|
Універсал (Universal Bank) |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Сер 19 бер, 2008 13:57
vladislavlvov написав:Коллеги говорят что отправка денег проходит минимум час когда нет людей.2 чел работают с людьми 8 руководящего состава ничего не делают
Щира правда. А після купівлі банку греками - взагалі повний бардак. Система банку Універсальний працювала набагато ефективніше за грецький Універсал 
-
Sasha2008
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 19 бер, 2008 15:03
а я с Вами не согласен. Пользуясь услугами (кредиты, депозиты, касса, инет банкинг) остался доволен. Есть несколько к ним замечаний правда:
-кассу таки стоит передвинуть в "интимное" место, негоже ей стоять на виду у всех
-клиентская поддержка не всегла оперативно отвечает, приходится на линии очень долго ждать
- по выходным иногда тяжело сделать транзакцию между личными счетами, система не работает
-может стоит сделать им за перевод денег по Украине какой-то универсальный платеж, а то комиссия не очень нравится их. Юникредит берет 1 грн за перевод любой суммы.очень РЫНОЧНО!
А нравится мне в банке лояльное отношение к Клиенту (главного офиса это не касается. имел честь общаться, ужас ка кне понравилось общение по кредитной линии для флиц), быстро все расскажут, предложат варианты. И при чем если клиент предлагает вариант другой, сотрудники меняют предложение с улыбкой на лице. Это касается крдита по ипотеке.
Вот такое мое мнение, субьективное конечно!:0)
-
ydyxt
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 19 бер, 2008 20:05
Див нижче
Востаннє редагувалось JabbyPanda в Пон 24 бер, 2008 23:36, всього редагувалось 1 раз.
-
JabbyPanda
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 19 бер, 2008 20:10
Я поки що користуюсь лише депозитом "Мегагнучкий" в Універсал банку.
Поки що виявились наступні проблеми:
1) Депозитні банкомати Універсал-банку не приймають купюри по 500 гривень
2) Часто депозитні банкомати не приймають кошти на депозит через технічні проблеми, при цьому помилки на екран видаються неправильні на зразок "Неправильний пін-код"
3) Інтернет банкінг активізували в відділенні не одразу - прийшлось звонити на гарячу телефонну лінію підтримки - мені передзвонили лише через 5 днів і лише тоді активізували доступ до Інтернет банкінгу.
4) Сайт з Інтернет банкінгом абсолютно не працює в Firefox 2.0 браузері, на сайті про це немає ніякої інформації. Я людина, яка працює на посаді веб-програміста, не одразу здогадався, що треба відкрити цей сайт в Internet Explorer.
З плюсів
Карточка іменна, тип Visa Electron (Visa Classic не видають).
Ім'я на карточку наноситься прямо в відділенні в присутності клієнта, це вигіідно відрізняє цей банк від інших банків, де на іменну карточку треба очікувати від 5 до 14 днів і більше
-
JabbyPanda
-
-
-
-
-
-
Додано: Суб 22 бер, 2008 01:30
JabbyPanda написав:Я поки що користуюсь лише депозитом "Мегагнучкий" в Універсал банку.
Поки що виявились наступні проблеми:
1) Депозитні банкомати Універсал-банку не приймають купюри по 500 гривень
2) Часто депозитні банкомати не приймають кошти на депозит через технічні проблеми, при цьому помилки на екран видаються неправильні на зразок "Неправильний пін-код"
3) Інтернет банкінг активізували в відділенні не одразу - прийшлось звонити на гарячу телефонну лінію підтримки - мені передзвонили лише через 5 днів і лише тоді активізували доступ до Інтернет банкінгу.
4) Сайт з Інтернет банкінгом абсолютно не працює в Firefox 2.0 браузері, на сайті про це немає ніякої інформації. Я людина, яка працює на посаді веб-програміста, не одразу здогадався, що треба відкрити цей сайт в Internet Explorer.
З плюсів
Карточка іменна, тип Visa Electron (Visa Classic не видають).
Ім'я на карточку наноситься прямо в відділенні в присутності клієнта, це вигіідно відрізняє цей банк від інших банків, де на іменну карточку треба очікувати від 5 до 14 днів і більше
Пользуюсь e-banking'ом в этом банке уже довольно давно и ни разу не пришлось звонить в Кол-центр для получения консультации, а Ваше замечание относительно недостатка информации про услугу неправдивы. Перед тем как начинать ей пользоваться зашел на сайт и на вкладке e-banking ознакомился и с техническими и с системными требованиями к услуге (там как раз и написано, что услуга поддерживает только Internet Explorer) и с требованиями к безопасности, плюс на сайте выложено подробное руководство как им пользоваться. В общем, услуга довольно удобная
-
denver_86
-
-
- Повідомлень: 88
- З нами з: 22.02.08
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 0 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Чет 27 бер, 2008 12:48
Прочитайте мою історію. м. Тернопіль Universal Банк, вул. Білецька 1а.
Передісторія. Був в мене депозит "Бліц", це типу мегагнучкого в гривнях. Основну суму забрав ще раніше, а проценти залишались на рахунку. (Забирав і ставив з великими потугами, але, думаю, може там щось змінилось).
Сьогодні вирішив відкрити інший депозит в доларах. Підходжу в банк до менеджера (вона там одна на весь зал):
- Я хочу відкрити депозит
- Я зайнята....
- ???????
- Може підете на другий поверх, там тоже є менеджери?
- ОК!
На другому поверсі менеджерів штук чотири...Ніодного клієнта немає. Ну, думую, тут зараз точно повезе.
- Я хочу відкрити депозит
- Я зайнята, підійдіть до когось іншого..
- До кого?!!!!
Вона окинула зал поглядом.
- Да, там тоже зайняті.... Треба чекати.
- ??????
Це при тому, що ні на першому ні на другому поверсі небуло ЖОДНОГО клієнта.
Скільки чекати ні одна ні друга не сказала, а бажання питати відпало само...
Йду до директора. В приймальні секретарка.
- Директор є?
- Ні, а ви по запису?
- Ні, я поскаржитись... А заступник є?
- Ні.
- А коли будуть?
- Вони ж мені не звітують....Чекайте...
- Та ні, дякую.
Настій споганили конкретно... Добре йду-но я заберу ті проценти , які вже там "валяються" довго і нудно... Ні копійки цьому банку не лишу......
Даю карточку в касу.
- Проценти?
- Ага
Ввожу код.
- Скільки знімаєте?
- Все що там є!
- Не дає зняти... пише менше мінімума не можна знімати...
Це новина. В договорі такого пункту точно нема. (хіба-що в правилах користування БПК, на які є ссилки в договорі, а самих правил при заключенні договору не давали!)
- Так а скільки той мінімум, давайте я його залишу а решту зніму?..
- Я звідки знаю.. Зверніться до менеджера..
- Ви що не бачите, що її взагалі немає, а перед тим вона мені сказала, що вона зайнята!
- то йдіть на другий поверх!
- Так там тоже всі зайняті!
- То зверніться до керівництва!
- Так немає, ні директора, ні заступника!
- То я вам що зроблю......
- Ясно! Щиро вдячний!
Ну, все! Більше в той банк не піду нізащо!
-
ЮРЕЦ
-
-
-
-
-
-
Додано: Чет 27 бер, 2008 18:06
А правда, что в Харькове люди заказавшие себе карты кредитные - уже неделю не могут обналичить средства с карты, т.к. у них чето не работает и жду спеца из Киева?
-
hush
-
-
-
-
-
-
Додано: П'ят 28 бер, 2008 13:39
Лично мне - банк понравися!! отделения банка - в европейском стиле.
Вот в прошлом году проходила мимо их отделения на Горького, заглянула чисто из интереса, и скажу честно мне понравилось все: и формат отделения внутри, и как сотрудники отвечали на мои вопросы.
У них там есть один кредит без залога наличкой, который меня заинтересовал, еще рекламы полно по Киеву, так думаю на днях зайду и посмотрю, как обслужат, потом напишу что и как.
-
Miroha
-
-
-
-
-
-
Додано: Суб 29 бер, 2008 01:36
Банк просто супер! Такому обслуживанию может позавидовать любой украинский банк! Открывала себе текущий счет и "Мегагнучкий депозит", позже взяла кредитку Visa Gold. Все это делала в отделении на Борщаговской 117. Специалист Виктор все толково объяснил, рассказал что к чему. Не раз приходилось обращаться В Кол-центр. Всегда попадаю на оператора Дениса. Сколько раз приходилось звонить в другие банки (Надра, Приват, Райффайзен, Альфа, Укрсиб), но столь компетентно помочь не мог никто. Он меня проконсультировал по всему что меня интересовало, дал полезные советы по пользованию карточки. Неоднократно сталкивалась с проблемами в и-банкинге, но и тут он мне все доступно объяснил. Ночью как-то понадобились срочно деньги. Позвонила - опять попала на него (работают 24 часа в сутки???) - рассказал где ближайший банкомат, как доехать, как воспользоваться. В общем, банк отличный. Советую и вам!
-
Cash_me
-
-
-
-
-
-
Додано: Суб 29 бер, 2008 01:52
Miroha написав:Лично мне - банк понравися!! отделения банка - в европейском стиле. Вот в прошлом году проходила мимо их отделения на Горького, заглянула чисто из интереса, и скажу честно мне понравилось все: и формат отделения внутри, и как сотрудники отвечали на мои вопросы. У них там есть один кредит без залога наличкой, который меня заинтересовал, еще рекламы полно по Киеву, так думаю на днях зайду и посмотрю, как обслужат, потом напишу что и как.
Не банк, а просто сказка?!. Мечта воплотилась в жизнь?!И даже очереди небыло? Сотрудники на рабочем месте 24 часа?:D  Если просуществует еще года два и наработает себе приличную базу клиентов, интересно будет почитать про качество обслуживания.Может и поучиться чему нибуть можно будет  Вдруг придумали как бысто и качественно обслужить огромное количество клиентов, и что бы все клиенты были довольны всем и везде. 
-
Экономист
-
-
-
-
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
101069 |
15763522 |
|
|
50492 |
8299064 |
|
|
6887 |
1663245 |
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|