Василь-Рівне написав:На рахунок нафти - тут навіть далеко виходити не треба - Київ щоденно стоїть у заторах - кількість автомобілів тільки росте. І це країна 3-го світу. https://www.autocentre.ua/used/itogi-ry ... 08894.html В течение 2020 года в Украине первичную регистрацию прошли 364 983 подержанных автомобилей. + ще нові авто. Ви розумієте порядок цифр? Так що попит на нафту буде тільки збільшуватись.
Тобто автомобілі по Вашому вічні? Може доречно було би відразу привести статистику скільки авто розбилось вщент, скільки згоріло, скільки згнило, скільки відправилось на звалище, скільки на шрот - можливо тоді і Ви зрозумієте порядок цифр. Шалений розвиток електротранспорту і тих же гібридів та чистих електроавто також на користь нафти? Га?
Не перекручуйте, де я писав що автомобілі вічні? давайте пруф. За статистику згнивших і спалених - приведіть таку. Подивимось. Те що бачу на вулиці - авто і 2000-х, і 90-х, і навіть 80-х іздять. Тобто 25-30 років наїзджають.
Шалений розвиток електротранспорту
і де цей розвиток? Це маленький процент проданих авто. А міський транспорт у нас переходить поступово на дизель або бензин.
Шановні колеги, я б дуже не радив виводити якісь тенденції і прогнозувати динаміку вартості нафти в світі з окремо вирваних дрібних прикладів змін в автотранспорті нашої країни, тим більше, не враховуючи фактор корупційної складової якихось закупок (Київ міг підібрати МАЗи, за невелику подяку, від яких відмовився Львів на користь Електронів, підозрюю, за ту ж подяку і тд). Якщо окремо про автотранспорт, то середнє споживання пального ДВЗ падає від року до року шаленими темпами. У всьому світі відбувається шалений розвиток електро і гібридного транспорту, на фініші проекти водневих двигунів і тд. Та авто транспорт (навіть морський, зд і авіа) - це далеко не головні споживачі нафти. Значну частину ресурсу споживає переробна галузь для виробництва найрізноманітніших полімерів. А тут тенденція останніх років, особливо цього - максимальне використання вторинної переробленої сировини. І в даному напрямку цивілізованим світом робляться гігантські кроки, вже навіть зявляються технології переробки повного сміття у вигляді різних видів старих брудних полімерних плівок (стрейчі, ПП-ПЕ-ПЕТ пакувальні плівки, кульки і тд і тп). Це дуже швидко суттєво зменшить споживання нафти. Плюс потепління. Ну і є підозри, що найближчим часом на арену вийде іранська і венесуельська нафта в повний ріст - це серйозна додаткова пропозиція, яка може спровокувати СА з компанією до нарощування видобутку... П.С. у світі долар падає, мабуть черга нашого МБ
Они на финише уже лет десять, за это время успела появится группа электромобилей, при этом они уже составляют заметную часть общего автотранспорта. А водородные всё так же где-то на уровне почти экспериментальных авто.
К слову стоят водородные столько что даже электромобили на их фоне кажутся бюджетными авто.
Ну и хотел бы отметить вот это
orest написав:Якщо окремо про автотранспорт, то середнє споживання пального ДВЗ падає від року до року шаленими темпами
orest написав:Це дуже швидко суттєво зменшить споживання нафти
orest написав:Ну і є підозри, що найближчим часом на арену вийде іранська і венесуельська нафта в повний ріст - це серйозна додаткова пропозиція, яка може спровокувати СА з компанією до нарощування видобутку...
Мне кажется тут речь про совершенно противоположные тенденции, не?
Востаннє редагувалось vitaliy_berdinskikh в П'ят 21 тра, 2021 10:16, всього редагувалось 1 раз.
orest написав:..переробна галузь для виробництва найрізноманітніших полімерів. А тут тенденція останніх років, особливо цього - максимальне використання вторинної переробленої сировини. ..
я был на крупнейших европейских заводах, производящих изделия из полимеров, говорил с технологами. Увы, вторичная переработка пластмасс ухудшает ее потребительские свойства и прочность, количество самих циклов вторичной переработки ограничено. Автоконцерны, вроде BMW используют вторичку только для "зеленых моделей", вроде, i3 - и выглядит это убогенько. В салоне в Мюнхене стоят "электрички" с этим убогим вторичным пластиком, разрезанные с торца с крупными наклейками "recycled", спрашиваю, это всюду так? - отвечают, "слава богу, только здесь" )
vitaliy_berdinskikh написав:Мне кажется тут речь про совершенно противоположные тенденции, не?
Так, про зменшення попиту з однієї сторони і збільшення пропозиції з іншої. Кожна з цих тенденцій окремо провокує зменшення ціни. А якщо одночасно дві разом...
orest написав:..переробна галузь для виробництва найрізноманітніших полімерів. А тут тенденція останніх років, особливо цього - максимальне використання вторинної переробленої сировини. ..
я был на крупнейших европейских заводах, производящих изделия из полимеров, говорил с технологами. Увы, вторичная переработка пластмасс ухудшает ее потребительские свойства и прочность, количество самих циклов вторичной переработки ограничено. Автоконцерны, вроде BMW используют вторичку только для "зеленых моделей", вроде, i3 - и выглядит это убогенько. В салоне в Мюнхене стоят "электрички" с этим убогим вторичным пластиком, разрезанные с торца с крупными наклейками "recycled", спрашиваю, это всюду так? - отвечают, "слава богу, только здесь" )
Величезна кількість полімерних запчастин є невидима для ока, по перше. По друге, до трьох циклів переробки суттєвих втрат в фізико-механічних властивостях немає. По третє, існує величезна кількість добавок, які стабілізують полімер (при додаванні від 1 до 5%). Також можна додавати вторинку в пропорції, нехай навіть 50% тоді все дуже міняється. Повірте, зміни в цьому будуть вже в найближчі місяці...