів на рахунок, відкритий у фінансовій установі в країні, що віднесена Кабінетом Міністрів України до переліку офшорних зон; купівля (продаж) чеків, дорожніх чеків або інших подібних платіжних засобів за готівку; зарахування або переказ грошових коштів, надання або отримання кредиту (позики), проведення фінансових операцій з цінними паперами у випадку, коли хоча б одна із сторін є фізичною або юридичною особою, що має відповідну реєстрацію, місце проживання чи місце знаходження в країні (на території), яка не бере участь в міжнародному співробітництві у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму, або однією з сторін є особа, що має рахунок в банку, зареєстрованому у вищезазначеній країні (на вищезазначеній території). Перелік таких країн (територій) визначається відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України на основі переліків, затверджених міжнародними організаціями, діяльність яких спрямована на протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму, і підлягає опублікуванню; переказ коштів у готівковій формі за кордон з вимогою видати одержувачу кошти готівкою; зарахування на рахунок коштів у готівковій формі з їх подальшим переказом того самого або наступного операційного дня іншій особі; зарахування грошових коштів на рахунок чи списання грошових коштів з рахунку юридичної особи, період діяльності якої не перевищує трьох місяців з дня її реєстрації, або зарахування грошових коштів на рахунок чи списання грошових коштів з рахунку юридичної особи у випадку, якщо операції на зазначеному рахунку не проводилися з моменту його відкриття; відкриття рахунку з внесенням на нього коштів на користь третьої особи; переказ особою, за відсутності зовнішньоекономічного контракту, коштів за кордон; обмін банкнот, особливо іноземної валюти, на банкноти іншого номіналу; проведення фінансових операцій з цінними паперами на пред'явника, не розміщеними в депозитаріях; придбання особою цінних паперів за готівку; виплата фізичній особі страхового відшкодування або отримання страхової премії; виплата особі виграшу в лотерею, казино або в іншому гральному закладі; розміщення дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння та інших цінностей в ломбард. почитайте закон "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом ".. там много интересного )))))
|
|