ЧАСТИНА VIII: НЕОБХІДНІ РОЗУМНІ ТА РАЦІОНАЛЬНІ УМОВИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ДОДАТКОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНУ
Після цих критичних стратегічних помилок і через ці невдачі ми, як члени Конгресу, маємо зобов'язання забезпечити більшу ретельність та підзвітність Білого дому перед американськими платниками податків. Ми зобов'язані шукати шлях до перемоги, щоб ми могли зосередитися не лише на тому, щоб перемогти Росію, але й переорієнтувати наш апарат національної безпеки на той "прямий удар в лоб", який представляє китайська КПК. Неспроможність поставити ці питання, і постійна готовність Конгресу підтримувати цю ідею карт-бланшу, на мою думку, є нехтуванням обов'язками і рецепт катастрофи, який уможливить поразку України і посилить китайську агресію. Все це можна поділити на три стратегічні напрямки: Стратегія перемоги; Прозорість і підзвітність; і Шлях до Тривалого миру:
1. Президент Байден і президент Зеленський повинні надати Конгресу США реальну стратегію перемоги. Просто заявити, що "ми з вами, доки не переможемо" або "ми повинні перемогти" - це не стратегія перемоги. Як Україна може перемогти і скільки часу це очікується, що це займе? Ці оцінки не обов'язково мають бути точними, але ми повинні розуміти кінцеву мету та критерії виходу.
2. Яка орієнтовна ціна, пов'язана з реалізацією стратегії перемоги? Вибіркове розкриття інформації та поступові запити в середньому на 12 мільярдів доларів на місяць є непідйомною, нежиттєздатною і неприйнятною.
3. Президент Байден і міністр Остін повинні чітко інформувати американський народ про стан війни в Україні. Це включає в себе інформування громадськості про прогрес, досягнутий Україною на сьогоднішній день, окреслити причин, що призвели до нинішнього глухого кута, і надання оновленої інформації про стан "весняного контрнаступу".
4. Президент Байден і держсекретар Остін повинні пояснити, чому майбутні інвестиції США є необхідними. Це включає в себе визначення того, яке саме озброєння надсилається, і як ця конкретна зброя допоможе виграти війну, а не просто продовжити її. Крім того, важливо отримати оцінку того, яка зброя не була відправлена, але могла б змінити траєкторію війни до сьогоднішнього дня.
5. Президент Байден і міністр Остін повинні надати Конгресу список озброєнь, які не були направлені до України, але які були б ефективними змінити нинішню патову ситуацію. Нинішня політика адміністрації політика повільної допомоги лише продовжила страждання України, і саме на ній лежить відповідальність страждання України, і це відповідальність Конгресу зіграти свою роль у вирішенні питання про те, які додаткові можливості слід запропонувати Україні. Неспроможність поставити ці питання,і подальша готовність Конгресу підтримувати цю ідею карт-бланшу, яка існує дотепер, призвела до того, що на сьогодні ідея "карт-бланш", на мою думку, є нехтуванням обов'язками і рецептом катастрофи, який уможливить поразку України і посилить китайську агресію".
6. Президент Байден і держсекретар Остін повинні пояснити що станеться, якщо американські інвестиції в Україну, припиняться. Чи вважаємо ми, що країни ЄС і НАТО також відмовляться від допомоги Україні? Чи не зможе Україна вижити і перемогти? Якщо ні, то чому? Який основний військовий експорт був би необхідним?
7. Казначейство і торгівля США повинні звітувати перед Конгресом про рівень виконання та дотримання вже затверджених санкцій проти Росії. Ніхто не надає Конгресу регулярної та ґрунтовної інформації щодо чинних санкцій.
8. США і всі члени НАТО повинні прийняти політику повних санкцій проти Росії, яка б включала ВСЮ нафту, зерно і рідкоземельні мінерали. Ці три критично важливі експортні товари наразі не зазнали значного впливу глобальні санкції, і вони становлять основну частину експортних надходжень до Росії.
9. Президент Байден і держсекретар Остін повинні надати чітке пояснення, чому запитувані ресурси є правильними для перемоги.
10. Чи узгоджуються цілі місії США та України щодо Криму? Чи вважають США прагнення України повернути Крим реалістичним? Для цієї дискусії достатньо засекреченого місця.
11. Президент Байден і президент Зеленський повинні продовжувати надавати Конгресу повний звіт - наскільки це можливо - про системи озброєнь, які були відправлені і використані на сьогоднішній день.
12. Президент Байден повинен надати зобов'язання і докази того, що його адміністрація не ставить під загрозу графік і вартість критично важливих вітчизняних програм озброєнь або зобов'язань. які ми взяли на себе перед тайванськими програмами FMS і ізраїльськими програмами FMF. Ми не можемо канібалізувати потенціал заради наших власних можливостей - або інших стратегічних партнерства - для виконання зобов'язань перед Україною.
Що ж, як на мене - дуже зважені та правильні запитання, особливо стосовно стратегії перемоги. Фантазії, подібні до військового повернення Криму, повинні бути назавжди викреслені з порядку денного.
І що привертає увагу - ні слова про улюблену зрадофілами "боротьбу з корупцією". Коли я чую ці слова, я хапаюся за... спогади про боротьбу з "корупційним шахом", що закінчилася аятоллами, та з "корупційним Мубараком", що закінчилася Братами-мусульманами. Та взагалі про "арабську весну".
Головне, що втримує зараз курс гривні від падіння - це те, що у більшості населення зарплати і пенсії не зростають в порівнянні з 2018 роком. Але, перед президентськими виборами, зазвичай піднімають рівень зарплат. Тому очікую після цього сильну девальвацію гривні.
Yuri_61 написав:Головне, що втримує зараз курс гривні від падіння - це те, що у більшості населення зарплати і пенсії не зростають в порівнянні з 2018 роком.
А я думав це те що у НБУ є валюта яку дарують партнери яку він продає по тому курсу, по якому хоче на міжбанку Так дуже легко тримати курс, і не важливо які зарплати у людей, і який імпорт.
Yuri_61 написав:Головне, що втримує зараз курс гривні від падіння - це те, що у більшості населення зарплати і пенсії не зростають в порівнянні з 2018 роком. Але, перед президентськими виборами, зазвичай піднімають рівень зарплат. Тому очікую після цього сильну девальвацію гривні.
коли зростають заплати? а до того зростають тарифи і ціни (на пальне, продукти, ліки)
Yuri_61 написав:Головне, що втримує зараз курс гривні від падіння - це те, що у більшості населення зарплати і пенсії не зростають в порівнянні з 2018 роком.
А я думав це те що у НБУ є валюта яку дарують партнери яку він продає по тому курсу, по якому хоче на міжбанку Так дуже легко тримати курс, і не важливо які зарплати у людей, і який імпорт.
республіканці вимагають відокремити військову допомогу від гуманітарної, міністр фінансів порахував, що щорічної допомоги 41-42мрд вистачить для компенсації дефіциту бюджету
але сенатори не згодні брати на утримання Україну, де під час війни кількість імпортованих елітних авто більше ніж до війни, тому заборона будь якого імпорту окрім критичного було б розумним кроком (можна прожити без нових айфонів і нових електрокарів як мінімум 4-5 років) НБУ треба стриманіше витрачати валюту, але в них інша модель в голові (як в часи в СРСР)-якщо якійсь гроші були невитрачені в поточному році-то вони "згорають"(на наступний рік не переносять), в нашому варіанті-якщо Україна запросила 40 млрд допомоги, а витратила 37, то наступного року дадуть 33 і скажуть "ви гарно працюєте в цьому напрямку, тобто вчитесь жити за коштами
Мені як читачу здається спір про одне й те саме тільки різними словами, зебра каже поки дають донори то тримають курс і адж також те саме пише, тільки шаман додає що нбу може захотіти і збільшити/зменшити його на інший. Особисто я як людина звичайна сумніваюсь що його так візьмуть і зроблять 50, ну може 42 зроблять і на тому поки вистачить, хоча в нашій країні все можливе) І зебра писав що помилився і 55 не чекає, а люди які писали нещодавно при новині про гнучкий курс, що буде завтра 40 і банки вже змінили вивіски на 38, то НІХТО не написав потім нічого, пропали)
Starikan написав:Що ж, як на мене - дуже зважені та правильні запитання, особливо стосовно стратегії перемоги. Фантазії, подібні до військового повернення Криму, повинні бути назавжди викреслені з порядку денного.
І що привертає увагу - ні слова про улюблену зрадофілами "боротьбу з корупцією". Коли я чую ці слова, я хапаюся за... спогади про боротьбу з "корупційним шахом", що закінчилася аятоллами, та з "корупційним Мубараком", що закінчилася Братами-мусульманами. Та взагалі про "арабську весну".
але коли ми кажемо про Крим, то завжди повинні пам'ятати, що там мешкають громадяни країни, проти яких вже зараз так чи інакше йде геноцид - кримські татари. вже сотні людей сидять по 15,17,20 років по суті лише тому, що вони активісти свого народу. й якщо зараз залишиться як є - ще одне покоління виросте в окупації? для своїх онуків ви б такого не бажали.
тому як мінімум, треба вимагати звільнення всіх цих людей - й статус Криму все одно не можна визнавати російським.
а арабські країни - чомусь зараз араби можуть створювати держави або згідно шаріату, або диктатури, або військові диктатури - ну нема інших прикладів. й арабська весна показала, що навіть там втомились бачити по 20-30-30 років одну й ту ж пику в телевізорі.
Турція більш розвинена, й то це не арабська країна. відповідно ми теж набагато більш розвинені, щоб вже боротися з корупцією.
Yuri_61 написав:Головне, що втримує зараз курс гривні від падіння - це те, що у більшості населення зарплати і пенсії не зростають в порівнянні з 2018 роком.
А я думав це те що у НБУ є валюта яку дарують партнери яку він продає по тому курсу, по якому хоче на міжбанку Так дуже легко тримати курс, і не важливо які зарплати у людей, і який імпорт.
республіканці вимагають відокремити військову допомогу від гуманітарної, міністр фінансів порахував, що щорічної допомоги 41-42мрд вистачить для компенсації дефіциту бюджету
але сенатори не згодні брати на утримання Україну, де під час війни кількість імпортованих елітних авто більше ніж до війни, тому заборона будь якого імпорту окрім критичного було б розумним кроком (можна прожити без нових айфонів і нових електрокарів як мінімум 4-5 років) НБУ треба стриманіше витрачати валюту, але в них інша модель в голові (як в часи в СРСР)-якщо якійсь гроші були невитрачені в поточному році-то вони "згорають"(на наступний рік не переносять), в нашому варіанті-якщо Україна запросила 40 млрд допомоги, а витратила 37, то наступного року дадуть 33 і скажуть "ви гарно працюєте в цьому напрямку, тобто вчитесь жити за коштами
якщо має місце така логіка, то це погано.
в 2020-21 роках у влади мала місце логіка, що жити за коштами - це погано й цілеспрямовано нарощували держборг
Тож - КОЛИ? Цієї зими? Навесні? Влітку? Чи вже аж наступної зими 2025го? Але ж цей рік вже зайнятий Зеброю?
Zebra написав:Отже девал більше нікого не нагодує до 2025 року як мінімум.
прикинь Успіх, заходиш на форум, а там пишуть девал з 38 до 42 в грудні. ти в листопаді купуєш долари, а в січні продаєш. й так кожного кварталу - на цю різницю квартири й докуповуєш. й справ-то лише форум читати - але так буває лише в мріях чомусь
поточна ситуація залежить від НБУ. за логікою я б потроху девальвував, але НБУ демонструє стійкість. може зіграє в цю гру в грудні-січні.
а так консенсус прогноз був - що коли значно зменшаться бойові дії, досягнемо якогось рівня - й тоді по мирному часу девал й скакане. а коли це станеться, скажеш Успіх? - коли будеш мити чоботи в Чорному чи Азовському морі?
к курсу гривны привязано потребление, а к потреблению ввп и налоги. Можно хоть 100 поставить, но мой здравый смысл говорит в экономику нужно вовлекать как можно больше, а не как можно меньше людей. Это если налоги кому-то нужны. Ещё деваливировать? Меньше кормить и больше доить.