Sense Bank

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Народний рейтинг банків, що діють в Україні, на форумі Finance.UA. Відгуки клієнтів щодо роботи українських банків та рівня обслуговування в них. Вислови свою думку про якість обслуговування в банку
  #<1 ... 636637638639640 ... 1460>

Оцініть обслуговування в цьому банку та обґрунтуйте свою оцінку

Sense Bank 3.5 5 106
1- Дуже погане. Грубіянили тощо.
12%
13
2- Погане. Некомпетентне.
8%
9
3- Задовільне. Хотілося б краще.
17%
18
4- Добре. Як і повинно бути.
40%
42
5- Відмінне. Дуже сподобалося.
23%
24
Всього голосів : 106
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 21:08

Re: Sense Bank

Так, маразматичний алгоритм, коли після натискання кожної цифри додаток відправляє дані на сервер і щось пробує собі вигадати, що робити.
Кочевник
 
Повідомлень: 2497
З нами з: 16.02.17
Подякував: 401 раз.
Подякували: 189 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 21:09

  ShtormK написав:Доброго вечора!

Питання до представника банку або людей, які мали на практиці із цим справу. Якщо відкрити депозит на 7 днів і внести на нього кошти у суботу чи неділю, з якого дня (понеділка чи вівторка) почнуть нараховуватися відсотки?
Також, якщо депозит відкрито у неділю, коли буде дата закінчення: у наступну неділю чи понеділок, тобто коли кошти повернуться на картку?

Дякую за відповідь!

Вноси гроші хоч у Сб, хоч у Нд., а Депозит відкривається робочим днем, тобто у Пн (1й день).
Відсотки, відповідно, почнуть нараховуватися з Вт.
В день виплати(7й день) %% теж не нараховуються, але якщо буде включена пролонгація, то %% будуть нараховані і за 7й день і 1й день наступних 7 дн. пролонгації. Ще й і ставка на пролонгації буде +2 в.п.

ПС. Можна відкрити депо поточним робочим дн. до 22:00 (а може і до 22:30) :idea:
Amethyst
Аватар користувача
Фінансовий гуру Finance.ua
 
Повідомлень: 6575
З нами з: 05.05.21
Подякував: 501 раз.
Подякували: 1303 раз.
 
Профіль
 
3
1
1
10
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 21:17

DmitryZP Баг з введенням суми вже вирішили доволі давно, оновлювали застосунок?
Така ситуація трапляється на постійній основі чи це разова ситуація?

Підтвердження кодом залежить від того довірений пристрій чи ні. Це популярна практика, щоб спростити процес платежу і випадків, коли немає зв'язку.
/Анастасія
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13134
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1415 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 21:30

  DmitryZP написав:
  mailsashachudo написав:18.01.2023 в 01:05 по причине того что мобильное приложение "Сенс" заглючело при выборе кому платить за коммунальные услуги и было случайно выбрано не того получателя -деньги моментально (без запроса подтверждения) отправились и платеж провелся на счет не известной мне домофонной компании в другом городе (в Одессе)


Застосунок Сенсу лайно, підтверджую... дружина поповнювала собі Київстар, коли жмакаєш на цифри буває таке що нажимаєш, а нічого не відбувається, тож вона замість того щоб ввести 160 грн випадково ввела 1160 грн - ну і кошти звісно без підтверждення відправилися Київстару. Добре що хоча б на свій мобільний пішло....

Служба підтримки сказала нічого не можемо вдіяти, КС так само каже гроші не повернемо...


как раз писал об этом недавно
viewtopic.php?p=5541635#p5541635
ну шо сказать - надо чаще пользоваться, выработается рефлекс

а Киевстар - лайно, МТС возврашает в таких случаях, да, через свой дурацкий Шарпей, с комисом, но возвращает
cohan
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6497
З нами з: 27.09.19
Подякував: 112 раз.
Подякували: 534 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 21:37

  moveton написав:
  vpchelko написав:Вот черт вас заставил платить налоги через кнопки в налоговом кабинете?
Я давно (уже несколько лет) делаю платежи в бюджет через кредитку монобанка - причем налоги можно оплатить даже кредитными средствами и без всяких комиссий!

Так получилось :oops: Обычно таки СЭПом с Мони или Сени. Можно и с них же, как за услугу заплатить, но не знаю, как у Мони, а у Сени я наступал на лимит в 5000 грн за платёж. Я поинтересовался у поддержки нафига они такую издевательскую услугу предоставляют - развели руками и пообещали подумать.

Ну а тут деньги лежали в Привате и кнопочка LiqPay перед глазами. Осторожно потыкал - о комиссиях ни слова. Собсно, как и потом. Просто списалась сумма больше, чем та, на которую я согласился. Такой себе мелкий приватовский бизнес.


разок форвард, царствие ему небесное, давал кешбек за такие платежи, что перекрывало 1% ликпея, само собой, Укрсиб свои 5 и Кредо свои 6 тоже насчитывали, по Альфе не помню такой щедрости

плюсы есть - бывает нестадарная форма назначения, в кабинете она уже прописана, но конечно даже от ЕСВ 1% жалко
cohan
Аватар користувача
 
Повідомлень: 6497
З нами з: 27.09.19
Подякував: 112 раз.
Подякували: 534 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 21:41

  cohan написав:
  DmitryZP написав:
  mailsashachudo написав:18.01.2023 в 01:05 по причине того что мобильное приложение "Сенс" заглючело при выборе кому платить за коммунальные услуги и было случайно выбрано не того получателя -деньги моментально (без запроса подтверждения) отправились и платеж провелся на счет не известной мне домофонной компании в другом городе (в Одессе)


Застосунок Сенсу лайно, підтверджую... дружина поповнювала собі Київстар, коли жмакаєш на цифри буває таке що нажимаєш, а нічого не відбувається, тож вона замість того щоб ввести 160 грн випадково ввела 1160 грн - ну і кошти звісно без підтверждення відправилися Київстару. Добре що хоча б на свій мобільний пішло....

Служба підтримки сказала нічого не можемо вдіяти, КС так само каже гроші не повернемо...


как раз писал об этом недавно
viewtopic.php?p=5541635#p5541635
ну шо сказать - надо чаще пользоваться, выработается рефлекс

а Киевстар - лайно, МТС возврашает в таких случаях, да, через свой дурацкий Шарпей, с комисом, но возвращает

Смарт гроші чи:
Переказ коштів з мобільного рахунку на банківську картку: як це зробити https://tsn.ua/ukrayina/perekaz-koshtiv ... 86438.html
Ой+
Аватар користувача
 
Повідомлень: 7039
З нами з: 19.04.12
Подякував: 109 раз.
Подякували: 1116 раз.
 
Профіль
 
2
2
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 21:45

  Кочевник написав:Так, маразматичний алгоритм, коли після натискання кожної цифри додаток відправляє дані на сервер і щось пробує собі вигадати, що робити.

Було колись золоте правило для інтерфейсів користувача: "не втручайтесь у процес введення даних поки користувач не вкаже, що ввід завершено". Нажаль, наразі всі забули про правила, і кожен намагається "покращити" процес. Особливо стосується номерів телефона. Я майже ніде вже не можу скопіювати номер цілком зі сховища паролей, і вставити у поле номера, бо там "для зручності" п'ять полів введення, одне з яких - випадаючий список.
M-Audio
 
Повідомлень: 3410
З нами з: 23.03.11
Подякував: 632 раз.
Подякували: 501 раз.
 
Профіль
 
1
2
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 22:18

  M-Audio написав:
  Кочевник написав:Так, маразматичний алгоритм, коли після натискання кожної цифри додаток відправляє дані на сервер і щось пробує собі вигадати, що робити.

Було колись золоте правило для інтерфейсів користувача: "не втручайтесь у процес введення даних поки користувач не вкаже, що ввід завершено". Нажаль, наразі всі забули про правила, і кожен намагається "покращити" процес. Особливо стосується номерів телефона. Я майже ніде вже не можу скопіювати номер цілком зі сховища паролей, і вставити у поле номера, бо там "для зручності" п'ять полів введення, одне з яких - випадаючий список.

Смузі затьмарює розум.
Я писав про баг, описував чому він виникає. А Сенс, чи тоді ще Альфа навіть не захотіла вникати в проблему. Порадили "перевести смартфон в тихий режим". Після цього я зрозумів, що весь зворотній зв'язок від клієнтів - то до дупи. Срати вони хотіли на клієнтів.
Кочевник
 
Повідомлень: 2497
З нами з: 16.02.17
Подякував: 401 раз.
Подякували: 189 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 22:33

Кочевник А коли розказували та кому? Якщо можете розкажіть детальніше
/Анастасія
Sense Bank
Представник банку
 
Повідомлень: 13134
З нами з: 18.02.13
Подякував: 184 раз.
Подякували: 1415 раз.
 
Профіль
 
2
2
2
Повідомлення Додано: Нед 19 лют, 2023 22:39

  Sense Bank написав:Кочевник А коли розказували та кому? Якщо можете розкажіть детальніше
/Анастасія

Представнику банку. Тільки не пам'ятаю, чи в особистих, чи на іншому форумі. Зараз немає наснаги ще раз описувати всі ці кроки. Завтра зранку, якщо цікаво, розпишу ще раз.
Кочевник
 
Повідомлень: 2497
З нами з: 16.02.17
Подякував: 401 раз.
Подякували: 189 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 636637638639640 ... 1460>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
О.Bank 1 ... 124, 125, 126
Фантом » Вів 24 гру, 2019 15:30
1257 304792
Переглянути останнє повідомлення
Нед 06 лип, 2025 01:04
flysoulfly
Universal Bank 1, 2
zoawlhxc » Вів 15 лют, 2022 11:52
16 25668
Переглянути останнє повідомлення
Чет 01 тра, 2025 14:27
yverstiuk
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама