Трамп зі Спартц теж лукавлять...
Трамп хоче угоду з рашкою: Омерика бере нейтралітет у війні рф-Україна, а рфія бере нейтралітет у боданні Омерика-Китай.
Саме під це Трампу вкрай потрібне перемир'я. Він отримує 2 в 1: миротворець, не здав Україну.
|
|
![]() Трамп зі Спартц теж лукавлять...
Трамп хоче угоду з рашкою: Омерика бере нейтралітет у війні рф-Україна, а рфія бере нейтралітет у боданні Омерика-Китай. Саме під це Трампу вкрай потрібне перемир'я. Він отримує 2 в 1: миротворець, не здав Україну.
![]() Да кеп. Про те і мова, що в себе в ринку прибуток отримати стало проблемою. Питання було риторичне.
*Напрацьовується власний капітал* -- це і є розвиток власного ринку. Що іноземний (зовнішній) капітал зайде в ринок тільки за наявності сприятливих для цього умов. Умови - визначають регулятори ринку. Що одночасно і потім розвиток вже власного капіталу буде визначатися саме сприятливими для цього умовами. В тебе знов якісь фантазійні висновки))) Класика першого типу: 2+2=4, але потім висновок, який сфантазувалося. *Механізм зростання ринку* - це і є розвиток ринку, рост капіталу в ринку. В тебе він визначається ... зростанням капіталу. Тавтологія. Я дерусь, потому что я дерусь))) Капітал зростає, тому що він зростає. З.и. під ринок ЄС Україна змінювала і змінює саме закони, які визначають умови в ринку. Реальні. А не міфічні фантазійні. Теж саме і з ВТО. І будь чим. Ну і звісно, окрім написати та прийняти, забезпечити їх реалізацію теж є необхідним. Законодавча та виконавча гілки влади. Можновладці-управлінці-регулятори. Ринку. Востаннє редагувалось detroytred в Сер 09 кві, 2025 10:58, всього редагувалось 1 раз.
![]() Re: Напад росії і білорусі на УкраїнуВ мене досвід роботи з ЗОВНІШНІМ капіталом( для мене банківський чи будь-який інший кредит - це те саме що для Держави ЗОВНІШНІЙ кредит) Тому 1 Те що пояснював тобі раніше(по легкості заробляння) Якщо в Державі створені умови для функціонування капіталу - то ці умови ОДНАКОВІ що для Зовнішнього , що для ВНУТРІШНЬОГО 2 При цьому ЗОВНІШНІЙ капітал більш чисельний і може працювати при МЕНШИХ нормах прибутку, внаслідок того що його БІЛЬШЕ 3 Так як РИНОК це ОБЄМ ВНУТРІШНЬОГО капіталу , то захід ЗОВНІШНЬОГО не збільшує ОБЄМ ринку. Зовнішній не дає розвиватись внутрішньому( конкурентно його давить) , а прибутки, який отримав видавивши внутрішній і зайнявши його сегмент - виводить назад.( так само як потім виводить і тіло) Саме тому з одного боку Китай- ніби розвинувся, а з другого , для того щоб ВИГЛЯДАТИ розвинутим-Китай девальвує власну валюту(знищуючи внутрішній попит) а зменшення внутрішнього попиту=зменшенню обємів ринку. Спробуй це осягнути.. ПС оповідання про те що тільки зовнішні капітали з хорошими можновладцями(план Маршала чи індустріалізація в СРСР) -створюють великий РИНОК - залиште собі. Ринок створили ЛЮДИ які НАКОПИЧИЛИ власний капітал. Так, якась частина накопивши багато -вивели цей капітал і продовжують виводити туди де цей капітал має захист. Але зрозуміти чому капітал втікає з країни в якій створений - дано не кожному. Поки основна маса буде вважати , що капітал виникає з нічого... ( а не з праці) до того часу цей "з нічого" створений капітал буде зникати "в нікуди"... ППС капітал створюють не тільки підприємці капітал створює КОЖНА людина, яка СПОЖИВАЄ менше ніж ВИРОБЛЯЄ от ця різниця і є КАПІТАЛОМ ( не залежно що це, картопля чи станок) головне щоб воно ЗЯВИЛОСЬ
![]()
До чого цей вінегрет з кеп-очевидностей та фантазійних висновків? Якщо на території є умови для ринку, то капітал там апріорі є, з'являється. Постійно. Проблемою стає розвиток ринку-рост капіталу. Подальші. То що для цього потрібно? Для подальшого росту, розвитку? Твої оповідання про "Поки основна маса буде вважати , що капітал виникає з нічого..."))))))))))) _____________________________ Коли людина спожила, тобто щось купила, то куди капітал дівся????? Розкрути далі ланцюг. Може тоді дійдеш сам до розуміння проблеми розвитку капіталу в ринку. Або змоделюй, якщо в тебе купляти6споживати менше стануть хліба-горілки і т.д., а оцей капіталець почнуть самі прирощувати... Хоч через банки, хоч через підприємництво по виготовленню хліба-горілки і т.д. Не витрачати-споживати на твоє таксі, а самі прирощувати капіталець своїм таксі. Равлики і т.д., кажеш?)) Так і ці ніші миттєво заповнять. Бо об'єм їх мізерний. Згадай, що підприємці бувші прибиральниці-прохфесора подалися чомусь в заробітчани. Подивись на гілки форуму від банків до нерухомості: капітал є. Справа лише в рості цього капіталу. В обороті цього капіталу ... з прибутком після обороту. А в тебе -- аля стоіт лішь только захотєть ... менше споживати. Востаннє редагувалось detroytred в Сер 09 кві, 2025 11:49, всього редагувалось 5 разів.
![]()
є декілька відмінностей - у Фінляндії срср не вимагав, щоб всі стали руськими. а зараз Раша це вимагає. й Раша сама в економічній дупі. якщо ми станемо сателитом Раші - можете забути про розвиток. й потроху згадувати все найгірше з срср - буде можливість ще раз пережити. не слухайте арестовича ні перед обідом, ана потім - я взагалі не розумію, хто це може слухати. чи російськомовній частині заходить? ![]() ![]()
.
Востаннє редагувалось Xenon в Сер 09 кві, 2025 12:08, всього редагувалось 1 раз.
![]()
Конкретики щодо іншого шляху Ви не отримаєте, її хорошої немає. Тим більше з точки зору прихильників владних кордонів 91,22,24,25, 29...55. Оцінка реальних перспектив і спроможностей, з оцінкою причин та наслідків того чи іншого рішення, це дуже неприємно та множить на нуль концепцію "землянки УПА", але дозволяє зберегтися нації та отрмати хоча б примарну перспективу розвитку... FYI Намагайтеся давати посилання з прив'язкою по часу ![]() Міністерство оборони України є повільним, величезним, кволим і безвідповідальним, і продовжує ставати повільнішим, більшим, кволішим і безвідповідальнішим.
![]() Коротко: Міністерство оборони величезне. Неймовірно роздуте. Кількість людей, які так чи інакше працюють у міністерстві, майже дорівнює складу армійського корпуса. Не батальйона, не полку, не бригади – корпуса. Значний відсоток робочих процесів всередині міністерства свідомо і несвідомо задвоєні, функції дублюються між різними департаментами та управліннями, значна кількість працівників робить просто непотрібну роботу. Це створює управлінський хаос і не дозволяє сигналу (чи команді) згори швидко і якісно доходити до тих, хто має цю команду виконувати. Робоча культура у міністерстві побудована на безвідповідальності. Відсутність відповідальності за свої дії, небажання брати відповідальність на себе і бажання перекласти відповідальність на когось іншого – ось три кити, на яких тримається внутрішня логіка процесів у міністерстві. Для переважної більшості працівників міністерства слово "відповідальність" є найстрашнішим у житті. У міністерства, як у самурая, немає мети – є лише шлях. Ніхто з тих, з ким я розмовляв про це, не зміг зрозуміло пояснити цілі міністерства. Всі вони називали процеси – забезпечення армії, покращення логістики, продовження цифровізації – але ніхто не зміг сказати, куди саме міністерство рухається. Не маючи мети, неможливо дійти до неї. І мети у міністерства немає. Занадто багато функцій міністерства є банально зайвими. Міністерство здійснює закупівлі до армії, опікується культурою, курує лісгоспи, провадить іновації, будує житло, утримує земельні ділянки і дома культури, мобілізує людей, контролює (насправді ні) Збройні сили України, ліцензує, навчає, лікує, нагороджує, пропагандує, бронює і цифровізує. Цими процесами, настільки різними, настільки протилежними, просто неможливо керувати нормально. І ними нормально не керують. Повністю відсутня система зворотного зв’язку. Система внутрішнього аудиту не працює, самоконтроль системи відсутній. Після останнього внутрішнього аудиту, який серед іншого рекомендував різко скоротити чисельність працівників міністерства оборони, ця сама чисельність де-факто зросла ще на кілька сотень людей. Ідея зовнішнього функціонального аудиту, про яку багато говорили при останніх перестановках у міністерстві, померла в муках одразу ж після завершення цих перестановок. Корупційні схеми у Міністерстві змінилися, або скоріше мутували за останні роки. Створення окремих агенцій для закупівель суттєво зменшило класичну пряму корупцію, перетворивши її скоріше на лобізм з елементами тиску "згори". Одночасно класична корупція з хабарями і відкатами нікуди не поділася з величезних периферійних сфер Міністерства оборони, наприклад зі сфери військового навчання, лісгоспів або нерухомості. наслідки... У бюджеті знову не вистачає грошей на війну: під загрозою зарплати військових наприкінці року ![]() З початку 2025 року Міністерство оборони перевиконує свій план з видатків. Головна причина – закупівля боєприпасів, на які почали використовувати фінансування, передбачене для виплат грошового забезпечення військовим. Якщо говорити предметніше, то в січні-березні 2025 року Міноборони почало використовувати кошти, які заплановано використати в останні місяці року. Тобто за гроші, які мають піти на виплату грошового забезпечення військовим у жовтні-грудні, наразі закуповуються боєприпаси та інше озброєння. зелені вилупки розвалять державу й без мацкаля ![]() ![]()
Больше, чем твой зелёный уничтожил, не сделал никто
|
|