|
Альфа-Банк (2005 - 2021) Sense Bank |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг українських банків, страхових компаній і компаній з управління активами і рівень обслуговування в них. Архіви народних рейтингів на Finance.UA.
Додано: Суб 04 бер, 2017 14:16
x3mal написав:Если была оформлена бесплатно карточка UAH пакет Комфорт, то выпуск еще одной карточки, только USD, в рамках этого же пакета, будет тоже бесплатным?
50 грн
-
BBC
-
-
- Повідомлень: 14395
- З нами з: 12.08.10
- Подякував: 1105 раз.
- Подякували: 1199 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
Додано: Суб 04 бер, 2017 22:13
ol_zy написав: Мизантрóп написав: у меня нюанс
А в чем проблема ?
А забила на проблему клиента (в ЛС)  клиент забил на А (в жизни)  . рынок,ниче личного© пс: советы дают,когда просят.
-
Мизантрóп
-
-
- Повідомлень: 7459
- З нами з: 03.12.14
- Подякував: 1598 раз.
- Подякували: 1431 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
-
V2
-
4
-
- Повідомлень: 8321
- З нами з: 03.07.09
- Подякував: 299 раз.
- Подякували: 1370 раз.
-
-
Профіль
-
-
1
1
Додано: Нед 05 бер, 2017 11:28
Уже 1000 раз писали как лучше работать в связке Алла + Фонд. Лично я всегда в первый-же день после начала выплат приходил в Аллу без всяких записей и с порога говорил что буду оставлять в банке и зачислял на Сбер, ну а дальше уже дело техники, максимум на 2-й день вся сумма налом как клиента банка , а не как выплаты ФГВ P.S. Ни чуть не оправдываю хамство сотрудников, но кошек нужно уметь готовить 
-
GrafBV
-
-
- Повідомлень: 1385
- З нами з: 26.12.13
- Подякував: 88 раз.
- Подякували: 150 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 06 бер, 2017 11:00
VASH написав:1 березня зранку зателефонував до Альфа банку з метою зареєструватися на виплату коштів ФГВФО по Платінум банку. Просив призначити зручне для мене відділення (м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 17/52-А) та визначити час отримання. Вже мав попередній позитивний досвід обслуговування в цьому відділенні. Оператор лінії підтримки Банку надала телефон 496-88-61. За вказаним номером мені було запропоновано інше відділення – м. Київ, вул. Хрещатик, 14, як таке, черга в якому менша. Також відповідно було призначено час отримання – 3 березня з 13 до 14 години. Крім того повідомили, що я шостий у черзі. Відповідно, 3 березня я приїхав до банку у призначений час. У видачі грошей мені було відмовлено. На мої прохання врахувати, що я є інвалідом війни 2 групи з пред’явленням відповідного посвідчення, операціоніст відповів з посмішкою «ну і що з того». Подальше спілкування з операціоністом велося у вкрай хамській формі з його боку. Вимагав у мене письмове підтвердження реєстрації на виплату. Обслуговував молодий співробітник, який на мої чисельні вимоги повідомити його прізвище - категорично відмовився. Коли я побачив табличку з його ПІБ (стояла на іншому боці столу), і зробив спробу її взяти для ознайомлення, табличка у грубій формі операціоністом була вирвана у мене із рук. На мою вимогу запросити завідуючу відділенням, відповів, що вона на нараді. На моє попередження, що викладу інформацію на відповідних форумах та у скаргах до НБУ і ФГВФО, відповів «что имеют они эти форумы и жалобы ввиду». Крім того, хочу звернути увагу на його низькій професійний рівень. Так, він мені стверджував, що Альфа банк виплачує власні кошти, а не ФГВФО. Я давно є клієнтом Альфа банку, тримаю шостизначні депозити. Ніяк не очікував такого «обслуговування». Для себе можу пояснити тільки особистою ворожістю окремих співробітників банка країни-агресора до інваліда війни. Прізвище співробітника банку, який мене «обслуговував» мені все ж вдалося взнати Лабезнік Сергій. Постійно повідомляється, що в цілому по банківській системі України скорочено біля 110000 банківських працівників. Невже, за цих умов, нема можливості укомплектувати штат більш адекватними працівниками?
VASH, доброго ранку! Душе шкода, що склалася така ситуація. Ваша претензія зафіксована і передана на розгляд у відповідний відділ. Очікуйте, будь ласка, по факту отримання відповіді Вам буде наданий зворотній зв’язок.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13153
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Пон 06 бер, 2017 11:49
busypit написав: unlock написав: newbie написав:Не проще ли перенести несколько пачек в соседнее здание (или через дорогу), чтобы разместить эти деньги в другом банке, т.к. в этом их итак лежит чересчур много?
Вышел из банка, сел в машину, вытянул планшет, перекинул по сеп. Несложно же и не высшая математика.
Хотите рассказ про моего погорельца? В пятницу, в первый день выплат в 9.00 дозвонился до горячей Аллы, о возможности выплты 200 т. сразу меня мысль не особо посещала и по этому я было более чем доволен предложению прийти на удобное мне отделение. Горячая Алла сразу и предложила что можете потыкаться-помыкаться "в порядке живой очереди если повезет" в любом другом отделении. Звонил я из предбанника того самого "любого другого отделения". Дай думаю сокращу время выплаты на назначенном отделении и оформлю в этом, откуда звонил, карточку для выплат (дежурный вопрос о наличии денег в кассе на всякий случай задал и получил ожидаемый ответ такую сумму нужно заказывать заранее). Оформил карточку. Меня заверили, что денежка уже перечислена на пластик (ведущий специалист отделения лично заверял, рядом у девочки компьютер то и дело зависал, операции выполнять не хотел ... от греха подальше очередь людям уступал что бы быть поближе к ведущим). Тут можно было бы, подумали без высшей математики? Но мне то нужен нал. По приходу в понедельник в отделение "по записи", денег на карточке сотрудники отделения "по записи" в понедельник не обнаружили (уточнил есть ли хоть деньги в кассе - есть), ну да говорят после 10.00 возможно будут (ведущий специалист в пятницу уверял, что уже к вечеру пятницы деньги на карточке, мамой и зубами клялась). Ближе к одиннадцати пришел порадовать сотрудников "по записи повторно". А денег на карте все так же нет. Регламент зачисления никто из сотрудников отделения ни показать ни рассказать не в силах. Звоним опять горячей Алле, уточняем регламент зачисления (горячая Алла потолковей будет) и мне не остается ничего как сообщить невинному человеку, что согласно озвученным регламентам у меня есть впечатление что меня обокрали, потому что деньги на счету должны были быть на счету еще к обеду пятницы. За одно поинтересовался о горячей Аллы как набрать с мобильного "ми-ли-цию" Горячая Алла приятный человек, сказал, что милиции пока не на-да. Говорит у нас своих следователей хватает. Сейчас, мол, вора найдем, и возместим все на карту, а вы мол мэссадж короткий, но приятный на телефоне поимете... Ближе к 15.00 тот самый мэссэдж подошел. Бегу опять к девченкам "по записи". Кофей мне не предлагали, но просили подождать. Я согласился, хоть ждать больше всего и не люблю. Особенно когда не уверен что все идет по плану (о том, что все давно идет не по плану вы ж уже догадываетесь). Наблюдаю как какое то тело выгребает сумму из кассы дающую основания полагать что мне сейчас не хватит. Дай думаю спрошу может быть пока я ожидаю, пока документы какие-нить подпишем, ускорим дело. Опер день то ведь к концу уже идет. И тут новость, а вы заказывали деньги? о_О Именно с такими изумительными глазками на все лицо. Рассказывать что с девяти утра тут, в отделении и в округе от него ошиваюсь не стал, дай думаю по провожу ка соцопросы (кого как звать, кто кем работает, куда девался дир ...Ъ кому то ли соцопросы надоели, то ли внезапно посетила мыль про банкомат (что с учетом денег в банкомате вполне достаточно что б рассчитаться и со мною). А вы говорите не высшая математика, сел в машину и достал лэп-топ. Деньги как вы должны были понять отправили лишь в понедельник (и да, был нужен только нал).
busypit, доброе утро! Для возможности рассмотрения Вашей претензии укажите, пожалуйста, в личном сообщении номер Вашего идентификационного кода и адрес отделения, в которое Вы обращались.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13153
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Пон 06 бер, 2017 11:55
casper12 написав: casper12 написав: casper12 написав:алла у відділенні відмовила у виплаті від фгвфо по платинуму. хотів отримати безготівково на власний рахунок (я є клієнтом алли). Ганьба!
не знаю що саме спрацювало (звернення до представника тут чи скарга у фонд), але справа зрушила з місця. Призначили зустріч на завтра. З поганого: прикро, що без шкандалю не обійшлось, кошти тре прямо таки відвойовувати. З обнадійливого: якісь механізми для вирішення ситуації таки працюють, тож не все погано. Банку успіхів!
ну що ж, як виявилось, історія на цьому не закінчується. після реакції офпреда, отримав дзвінок з банку. 5 хвилин розмови, з'ясували всі деталі, перевірили у списку та суму, співробітник запронував час для візиту за виплатою, я погодився, все виглядало чудово. Натхненний тією розмовою, написав процитований вище пост з побажанням успіхів банку. Як виявилось, зарано. Візит до відділення вдруге закінчився нічим. Виплатити знову відмовились. Ніби співробітник призначив непідходящий час, виплатити змоги немає, нічого не можемо зробити. Особливо дратує той факт, що готівку ж не прошу, обидва рази намагаюсь отримати безготівково на картку клієнта (при розмові по телефону також цей момент уточнював) і все одно виникають якісь негаразди (навмисні?). Хочеться лаятися і робити ще ряд речей, деякі з яких наведені в кримінальному кодексі. Адже цивілізованим шляхом вирішити це питання, яке для мене вже перетворилося на проблему, Алла вочевидь не хоче. 
casper12, доброго ранку! Вибачте, будь ласка, що так склалося. Ситуацію з’ясовуємо. Найближчим часом надамо відповідь.
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13153
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
Додано: Пон 06 бер, 2017 11:56
Alfa_Bank написав:casper12, доброго ранку! Вибачте, будь ласка, що так склалося. Ситуацію з’ясовуємо. Найближчим часом надамо відповідь.
зворотній зв`язок вже отримав сьогодні. Дякую!
-
casper12
-
-
- Повідомлень: 1003
- З нами з: 24.12.13
- Подякував: 38 раз.
- Подякували: 150 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 06 бер, 2017 12:08
casper12 написав:Alfa_Bank написав:casper12, доброго ранку! Вибачте, будь ласка, що так склалося. Ситуацію з’ясовуємо. Найближчим часом надамо відповідь.
зворотній зв`язок вже отримав сьогодні. Дякую!
З Вами цілих два жирних соррі бонуси від банчика вимальовується. 
-
Квесторе_поверніться
-
-
- Повідомлень: 38212
- З нами з: 22.11.13
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 1918 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Пон 06 бер, 2017 12:15
casper12 написав:Alfa_Bank написав:casper12, доброго ранку! Вибачте, будь ласка, що так склалося. Ситуацію з’ясовуємо. Найближчим часом надамо відповідь.
зворотній зв`язок вже отримав сьогодні. Дякую!
casper12, Ваше питання вирішене?
-
Sense Bank
-
- Представник банку
-
- Повідомлень: 13153
- З нами з: 18.02.13
- Подякував: 184 раз.
- Подякували: 1417 раз.
-
-
Профіль
-
-
2
2
2
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість
Модератори:
Ірина_, Модератор
Схожі теми
|
|
34619 |
7790516 |
|
|
38157 |
5151524 |
|
|
18025 |
363616 |
Суб 01 січ, 2022 00:03 klug
|
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|