Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
chipmunk написав:А нагадайте пліз посилання на кошерні МСС Алли, давно щось не юзав(крім кабаків) і забув
https://alfabank.ua/upload/living_for_t ... 2.2017.pdf 5.1. Фонд Заохочень Акції включає: Винагорода встановлюється Банком та складає: • 2% (у т.ч. податок на доходи фізичних осіб та військовий збір) від операцій з карткою в одній із торгівельних точок, які відносяться до наступних типів торгових точок за класифікацією MCC: - 5411, 5422, 5441, 5451, 5462, 5499, 5311 – далі ПРОДУКТОВІ СУПЕРМАРКЕТИ; • 3% (у т.ч. податок на доходи фізичних осіб та військовий збір) від операцій з карткою в одній із торгівельних точок, які відносяться до наступних типів торгових точок за класифікацією MCC: MCC: 5541, 5542, 5983 – далі АЗС; • 5% (у т.ч. податок на доходи фізичних осіб та військовий збір) від операцій з карткою в одній із торгівельних точок, які відносяться до наступних типів торгових точок за класифікацією MCC: - 5811, 5812, 5813, 5814 – далі КАФЕ/РЕСТОРАНИ. Мінімальна сума операції для нарахування бонусів має бути: • для ПРОДУКТОВИХ СУПЕРМАРКЕТІВ більше або дорівнює 25 грн; • для АЗС більше або дорівнює 17 грн; для КАФЕ/РЕСТОРАНИ більше або дорівнює 10 грн. Нарахування бонусів здійснюється на кожну операцію окрему з округленням до цілого числа за математичними правилами.
Получал карту Максимум, в день получения звонил в КЦ для отключения страховки. Всё подтвердил, сказали, что отключили. Сейчас смотрю в выписке: "Страхування від фінансових ризиків".
M-Audio написав:Получал карту Максимум, в день получения звонил в КЦ для отключения страховки. Всё подтвердил, сказали, что отключили. Сейчас смотрю в выписке: "Страхування від фінансових ризиків".
Ну что за люди, блин?
Напишите в личку офпреду. Постарайтесь вспомнить когда звонили. Должны компенсировать, если после отключения по звонку списывается. Алла свои ошибки признает и компенсирует, тут всё честно.
M-Audio написав:Получал карту Максимум, в день получения звонил в КЦ для отключения страховки. Всё подтвердил, сказали, что отключили. Сейчас смотрю в выписке: "Страхування від фінансових ризиків".
Ну что за люди, блин?
Напишите в личку офпреду. Постарайтесь вспомнить когда звонили. Должны компенсировать, если после отключения по звонку списывается. Алла свои ошибки признает и компенсирует, тут всё честно.
Подтверждаю, буквально вчера Виктория красиво разрулила проблему с перевыпуском погорельского Комфорта. Стучитесь, и Вам откроют (с) ЗЫ: вообще ощущение дежавю появилось - и снятие с ощадного мгновенное, и внятная обратная связь от офпреда банка, и кешбек есть, и с абонкой по КК те же игры с закрытием в 0 в РД - прям ностальгия по Дельте накатывает)))
Комфорт,как я понимаю,без толку привязывать к тас2ю,не дают ни оплатить там,ни перевести с карты на карту. Даже с привязкой заморочки: lookup приходит в выписку операций по карте, ни пуша, ни смс. В чате оператор так его и не назвала,даже не смогла подсказать где его искать,пока сама не нашла. "Это рискованная операция,можем только позвонить". Звоните,нет проблем, только чат в приложении зачем?