Форум Освіта в Україні та світі. Обговорюються питання освіти: куди піти вчитися на фінансові спеціальності, ліцеї, коледжі, вузи, а також обговорення тренінгів, семінарів та курсів, навчання, MBA, друга фінансова освіта.
Успіх написав:Головне потім його десь підштовхнути на айтішніка, а не на вчителя, як дружина))
Може стати аж не так і привабливою за декілька років.
Як каже моя дружина: - а що, не треба буде айтішніків наприклад: - у проектуванні зброї?(ракет, дронів?) - на будь-яких заводах/фабриках?(зараз все коп'ютеризовано) - у фін.установах? - та майже на кожнім кроці треба спеців, які шарять в комп'ютерній техніці!
Син вже якісь там програмки пише/складає! І то в 14років!
От мій старший син поступив на фізмат і його вже теж тягають по олімпіадах(з його класу тільки він і ще один) Деякі контрольні роботи син робить за 20хв!
Головне потім його десь підштовхнути на айтішніка, а не на вчителя, як дружина))
Если парень толковый, можете никуда не толкать. Математики и физики тоже нужны. Правда, не у нас (пока?). Но границы вечно закрыты не будут.
Успіх написав:Син вже якісь там програмки пише/складає! І то в 14років!
А я в смартфоні толком розібратись не можу
Могу Вас успокоить. Я всю жизнь писал программы, а в смартфоне тоже толком разобраться не могу 😁
Не надо никого подталкивать туда, р чем не имеете ни малейшего понятия. Если ему будет это интересно, сам туда пойдет, причем сознательно выберет сферу деятельности.
Успіх написав:Головне потім його десь підштовхнути на айтішніка, а не на вчителя, як дружина))
Наоборот, сейчас надо подталкивать на учителя или инженера, которые и сейчас уже начинают быть востребованы а через 10 лет когда волна пойдет будут на пике. Или доктора. Простая профессия - ремесло по сути - всегда в почете, хоть и не жирует но с голоду не помрет (гуглите "почему еврейских детей учили играть на скрипке"). А ИТшники - так все туда ломятся еще со вчера, завтра перспектив там нет, как мне кажется.
katso написав:Наоборот, сейчас надо подталкивать на учителя или инженера, которые и сейчас уже начинают быть востребованы а через 10 лет когда волна пойдет будут на пике.
Де саме будуть так затребувані? В ЄС дефіцит, у нас враховуючи демографію та міграцію останніх років, а також те, що педагогічна праця дає відстрочку, профіцит колосальний. Зараз маса молодих чоловіків ломанулись на посади помічника вчителя з інклюзивними дітьми з ООП. Раніше це в основному була робота для бабусь пенсіонерок як добавка до пенсії.
tester7336 написав:
Ой+ написав:
Тести на загальні здібності Psymetrics (зокрема вербальний інтелект та абстрактно – логічне мислення) обов’язково здають у другому турі кандидати суддівського корпусу, прокурори та держслужбовці. https://meta-consulting.com.ua/blog/ndi ... -ntelektu/
От президенту, як обраній посаді, таке тестування не загрожує.
видать нужно запхнуть своих на должности и там IQ не блещет скорей всего.
Успіх написав:Головне потім його десь підштовхнути на айтішніка, а не на вчителя, як дружина))
Наоборот, сейчас надо подталкивать на учителя или инженера, которые и сейчас уже начинают быть востребованы а через 10 лет когда волна пойдет будут на пике. Или доктора. Простая профессия - ремесло по сути - всегда в почете, хоть и не жирует но с голоду не помрет (гуглите "почему еврейских детей учили играть на скрипке"). А ИТшники - так все туда ломятся еще со вчера, завтра перспектив там нет, как мне кажется.
местный ИТ уже давно не торт. например аврора платит логистам-финансистам больше чем ИТ раза в 1,5-2. и так в многих местных конторах - если ты не топовый спец то будешь получать зп на уровне средней по твоему региону.
flyman написав:досі нема відповіді на запитання вітальєна: якщо так багато медалістів та олімпістів, чому країна в такій жо..
ви якось вибірково читаєте форум. відповідь була, а саме - що крім "медалістів і олімпістів" є ще кратно (а швидше на порядок) більша частина тупих, лінивих і просто по..устів, яким "хтось все винен". тому і країна "в жопе". а ви за "медалістів і олімпістів" не переймайтеся, вони якось прилаштуються.
Но, казалось бы: 1+455 (или сколько их там?) + (остальное правительство) -- это далеко не "большая часть", а совсем наоборот?
Школа(інститут) вчить ВЧИТИСЬ і найкращим дає за це медальки.... ЖИТТЯ вчить приймати рішення і успішними також дає плюшки... От і виходить Ті хто вміють вчитись мають більші шанси навчитись приймати рішення.... алевсе як в школі Кожен 100 в школі - медаліст (в працездатному віці 18-60 є приблизно 25млн осіб, отже виходить що 250 000 медалістів) Кожен сотий в житті - успішний... ( тих самих 250 000 успішних, з яких медалістів 25 000 ) Серед медалістів відсоток успішних -нехай кожен десятий.... Далі самі прикиньте скільки в абсолютних значеннях успішні+медаль школи і успішні без медалі школи... При цьому кількість чиновників 200 000... а так як в чиновники йдуть не всі успішні.. то й якість керування так-собі, і це все наслідок того що якість вимог виборців до керівників ще гірша ніж якість прийнятих рішень) Жоден керівник не може виконати вимогу- наведення абсолютної справедливості, викорінення корупції на 100% чи перетворення всього населення в багатих... якщо процвітає побутова корупція, пянство і завищені очікування...