Хочу виразити подяку, каловичка натупила, і дала мені неправильні реквізити для поповення, тому я замість нуляшки поповнив кредитку де ліміт повністю вичерпаний. Тех.підтримка після моєї скарги оперативно зателехвонувала, потім щоб прийняли скан заяву на імейл ... і вже за годину кошти перерахували в потрібне місце. Неочікувано. Респект к-7, клієнтоорієнтованість - це вірний шлях до лояльності
Скупердяй .. як мало потрібно людині..) спочатку зробити їй "каку" , потім повернути все як має бути за замовчуванням і клєнт вже б"є поклони )) і дякує, а представник банку радісно плюсує вам ....з вас гарна пара
IMPRINTER написав:а вы попробуйте щас там что-то обменять )
Уже не получается. 30-го выскакивала "ошибка", но бонусы списывались, стало быть учитывались. На горячке все действия видели и обещали довести дело до конца ( и таки довели). Сейчас выскакивает та же " ошибка", но бонусы уже не списываются, бобик сдох...Ну, жаль канешна сентябрьских бонусов...
Что-то банк совсем плохо начал пахнуть: кидки с комиссиями, пополнениями, бонусами. Вы там в Трасте определитесь уже, банк вы или в напёрстки лохов разводите. Стили работы уж очень близки стали.