|
Фідокомбанк |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Пон 13 лют, 2012 20:49
Ferlakur А при расчете долларовой визой у них курс 7,9, поэтому от расчетов долларовой картой в Украине отказался. Тоже ничего объяснить не смогли.
-
rorandak
-
-
- Повідомлень: 398
- З нами з: 13.07.09
- Подякував: 88 раз.
- Подякували: 68 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 11:19
Не формируется выписка в системе ErsteWeb. Кто пользуется интернет-банкингом, проверьте у себя плиз.
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4426
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 321 раз.
- Подякували: 321 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 12:26
Ferlakur мда.. по виписке по кредитке - "Відсутні дані для експорта ", в то время как по ЗП карте все сформировалось корректно. Но я випиской не пользовался никогда ,может раньше было так же. Я юзаю "историю операций". 
-
Padun
-
-
- Повідомлень: 233
- З нами з: 21.01.09
- Подякував: 304 раз.
- Подякували: 24 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 12:44
padun написав:Ferlakur мда.. по виписке по кредитке - "Відсутні дані для експорта ", в то время как по ЗП карте все сформировалось корректно.
А у меня по ЗП карте не формируется, после нажатия кнопки "Створити" пробежались квадратики и все, ни окно Acrobata не открывается, ни сохранить не предлагает. Пробовал с разных компьютеров , в разных браузерах.
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4426
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 321 раз.
- Подякували: 321 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 13:23
Ferlakur, padun, вибачте за незручності і дякую за інформацію. Зараз все перевіримо.
Правда, дуже дякую за допомогу із відпрацюванням системи))
-
Yaryna
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 13:31
Ferlakur, блокування коштів зазвичай відбувається за попереднім курсом, тоді як списання проводиться по курсу на день списання. Тому курс і, відповідно, сума яка блокується і яка по факту списується може відрізнятися. Для того, щоб точно сказати який же був курс і як він відрізнявся, напишіть мені в приват чи на yaryna.lukan@erstebank.ua вказавши точні дати, коли кошти блокувалися і коли кошти були списані. Хоча, не можу не погодитися з rorandakrorandak, я теж в Україні намагаюся розраховуватися гривневою картою, а єврову і доларову використовую тільки закордоном.
-
Yaryna
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 14:16
Yaryna, написав у приватні. Але питання в тому, що це взагалі за курс (явно це не курс продажу банку, і не курс системи Visa) і чому його не можна вільно дізнатись на будь-яку дату? Yaryna написав:Ferlakur, padun, Правда, дуже дякую за допомогу із відпрацюванням системи))
"Дякую" в банкоматі не знімеш... 
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4426
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 321 раз.
- Подякували: 321 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 15:02
Ferlakur написав: padun написав:Ferlakur мда.. по виписке по кредитке - "Відсутні дані для експорта ", в то время как по ЗП карте все сформировалось корректно.
А у меня по ЗП карте не формируется, после нажатия кнопки "Створити" пробежались квадратики и все, ни окно Acrobata не открывается, ни сохранить не предлагает. Пробовал с разных компьютеров , в разных браузерах.
Ми перевірили і виписки по ЗП та кредитних картках працюють в повному обсязі. Якщо помилка виникає повторно, будь ласка, залиште відповідне повідомлення у службі підтримки. ПДФ файл при формуванні у броузері може не відкриватись одразу, а зберігатись у каталозі для завантажених файлів на комп"ютері користувача. Інколи - без запиту про місце збереження, залежить від налаштувань броузера.
-
Yaryna
-
-
-
-
-
-
Додано: Вів 14 лют, 2012 15:44
Yaryna написав:Ми перевірили і виписки по ЗП та кредитних картках працюють в повному обсязі. Якщо помилка виникає повторно, будь ласка, залиште відповідне повідомлення у службі підтримки.
Розібрався. Щоб сформувати виписку, треба зайти в "Деталі рахунку" і натиснути "Виписка" внизу. А я натискав "Виписку" в меню зліва, вона не працює.
-
Ferlakur
-
-
- Повідомлень: 4426
- З нами з: 14.10.08
- Подякував: 321 раз.
- Подякували: 321 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 15 лют, 2012 19:25
Ferlakur, при відкритті рахунку, крім договору клієнт також заповнює заяву-анкету, в якій вказує тип тарифного пакету. Ця заява є невід’ємною частиною договору. Більш того, в договорі є пункт, який зазначає, що клієнт ознайомився та згоден зі змістом не тільки договору, але і правил і тарифів – це підтверджує юридичну силу правил і тарифів.
Якщо змінюються умови тарифного пакету, то ми завжди завчасно повідомляємо про це клієнтів у відділеннях та у виписках по картковому рахунку (пункт правил 4.4.). До речі, якщо клієнту, наприклад, не подобаються нові тарифи по його пакету, то він може перейти на інший тарифний пакет не перепідписуючи договору. Це одна з причин, чому ми розділяємо договір і тарифи. Насправді регулярно буває, що клієнт хоче, не закриваючи свого рахунку, змінити тарифний пакет в рамках діючого договору – тому такий підхід досить зручний для клієнтів.
Що стосується вашого пакету «Перший без абонплати», то, правда, на сайті його немає – він нестандартний і ми не пропонуємо його всім клієнтам. Цей пакет надається на індивідуальних умовах і його можуть отримати тільки наші давні і дуже хороші партнери.
Щодо питання про КУАП - рішення КУАП приймає тарифи. Як тільки КУАП змінює тарифи, то зміни відразу можна побачити в самих тарифах на сайті, у відділенні, в інфоцентрі і т.д.
-
Юля Кіндра
-
-
- Заблокований
- Повідомлень: 661
- З нами з: 17.06.11
- Подякував: 42 раз.
- Подякували: 60 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|