Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
Wisznia2021 написав:Я думаю, що основна проблема тут не у вартості отримання кваліфікації, а у наявності фізичних даних( зріст, вага, фізична форма) і гарного здоров'я. Цю роботу можна поставити в одну лінію з муверами і доглядальниками літніх людей.
2. Женщины разные бывают. Правда? Также как и мужчины. Кто-то может на коленке собрать синхрофазотрон или что угодно починить, а кто-то тяжелее мышки ничего в руках не держал. Я хотел сказать, что та или иная работа зависит не от пола человека, а от его подготовленности к такой работе. 3. Вы что-то писали про то, что Акурт у меня выведывает информацию с корыстными намерениями. Я Вам ответил, что я пишу не персонально для Акурта. А те, кто занимаются адаптацией существуют вне зависимости что пишет rjkz на украинском форуме.
2. тобто, ви згодні зі мною, що працю тракера/ тракерші краще оминати? 3. Я ніколи не писала, що ви пишете персонально для когось.
2. НЕт, разве я это написал? Я написал, что для кого-то эта профессия подходит, для кого-то нет. Вне зависимости от гендера. Я лично не выбрал-бы эту профессию, хотя у меня украинские права ВС и моя первая машина, на которой я когда-то сел за руль - Урал 375, потом ЗиЛ 131. Я не хочу долго не видеть семью. У меня в доме живет семья из Грузии, 6 лет как в США, отец - тракдрайвер, смогли купить квартиру за 300 куе. Уезжает на 3 недели в рейс. Я так не хочу. МОй бываший уже подчиненный не имеет семьи, спит и видит как-бы ему стать тракером. Он не общительный, не хочет иметь детей в свои 40+, любит одиночество. Меня, например, утомляют длинные дистанции. А для кого-то - это удовольствие. Все индивидуально. Одно точно - это хороший доход. 10-15 куе в месяц.
Сейчас провел переговоры со студентами Морского университета в Клайпеде (Литва). Хотел в благодарность за их интересные сведения о процессе обучения продать бабушатник в Анталии, но сорвалось… АбИднА. Студенты сказали: «Литва - страна дорогая, но бедная…»
Bolt написав:Десь через два роки будуть необхідні послуги, з допомоги вступу в магістратуру, бажано вНімеччині. В Україні спеціальність німецький переклад. Бо в ЛНУ Франка, то повне дно.
Якщо в Німеччині, то вам треба дивитись S або G курс. Гуманітарний напрямок. Ми навчались на W курсі.
насправді, ті некомфортні професії, про які ви кажете, що дають можливість заробляти гроші, - все пов'язано з закордоном. гадаю, в країни таких немає.
а от більш високий рівень моєї комфортної посади дає можливість співставні гроші навіть в країні але то таке
гадаю, що буде складно знайти випадок, коли водій чи моряк навчав дитину у США, якщо взагалі знайдемо. всі випадки, що я знаю - це керівні посади або власний бізнес. ви ж теж не за баранкою гроші заробляли
Shaman написав:гадаю, що буде складно знайти випадок, коли водій чи моряк навчав дитину у США, якщо взагалі знайдемо. всі випадки, що я знаю - це керівні посади або власний бізнес. ви ж теж не за баранкою гроші заробляли
Про моряків Ви трохи помиляєтеся. Я майже кожного дня - не жартую - спілкуюся з моряками. Там все залежитть від посади на судні, він власника судна (зазвичай це греки або німці), від класу судна, року його випуску та інших чинників. Але рівень заплат такий: - матрос 1-го або 2-го класів - орієнтовно 1200...1500$ на місяць. Це небагато, враховуючи, що похід триває близько 6 місяців і тому фактично треба ділити на 2 в перерахунку на рік. Але така зарплатня та досить напружені умови роботи (реально) змушують матроса рухатися по сходинках вверх: ставати якщо і не капітаном, то першим помічником (якщо отримає диплом за спеціальністю "Судноводіння") або - якщо отримає диплом за спеціальністю "Судові енергетичні установки") - старшим механіком. - на інших посадах на судні - зазвичай екіпаж 14-18 людей - отримують щось середнє між матросом та посадами нижче. - старший механік - на балкері, хімовозі, контейнеровозі - орієнтир 10 000$ на місяць. З походу може привозити готівкою 60 000 - 90 000 доларів (походи плануються на 6 місяців, але можуть і затримуватися). Це чистими, тому що на судні годують та в більшості випадків видають спецодяг. - перший помічник капітана - 12 000...13 000 доларів. - капітан 13 000 - 15 000 доларів на місяць. В ці дні тісно спілкуюся з кадетом, старшим механіком та капітаном. Капітану, наприклад, 35 років - і сам він мені сказав, що до цієї посади йшов цілих 5 (п"ять) років. Старшому механіку недавно виповнилося 60. "Пройшов і Крим, і Рим". Готується в новий похід (дав заявки на роботу в три крюїнгові компанії, чекає на пропозиції).
Так що у них достатньо високий рівень доходів і безумовно знайдуться гроші на навчання дітей. В тому числі за кордоном. Кадет, з яким вчора спілкувався - зараз в Клайпеді, проходить дипломування, вже був в одному поході із зарплатнею в 600 доларів на місяць (кадетам платять 1/2 ставки моряка). Кадет в Клайпеді навчається безкоштовно, платить за гуртожиток 100 євро на місяць. Харчі дорогі, скаржиться, що будь-що перекусити: 10 євро....
P.S. Три дні тому прийшов з походу син приятелів - вже Chief officer у Fjord Shipping Management.28 років. В квітні 2021 року народилася доня, в липні чекають синочка. Спитаю, яка в нього зарплатня - чисто з цікавості. Власник - Норвегія.
- матрос 1-го або 2-го класів - орієнтовно 1200...1500$ на місяць. Це небагато, враховуючи, що похід триває близько 6 місяців і тому фактично треба ділити на 2 в перерахунку на рік.
По Херсону знаю, що нормальні (затребувані, не лінтяї) моремани не мали такої великої перерви. Частіше ходили 4 через 2 (в Ковід сиділи і до 8міс) Тобто близько 8міс в році - з зарплатою. Але життя звичайно вони не бачать. В такому режимі діти ростуть фактично без батька, а дружини нерідко ставлять роги. А в іншому - так, дуже високооплачувана робота.
Приблизно така ж оплата , як у керівного складу судна, є і у пілотів нормальних країн (включаючи Україну) у відрядженні в помийних країнах (Африка) . Від 8 до 12 куе в залежності від досвіду в компанії , рівня англ і т.д.
Похід на 4 місяці - то реальний шик. То вважається класний похід. Найчастіше все ж 6 місяців... Ну а хто говорить, що в моряка легка робота - ніхто... Ми говоримо про те, хто може собі дозволити навчання дитини за кордоном. Ось певна категорія може легко.
akurt написав:Похід на 4 місяці - то реальний шик. То вважається класний похід. Найчастіше все ж 6 місяців... Ну а хто говорить, що в моряка легка робота - ніхто... Ми говоримо про те, хто може собі дозволити навчання дитини за кордоном. Ось певна категорія може легко.
akurt написав:Похід на 4 місяці - то реальний шик. То вважається класний похід. Найчастіше все ж 6 місяців... Ну а хто говорить, що в моряка легка робота - ніхто... Ми говоримо про те, хто може собі дозволити навчання дитини за кордоном. Ось певна категорія може легко.