Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
1. Оновлення паспортних даних як часто проводиться? Днями з'ясувала, що програма заблокована, довелося йти до відділення. Тепер 2. Є карта Хамелеон – була заблокована мною. Як зараз можна карту розблокувати картку? Того функціоналу який був - вже бачу немає в додатку. Тап на карті в "Продуктах" та вибір у меню "Заблокувати/розблокувати картку" призводить до повідомлення - "Ми не знайшли активних карток" WTF?
Вітаю) 1. Оновлення даних потрібно робити, якщо у вас прострочились документи, або ж була зміна в документах. Ще одна причина по, якій в застосунку попросить оновити дані, це підходить строк повторної ідентифікації (виконується згідно з законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення") 2. Якщо картку ви заблокували самостійно, то і розблокувати можете також в застосунку.Ось інструкція: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 0017062340 Потрібно перевірити чи все добре у вас з карткою, оскільки виникає помилка. Тому біжу до вас в особисті) Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
1. Оновлення паспортних даних як часто проводиться? Днями з'ясувала, що програма заблокована, довелося йти до відділення. Тепер 2. Є карта Хамелеон – була заблокована мною. Як зараз можна карту розблокувати картку? Того функціоналу який був - вже бачу немає в додатку. Тап на карті в "Продуктах" та вибір у меню "Заблокувати/розблокувати картку" призводить до повідомлення - "Ми не знайшли активних карток" WTF?
Вітаю)
2. Якщо картку ви заблокували самостійно, то і розблокувати можете також в застосунку.Ось інструкція: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/ ... 0017062340 Потрібно перевірити чи все добре у вас з карткою, оскільки виникає помилка. Тому біжу до вас в особисті) Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Зараз я не бачу того функціоналу, що є в інструкції.
Sense Bank Я оновлювала дані, а карту мені вже до цього закрили і ніхто в банку не сказав сьогодні, що карткових продуктів я не маю. У мене ж доступу не було в додаток і я не бачила, що карта анульована. Це якийсь сюр! Це типу квест – закрити – відкрити картку?
копейка написав:Sense Bank Я оновлювала дані, а карту мені вже до цього закрили і ніхто в банку не сказав сьогодні, що карткових продуктів я не маю. У мене ж доступу не було в додаток і я не бачила, що карта анульована. Це якийсь сюр!
У вас рахунок активний, його ніхто не закривав, анульована тільки сама картка, яку можна перевипустити про що я вам писала в особистих. Банк може анулювати картку якщо: -протягом 6 (шести) місяців підряд клієнт не здійснював операції за Рахунком (при розрахунку строку не враховуються операцій із сплати Банком Клієнту відсотків на залишки коштів у випадку їх наявності) та - якщо залишок коштів на Рахунку становить менше 100,00 грн. (сто гривен, 00 копійок) або еквіваленту суму у іншій валюті, за курсом НБУ та - відсутня заборгованість за кредитною лінією (для кредитних продуктів)" Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Sense Bank Ну от знадобилася б мені картка зараз, коли була не в країні? А її закрито. Ви думаєте, це зручно клієнту? Віртуальна мене не рятувала. Ну а те, що менеджер навіть не сказала сьогодні, що карт немає, потрібно, не потрібно клієнту. Це зовсім уже ні в які ворота. Сенс – ви не виправні.
копейка написав:Sense Bank Ну от знадобилася б мені картка зараз, коли була не в країні? А її закрито. Ви думаєте, це зручно клієнту? Віртуальна мене не рятувала. Ну а те, що менеджер навіть не сказала сьогодні, що карт немає, потрібно, не потрібно клієнту. Це зовсім уже ні в які ворота. Сенс – ви не виправні.
Розуміємо, що це не дуже приємно, але це питання можна легко вирішити, просто замовивши перевипуск картки. З приводу відділення, обов'язково пропрацюємо з колегами, щоб таких ситуацій не виникало😔 Перепрошуємо за причинені незручності💙 Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
А чому віртуальна не рятувала? Вона за кордоном не проходить? І чому доступу до додатку не було- це теж за кордоном так?
Модуль NFC на новому телефоні не працює.
Додаток було заблоковано через необхідність оновлення даних. Нічого в ньому не можна зробити, від слова зовсім. Відкривається сторінка з нагадуванням про це і все. Тобто фактично я не мала доступу до коштів, у тому числі кредитних, за які маю нести відповідальність. Щороку у відділенні у менеджера точно була. При оновленні дали тільки анкету і більше сказали нічого не потрібно.
Після оновлення даних сьогодні стало відомо, що карту до 2028 року анулювали. Але у відділенні навіть про це не спромоглися сказати, потім вже в додатку і з представником тут це вдалося з'ясувати.