Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 10961097109810991100 ... 1464>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Пон 15 січ, 2024 20:50

Re: Sense Bank

  serg1974 написав:Лорды и джентельмены, больше суток ( без учета выходных) прошло с момента как предоставил все выписки и источники — реакции со стороны банка нет. Неспешное рассмотрение - это отдельное наказание в Сенсе ?

Добрий вечір, переглянув інформацію, ще відповіді не було. Як буде, ми обов'язково вам відпишимося!
Розгляд займає декілька робочих днів.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Пон 15 січ, 2024 22:48

  serg1974 написав:
  Sense Bank написав:serg1974 Розумію, що це виглядає дуже підозріло, що вас із дружиною заблокували в один день, але все може бути

*Андрій

Лорды и джентельмены, больше суток ( без учета выходных) прошло с момента как предоставил все выписки и источники — реакции со стороны банка нет. Неспешное рассмотрение - это отдельное наказание в Сенсе ?

А вы до сих пор не поняли, что у финмона НЕТ регламента?
Он может всю эту кашу варить и 2 дня и 30 и 60 !!
А чем закончился суд з финмоном Мони, Справа № 754/6034/22?
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6608
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1312 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 00:06

Re: Sense Bank

  Amethyst написав:А чем закончился суд з финмоном Мони, Справа № 754/6034/22?


Апеляційний суд скасував рішення, а касаційну скаргу завернули бо адвокат не впорався із правильним поданням документів...
DmitryZP
 
Повідомлень: 4579
З нами з: 04.11.11
Подякував: 19 раз.
Подякували: 833 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 00:18

  DmitryZP написав:
  Amethyst написав:А чем закончился суд з финмоном Мони, Справа № 754/6034/22?


Апеляційний суд скасував рішення, а касаційну скаргу завернули бо адвокат не впорався із правильним поданням документів...

Тюю, слабаки.
Ну ничоо, через год ждемс аппеляции по делу serg1974 vs Алка, с начисленными 3% в день за залоченные гроши. А там еще посмотрим хто коХо 8)
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6608
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1312 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 00:24

Amethyst немного не мой случай…


«здійснивши 11.05.2021 року поповнення свого банківського рахунку через касу АТ «А-Банк» на суму 117 000 грн. після чого одразу здійснивши одинадцять банківських операцій з перерахування грошових коштів зі свого рахунку іншим фізичним особам на загальну суму 117 032,46 грн. На наступний день, 12.05.2021 р. позивач здійснив поповнення свого рахунку на суму 210 000 грн. та одразу здійснив вісім банківських операцій з перерахування грошових коштів зі свого рахунку іншим фізичним особам на загальну суму 70 784,10 грн. Цього ж дня, позивач здійснив чергове, третє поповнення свого банківського рахунку за 2-й день користування рахунком через касу АТ «А-Банк» на суму 1 107 600 грн., зарахування яких було призупинено банком 12.05.2021 р. на підставі п. 4.3.12 Глави 4, розділу І Умов і правил, п. 14 Розділу VІ, п. 1 розділу Х постанови НБУ №705 від 05.11.2014 «Про здійснення операцій з використанням електронних платіжних засобів». А вищевказані грошові кошти позивача в розмірі 1 107 600 грн. у відповідності п.п. 4.3.12.1. п. 4.3.12 Глави 4 розділу І Умов і правил почали обліковуватись (зберігатись) на транзитному рахунку банку до дня завершення документальної перевірки банком джерел походження коштів. Причиною призупинення банком зарахування грошових коштів позивача було те, що в результаті моніторингу банком операцій позивача з дня відкриття свого банківського рахунку у банку виникла підозра, що сукупність операцій позивача із зарахування коштів на поточний рахунок носять нетиповий характер, а саме: після відкриття рахунку (11.05.2021 р.) до призупинення зарахування коштів банком (12.05.2021 р.) позивач здійснив в загальній кількості 19-ть транзакцій з перерахування грошових коштів іншим фізичним особам на загальну суму 187 816,56 грн., у клієнта були відсутні будь-які інші реальні банківські операції господарсько-побутового та/або споживчого характеру та/або будь-якого іншого характеру, протягом 2-х днів з дня відкриття рахунку позивач здійснив його поповнення готівковими коштами через касу АТ «А-Банк» тричі на загальну суму 1 434 600 грн., хоча в Анкеті-заяві позивач зазначив, що його середній дохід в місяць складає близько 70 000 грн. Отже, у звязку із вищевикладеним, банк здійснив призупинення операцій позивача з поповнення його банківського рахунку на суму 1 107 600 грн. та одразу направив позивачу запит щодо зясування суті та мети операцій та/або документального підтвердження джерел походження коштів.»

Далее клиент не предоставил подтверждение, и через месяц получил свои деньги. Судится за пеню
serg1974
 
Повідомлень: 924
З нами з: 27.10.10
Подякував: 45 раз.
Подякували: 73 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 00:32

Re: Sense Bank

Волков бояться — в лес (банки) не ходить.
serg1974
 
Повідомлень: 924
З нами з: 27.10.10
Подякував: 45 раз.
Подякували: 73 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 11:07

  serg1974 написав:...
Выходит что Сенс построил систему где с одной стороны якобы принимают на горячей линии жалобы на например обслуживание, каким-то образом затем реагируют…
А с другой — того кто осмелился — например заблокирует финмон ( с подачи того на кого жалоба) и как минимум немного поиздевается вопросами типа «А где вы хранили?»


Опаньки!
Теперь к просьбам, которые приходят на телефон, "оценить качество обслуживание в отделении" нужно относиться осторожно?

Выставленная оценка 2 (двойка) будет приравнена к ЖАЛОБЕ и дальше банк реагирует как в вашем случае? :shock:
Vatsyk
Аватар користувача
 
Повідомлень: 129
З нами з: 03.03.17
Подякував: 33 раз.
Подякували: 14 раз.
 
Профіль
 
1
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 11:15

Re: Sense Bank

  Vatsyk написав:Опаньки!
Теперь к просьбам, которые приходят на телефон, "оценить качество обслуживание в отделении" нужно относиться осторожно?

Выставленная оценка 2 (двойка) будет приравнена к ЖАЛОБЕ и дальше банк реагирует как в вашем случае?

А якщо агенту підтримки у чаті поставити погану оцінку, він закриває карткові рахунки :mrgreen: :mrgreen:
Це звісно жарт, але оцінка не дорівнює блокуванню від фінмоніторингу. По клієнту ще відповіді немає. А оцінка допомагає зрозуміти що було не так під час надання послуг і це опрацювати, покращити.
Як наприклад відгук тут, коментар у соцмережах чи на Мінфіні. Якось так це працює :wink:

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13137
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1416 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 11:17

Re: Sense Bank

  serg1974 написав:немного не мой случай…
Ваш ваш, вы пока номера статей выписывайте из Постановы, изучайте подход аппеляции, ищите толкового юриста или даже адвоката. Пригодится :mrgreen:

ПС. Этот случай подробно обжевали на ветке Мони. Действительно доказательные док-ты у этого вьетнамца чуток прихрамывают (расписка о получении в долг), но вам важен сам безалаберный процесс работы финмона. Изучайте
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6608
З нами з: 05.05.21
Подякував: 508 раз.
Подякували: 1312 раз.
 
Профіль
 
4
1
1
10
Повідомлення Додано: Вів 16 січ, 2024 12:44

Re: Sense Bank

В чем безалаберный? В апелляции отлично все описано, в договоре прописаны условия мониторинга и сроки определены.
yriksotnikov
 
Повідомлень: 23
З нами з: 16.01.24
Подякував: 0 раз.
Подякували: 2 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 10961097109810991100 ... 1464>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: sens і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1257 308126
Переглянути останнє повідомлення
Нед 06 лип, 2025 01:04
flysoulfly
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 25928
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама
cron