|
Оранта |
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Народний рейтинг страхових компаній, що діють в Україні. Відгуки клієнтів про діяльність українських страхових компаній. Вислови свою думку про рівень обслуговування в українських страхових компаніях.
Додано: Сер 20 жов, 2010 09:43
Добрый день уважаемые форумчане!
Я так понял тут присутствуют болие-мение адекватные представители оранты, так как по телефону горячей линии я внятного ответа не получил задам вопрос тут
Случилось у меня ДТП в котором погнуло мне двери - не сильно но не приятно и не красиво
Я не виноват - у виновника отмели права на месте - сейчас ждем суда
У виновника Гошка от оранты
Пока суть-да -дело решил я поузнавать и все подготовить чтоб побыстрее отремонтироватся
пособирал документов, сьездил на СТО за счетом по ремонту
короче многим рассказывать и не нужно - все по списку требуемых бумажек
И вот тут мне сказали что типа когда виновник и я предоставим все бумажки мне выплату сделают но с учетом износа автомобиля (у меня 2005 года выпуска иномарка) и чтоб я готовился что от 30 до 40% от суумы мне не доплатят в связи с этим самым износом
Внимание вопрос
Минюст и Фонд госимущества утвердили новую редакцию методики расчета амортизационного износа автомобилей (Н А К А З 24.07.2009 N 1335/5/1159 вступил в силу с момента опубликования). Теперь страховщики должны будут выплачивать автовладельцам возмещения за поврежденные машины без учета их износа.
А ЕСЛИ ТОЧНЕЕ якщо строк експлуатації легкових автомобілів не перевищує
5 років для КТЗ виробництва країн СНД, 7 років - для інших КТЗ
В моем случае как раз 7 років - для інших КТЗ - даже 2 года еще в запасе
В методике точно указаны все формулы и расчеты
Отсюда мне не понятно либо мне отвечают не компетентные сотрудники оранты или оранта сама сибе формлу придумала и поней считает выплаты с нарушением закона о страховании, выше упомянутого закона и нарушением прав постарадавших?
Разясните ситуацию пожалуйста
-
lion
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 09:54
закон об "автогражданке" не менялся - там звучит четко:
Стаття 29. Шкода, пов'язана з пошкодженням транспортного засобу У зв'язку з пошкодженням транспортного засобу відшкодовуються витрати, пов'язані з відновлювальним ремонтом транспортного засобу з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством, включаючи витрати на усунення пошкоджень, зроблених навмисно з метою порятунку потерпілих внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, з евакуацією транспортного засобу з місця дорожньо-транспортної пригоди до місця проживання того власника чи законного користувача транспортного засобу, який керував транспортним засобом у момент дорожньо-транспортної пригоди, чи до місця здійснення ремонту на території України. Якщо транспортний засіб необхідно, з поважних причин, помістити на стоянку, до розміру шкоди додаються також витрати на евакуацію транспортного засобу до стоянки та плата за послуги стоянки. ( Стаття 29 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2902-IV ( 2902-15 ) від 22.09.2005 )
-
NoName CK
-
-
- Повідомлень: 882
- З нами з: 27.01.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 09:59
Правильно закон об "автогражданке" не менялся - менялся сам порядок расчета, на который по сути ссылается данный зхакон - что звучит в законе не мение четко:
з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством,
и если раньше коэфициент износа в вормуле не считался (точнее равнялся нулю, что при расчете приводило к результату "=1" т.е. полная выплата) для авто до 2 лет то сейчас в моем случае до 7
-
lion
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 10:11
да - ТАКИ есть такие изменения:
7.38. Значення Е приймається таким, що дорівнює нулю для нових складників та для складників КТЗ, строк експлуатації яких не перевищує:
5 років - для легкових КТЗ виробництва країн СНД;
7 років - для інших легкових КТЗ;
3 роки - для вантажних КТЗ, причепів, напівпричепів та автобусів виробництва країн СНД;
4 роки - для інших вантажних КТЗ, причепів, напівпричепів та автобусів;
5 років - для мототехніки.
7.39. Винятком стосовно використання зазначених вимог є:
а) якщо КТЗ експлуатуються в інтенсивному режимі (фактичний пробіг щонайменше вдвічі більший за нормативний);
б) якщо складові частини кузова, кабіни, рами відновлювали ремонтом або вони мають корозійні руйнування чи пошкодження у вигляді деформації;
в) якщо КТЗ експлуатувалося в умовах, визначених у пункті 4 таблиці 4.1 додатка 4.
НО! почти все авто с "достаточным" сроком эксплуатации можно подвести под пункт Б (корозия или после ремонтика)... потому страховщики таки насчитывают износ... 
Востаннє редагувалось NoName CK в Сер 20 жов, 2010 10:31, всього редагувалось 1 раз.
-
NoName CK
-
-
- Повідомлень: 882
- З нами з: 27.01.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 10:30
Да вот в том то и дело что ремонта небыло а коррозию еще найти надо
-
lion
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 10:36
lion написав:Правильно закон об "автогражданке" не менялся - менялся сам порядок расчета, на который по сути ссылается данный зхакон - что звучит в законе не мение четко: з урахуванням зносу, розрахованого у порядку, встановленому законодавством,
и если раньше коэфициент износа в вормуле не считался (точнее равнялся нулю, что при расчете приводило к результату "=1" т.е. полная выплата) для авто до 2 лет то сейчас в моем случае до 7
Все верно, но Методика дает исключения, при которых износ обязаны насчитать, а именно:
1) если фактический пробег в 2р. или более превышает нормативный пробег автомобиля,
2) если составные части кузова, кабины, рамы восстанавливались ремонтом (ранее, ДО Вашего страхового случая) или они имеют коррозийные повреждения либо деформации,
3) если авто эксплуатировалось в качестве такси, а также авто специализированного назначения
-
CostaS
-
-
- Повідомлень: 181
- З нами з: 13.02.09
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 7 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 10:37
Все верно, но Методика дает исключения, при которых износ обязаны насчитать, а именно: 1) если фактический пробег в 2р. или более превышает нормативный пробег автомобиля,
за 5 лет 58000 км - както превышением и не пахнет 2) если составные части кузова, кабины, рамы восстанавливались ремонтом (ранее, ДО Вашего страхового случая) или они имеют коррозийные повреждения либо деформации,
Не было ремонтов до этого (елементарно по VIN номеру проверяется) - реально по жизни первая авария, коррозии нет, а деформации образовались как раз в результате данной аварии 3) если авто эксплуатировалось в качестве такси, а также авто специализированного назначения
не эксплуатировалось НО! почти все авто с "достаточным" сроком эксплуатации можно подвести под пункт Б (корозия или после ремонтика)... потому страховщики таки насчитывают износ...
Но блин не 40% же? - и это при условии что эксперт установит коррозию или ремонт - чего нет
Кстати насколько я понял эти изменения в расчетах касаются и КАСКО?
-
lion
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 10:53
на 5 летнем авто не найти нигде коррозию?
-
NoName CK
-
-
- Повідомлень: 882
- З нами з: 27.01.09
- Подякував: 0 раз.
- Подякували: 12 раз.
-
-
Профіль
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 11:05
на 5 летнем авто не найти нигде коррозию?
Ни нигде а на конкретно дверях (речь то идет конкретно о заменяемых/ремонтируемых деталях) да еще при оцинкованном кузове и гаражном хранении
и да фиг с ними - ну найдет пятачек коррозии гдето - ладно но при этом на какой процент износа расчитывать?
-
lion
-
-
-
-
-
-
Додано: Сер 20 жов, 2010 11:07
Я клієнт Оранти понад 10 років. Страхую ГВ у відділенні на вул,Гарматна. У 2004 році потрапив в ДТП. В'їхав у зад недосвідченій тітці на деу. Тітка не відчувала своє положення на проїзній частині, пересувалася дуже повільно і намагалася триматися приблизно посередині, тому підрізала мене, коли я її обганяв. Після зіткнення вона просто покинула керувати автівкою, яка зупинилася лише за тротуаром на зеленій зоні, завдяки тому, що колесо потрапило до глибокої калюжі. Все це я докладно виклав у пояснювальному листі в ДАІ, суді та до "Оранти". Все ж мене визнали винним, і "Оранта", через три тижні після отримання документів, виплатила страхове відшкодування у повному обсязі, зг. наданого розрахунку.
Після цього випадку я рекомендував "Оранту" ще дев'ятьом своїм знайомим. Усі страхуються тільки там. В ДТП не потрапляли, але сподіваюсь що з 2004 року якість обслуговування тільки покращилась.
До речі, позаминулого року, коли я поновлював страховку, менеджер повідомила мені що "Оранта" знову виплачувала страховку тій тітці.
Ці подробиці до того, що ЧОТИРИ!!! випадки ДТП за два роки, за повідомленням Виктора Леонидовича, як на мене, це вже занадто. Може варто потурбуватися про життя та здоров'я своє та оточуючих, та довірити їх більш вправним водіям? Громадського транспорту наприклад... 
-
Senai
-
-
- Повідомлень: 104
- З нами з: 20.03.09
- Подякував: 2 раз.
- Подякували: 3 раз.
-
-
Профіль
-
-
|
+ Додати тему
|
Відповісти на тему
|
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей
Модератори:
Ірина_, Модератор
|
Топ відповідей
Топ користувачів
Найкращі відповіді за минулий тиждень
|
|
|