Макроекономіка України, розвиток регіонів і макроекономічні показники: індекс цін, платіжний баланс, експорт, імпорт, рівень промислового виробництва, ВВП, торговельний баланс і рівень безробіття. Політика, що межує з темою бізнесу та фінансів. Політика яка пов`язана з грошима - аспекти політики у грошовому контексті. Політекономія. Корупція. Хабарі.
Школьница из Малой академии наук Украины Анастасия Шмагайло разработала макет тепловизора с функцией видения сквозь преграды, сообщает Корреспондент.net.
Разработка включает в себя прибор ночного видения, который распознает инфракрасные лучи, а также химический и ядерный анализаторы.
Помимо прочего, прибор может реагировать на объекты, которые расположены за препятствиями: распознает человека на входе в дом, определяет количество металлических предметов и оружия у него, в том числе и радиоактивного. Об этом Корреспондент.net сообщила научный руководитель ученицы, заведующая секцией биофизики академии Ирина Хован. Все это важно для получения информации о передвижении вражеских войск. Аналогов получившемуся прибору в мире нет, добавила Хован.
О создании подобного проекта школьница задумалась после начала военных действий на Донбассе – она очень хотела помочь армии. На разработку идеи у нее ушло около двух месяцев, при этом Анастасия советовалась с учеными, в частности, в вопросе соединения плат приборов.
По словам разработчицы, прибор является перспективным, и от военных уже поступили пожелания побыстрее доработать идею. "Постараемся реализовать тепловизор в ближайшие полгода. Он будет отечественного производства и облегченный, с максимальным весом до 4,5 кг", – рассказала школьница.
- Ще раз: давайте будемо дуже обережними з дефініцією тренерів. От наприклад: добровольчі батальйони, які потребують дуже особливого роду тренінгів. Давайте згадаємо ще й про функції тренерів, які наразі потрібні Україні. Перш за все, з огляду на перемир'я. У цей процес втягнуті й Організація Об'єднаних Націй, і НАТО, і Сполучені Штати. Таким чином, Україні не варто соромитися і просити різноманітні міжнародні організації і країни про різноманітну підтримку. Наприклад, безпілотні літаки прилетіли зі США, але вам не потрібні спецзагони, які керуватимуть ними, навіть якщо це контрактники або технічна підтримка. У цьому випадку країна-постачальник надає людей, які проводять навчання. Є дуже багато різної військової зброї. І вона необов'язково потребує людей в уніформі. Чому це доволі дражливий момент? Для США це передусім дражливість, тому що є певні обмеження з перебування американців у зоні бойових дій. Насправді, якщо йдеться про офіційний шлях підходу до питання, то і вам, і нам, напевно, найменше б хотілося, щоб якийсь із американських громадян був застрелений або викрадений. До того ж, це певний символ - американець в уніформі Збройних сил США у зоні конфлікту, якого вбили або поранили в Україні. Якщо вже ви наполягаєте на тому, що вам потрібні навчання, то є різноманітні організації, де працюють колишні співробітники спецназу з різних країн, морські піхотинці. Насправді, вам же не потрібна уніформа на тренерові і щоб це була форма якоїсь конкретної країни. Вам потрібні контрактники з різних країн, які мають унікальний досвід. Крім того, які саме тренінги вам потрібні? Як на мене, добровольчі загони потребують передусім базових тактичних тренінгів. У них фантастично висока мотивація, вони дуже працелюбні і швидко вчаться, у них є великий фронтовий досвід, у них немає армійської рутини і дідівщини, тому що вони прийшли на війну за власним бажанням. Та більше, вони - взірець того, як люди можуть виживати в неможливих умовах. Вони креативні, придумають, як облаштовувати лінії оборони з нічого. Якщо озброїти їх важкою технікою, якщо дати їм такий шанс, то це зробить їх неймовірно ефективною і потужною силою. І ми вже бачили приклади, як це виглядає. Таким чином, хлопцям-добровольцям потрібні тільки базові тактичні тренінги. Насправді, українська армія може проводити тактичні тренінги сама, винятково на досвіді батальйонів, вам навіть іноземці не потрібні. Ваші військові насправді мають дуже хорошу підготовку. Велика помилка, що батальйони - окрема організація і структура, що призвело до найбільшої військової катастрофи цього року – "Іловайського котла", яка сталася у серпні, коли все, що відбувалося на Донбасі характеризували як антитерористичну операцію. І реальність розпочалася з впровадження цього вашого так званого плану Б, коли ви принаймні перестали діяти так, наче у вас антитерористична операція, відправляючи міліцію боротися з військовим наступом. У результаті почався великий зведений військовий наступ. Ми колись теж так робили. У нас ФБР керувало військовими операціями, що було суцільним жахом. Адже поліцейські чудово охороняють кордони, вони добре знаються на загальній безпеці. Ви ж не відправляєте регулярну армію на захист кордонів. Я думаю, що це велика помилка - різні міністри, які керують армією, міліцією, Нацгвардією та батальйонами. З плином часу інтегрувати загони і військові частини буде дедалі важче. Я розумію, чому Україна не називає війну війною і не оголошує її. Я розумію всі складнощі, пов'язані з Конституцією і обмеженнями, накладеними нею. Але армії наразі потрібен міністр, який прийде з Національної гвардії - тобто, це поєднання досвіду і знань. Є надія, що рано чи пізно відбудеться злиття армії з Міністерством внутрішніх справ і Нацгвардією. І от тільки потому почнеться і справжній спільний наступ.
Треба думати про захист від Харкова до Чернігова, куди Росія може спрямувати танки і вони будуть там доволі швидко. Треба думати, як використовувати і інтегрувати Військово-повітряні сили, щоб вони працювали ефективніше. Більше читайте тут: http://tsn.ua/interview/yakscho-ukrayin ... 92647.html
Минобороны будет внедрять систему общего военного обучения населения по швейцарской модели 14:01 / 17.12.2014 На сегодняшний день контракты на прохождение службы в военном резерве Вооруженных Сил Украины уже заключили более 2 тысяч граждан. Министерство обороны учитывает опыт построения резерва в странах ЕС и НАТО, а также работает над введением новых видов резерва: территориального и общественного.
Об этом в среду на брифинге в Украинском кризисном медиа-центре сообщила спикер Минобороны Виктория Кушнир, передает корреспондент Укринформа.
«На сегодняшний день контракты на прохождение службы в военном резерве Вооруженных Сил Украины уже заключили более 2 тысяч граждан. А с начала кризисной ситуации в стране более 600 резервистов пополнили боевые части ВСУ», - сказала Кушнир.
Читайте также: Украина планирует передислоцировать воинские части ближе к российской границе По ее словам, планируется, что территориальный резерв будет усиливать обороноспособность на уровне районов областей. «В рамках этой работы Министерство обороны Украины работает над внедрением системы общего военного обучения населения по швейцарской модели постоянной плановой подготовки резерва», - отметила Кушнир.
В то же время создание общественного резерва позволит объединить многочисленные общественные организации и волонтеров для предоставления эффективной и скоординированной поддержки обороноспособности Украины. «Представители нового вида резерва будут иметь официальный статус «резервиста общественного резерва», - подчеркнула спикер МОУ.
«В рамках этой работы Министерство обороны Украины работает над внедрением системы общего военного обучения населения по швейцарской модели постоянной плановой подготовки резерва», - отметила Кушнир.
По швейцарской модели каждый военнослужащий обучается несколько лет (десятилетий).
Стаття 4. Категорії цивільної зброї та боєприпасів.
В Україні дозволені для цивільного обігу і володіння фізичними особами, суб’єктами господарювання та стрілецькими спортивними організаціями такі категорії цивільної зброї та боєприпасів:
1) перша категорія – пневматична зброя калібру до 4,5 мм і швидкістю польоту метального елементу до 100 м/с; вогнепальна зброя під патрон «Флобера» калібру до 4,5 мм та боєприпаси до неї;
2) друга категорія – довгоствольна вогнепальна гладкоствольна зброя; газова зброя; пневматична зброя калібру понад 4,5 мм і швидкістю польоту метального елементу понад 100 м/с; вогнепальна зброя під патрон «Флобера» калібру понад 4,5 мм та боєприпаси до неї;
3) третя категорія – довгоствольна вогнепальна нарізна і комбінована вогнепальна зброя та боєприпаси до неї;
4) четверта категорія – короткоствольна нарізна вогнепальна зброя та боєприпаси до неї; короткоствольна гладкоствольна вогнепальна зброя, призначена для стрільби боєприпасами, спорядженими еластичними метальними елементами менш смертельної дії та боєприпаси до неї.
Зброя першої категорії, а також охолощена та деактивована зброя перебуває у вільному цивільному обороті.
Зброя другої, третьої і четвертої категорії та боєприпаси до неї перебувають в обмеженому цивільному обороті, встановленому цим Законом. Громадяни України набувають право власності на цивільну зброю другої, третьої та четвертої категорій, її основні частини та боєприпаси, а також компоненти боєприпасів до неї за наявності дозволу на зброю, який видається окремо на кожну категорію цивільної зброї, за винятком першої категорії. Неосновні частини цивільної зброї та додаткове обладнання до неї перебувають у вільному обігу.
Кількість зброї певної категорії, яку має право придбати особа, що має дозвіл на зброю цієї категорії, та боєприпасів до неї не обмежується. Обмеження місткості від'ємних та невід'ємних магазинів цивільної зброї та використання додаткового обладнання може бути встановлено виключно законами, які регламентують окремі види діяльності з цивільною зброєю, або регламентами (правилами) спортивних змагань.