Ferlakur
А при расчете долларовой визой у них курс 7,9, поэтому от расчетов долларовой картой в Украине отказался. Тоже ничего объяснить не смогли.
|
|
![]() Re: ЕрстеНе формируется выписка в системе ErsteWeb.
Кто пользуется интернет-банкингом, проверьте у себя плиз. ![]() Ferlakur, padun, вибачте за незручності і дякую за інформацію. Зараз все перевіримо.
Правда, дуже дякую за допомогу із відпрацюванням системи))
![]() Ferlakur, блокування коштів зазвичай відбувається за попереднім курсом, тоді як списання проводиться по курсу на день списання. Тому курс і, відповідно, сума яка блокується і яка по факту списується може відрізнятися. Для того, щоб точно сказати який же був курс і як він відрізнявся, напишіть мені в приват чи на yaryna.lukan@erstebank.ua вказавши точні дати, коли кошти блокувалися і коли кошти були списані.
Хоча, не можу не погодитися з rorandakrorandak, я теж в Україні намагаюся розраховуватися гривневою картою, а єврову і доларову використовую тільки закордоном.
![]() Ми перевірили і виписки по ЗП та кредитних картках працюють в повному обсязі. Якщо помилка виникає повторно, будь ласка, залиште відповідне повідомлення у службі підтримки. ПДФ файл при формуванні у броузері може не відкриватись одразу, а зберігатись у каталозі для завантажених файлів на комп"ютері користувача. Інколи - без запиту про місце збереження, залежить від налаштувань броузера.
![]() Ferlakur, при відкритті рахунку, крім договору клієнт також заповнює заяву-анкету, в якій вказує тип тарифного пакету. Ця заява є невід’ємною частиною договору. Більш того, в договорі є пункт, який зазначає, що клієнт ознайомився та згоден зі змістом не тільки договору, але і правил і тарифів – це підтверджує юридичну силу правил і тарифів.
Якщо змінюються умови тарифного пакету, то ми завжди завчасно повідомляємо про це клієнтів у відділеннях та у виписках по картковому рахунку (пункт правил 4.4.). До речі, якщо клієнту, наприклад, не подобаються нові тарифи по його пакету, то він може перейти на інший тарифний пакет не перепідписуючи договору. Це одна з причин, чому ми розділяємо договір і тарифи. Насправді регулярно буває, що клієнт хоче, не закриваючи свого рахунку, змінити тарифний пакет в рамках діючого договору – тому такий підхід досить зручний для клієнтів. Що стосується вашого пакету «Перший без абонплати», то, правда, на сайті його немає – він нестандартний і ми не пропонуємо його всім клієнтам. Цей пакет надається на індивідуальних умовах і його можуть отримати тільки наші давні і дуже хороші партнери. Щодо питання про КУАП - рішення КУАП приймає тарифи. Як тільки КУАП змінює тарифи, то зміни відразу можна побачити в самих тарифах на сайті, у відділенні, в інфоцентрі і т.д.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, Модератор |
|