Коли розпочнеться обвал нереальних цін на житло у Києві?
+Додати тему
Відповісти на тему
Ринок нерухомості. Ціни на квартири та земельні ділянки, аналітика, прогнози. Купівля та продаж нерухомості, оренда квартир та офісів, пропозиції комерційної нерухомості. Ріелтори та агентства нерухомості в Україні
посетитель написав:Попадаются тут объявления по аренде 1к квартир в Варшавском.Честно говоря ахреневаю в какой раз от них.Из последнего что попалось - 28 тысяч.Что там такого что такие цены?Для сравнения.Знакомые на Оболони тупо на метро в новом ЖК снимают дешевле.Другие знакомые на соломенке на липковского тоже в новом ЖК бизнес класса снимают тоже дешевле.Все с подземными парковками(на варшавском кстати есть они?).И так далее.Чем там таким намазано для меня лично загадка?Может кто-то просветит.
З.ы.: ещё одно место цен в котором я тоже не понимаю это Софиевская Борщаговка.Борется с Варшавским за лидерство ))
Я там 2 года тусовался, кучу квартир продал и так и не понял. Контингент - маргиналы и жлобы. Как и все с осокорков Переехал на грейт, легче стало. Люди на уровень лучше.
Бетон Очевидно, що рулить комплексна забудова на полях. Ніяких поруч заводів, хрущовок залізниць, гаражів та іншого хлама. Наявність ТРЦ та метро (у Варшавському). Все нове
iva64 написав:Бетон Очевидно, що рулить комплексна забудова на полях. Ніяких поруч заводів, хрущовок залізниць, гаражів та іншого хлама. Наявність ТРЦ та метро (у Варшавському). Все нове
Головні причини такого запиту — погана якість житла (50%), замала площа (34%), зношений стан будинків (28%) і низький рівень комфорту (26%). При цьому 66% киян живуть у власному житлі, а середня площа на людину становить лише 20,3 м² — це майже втричі менше, ніж у середньому по Європі.
За наступні 5 років вирішувати житлове питання планують 68% респондентів. Найчастіше планується купувати квартиру (37%) або приватний будинок (18%). Основним стримуючим фактором традиційно залишається надто висока ціна нерухомості, на цьому наголошують 78% опитаних.
Цікаво, що 48% потенційних покупців готові купувати житло ще на етапі будівництва, але лише 29% з них згодні на рівень «котловану». Решта хочуть бачити принаймні готову коробку. Головні бар’єри — ризик замороження будівництва (66%), затримки введення в експлуатацію (58%) та неможливість одразу заселитися (45%).
Іпотека — ключовий інструмент для реалізації попиту. 49% киян, які планують покупку, хочуть скористатись кредитом, але лише 37% реально можуть це зробити без підтримки держави. Особливо ускладнена ситуація серед молоді: у віковій групі 18–34 аж 38% не мають змоги взяти іпотеку.
Покупці добре орієнтуються в тому, яке житло їм потрібно: найчастіше — дво- або трикімнатна квартира, площею від 56 до 60 м² та від 81 до 85 м² відповідно, у будинку на 6–9 поверхів. Найважливішим фактором при виборі залишається ціна (76%), а також — зручна інфраструктура (63%) і розташування (65%).
iva64 написав:kingkongovets То не всі ж далі свого носа нічого не бачать. Люди купляють житло з перспективою на роки. А метро на Варшавський активно будують.
iva64 написав:kingkongovets То не всі ж далі свого носа нічого не бачать. Люди купляють житло з перспективою на роки. А метро на Варшавський активно будують.
нуну)
когда-то Сан Саныч еще, помню, лет 25 тому, обещал метро на Троещину...
Миша-клиент Та я знову про те ж. Треба ж розрізняти пусті обіцянки від реальних справ. То тоді не буде дивуватися, чому ж деякі ЖК набирають популярності.
Миша-клиент написав:когда-то Сан Саныч еще, помню, лет 25 тому, обещал метро на Троещину...
підрядником будівництва метро на Вєнік виступає Автострада
там порядок фінансування вже зовсім інший ніж був зі збанкрутувавшим Метробудом, який перед смертю отримав від міста аванс в розмірі 2,59 млрд грн і 1,7 з них тупо закинув на депозит Автострада ж будує за свої, а місто з нею розраховується поступово по мірі прийомки виконаних робіт і власник Автостради Шкіль спеціально уточнив що 30 місяців - це виключно в тому випадку, якщо проблем з розрахунками не буде
і тепер дивимось на розвиток подій:
«14 серпня 2024 року КП «Київський метрополітен» підписало договір з ТОВ «Група компаній “Автострада”» на суму близько 13,79 млрд грн для виконання робіт упродовж 30 місяців»
«У листопаді 2024 року КП «Київський метрополітен» уклало додаткову угоду з ТОВ «Група компаній “Автострада», яка продовжила термін виконання до 30 квітня 2027 року, а фінансування на 2024 рік зменшили зі 149,55 млн грн до 90 млн грн»
а метро мало бути побудовано ще к грудню 2021го і це було давно закладено в ціну метра в варшавських і продано тим щасливим розумникам, які бачать далі свого носа і вміють дивитись в завтрашній день
Востаннє редагувалось kingkongovets в Сер 13 сер, 2025 08:38, всього редагувалось 1 раз.
Миша-клиент написав:когда-то Сан Саныч еще, помню, лет 25 тому, обещал метро на Троещину...
підрядником будівництва метро на Вєнік виступає Автострада
там порядок фінансування вже зовсім інший ніж був зі збанкрутувавшим Метробудом, який перед смертю отримав аванс на будівництво цієї гілки від міста 2,59 млрд грн і 1,7 з них просто закинув на депозит, Автострада ж будує за свої, а місто з нею розраховується поступово по мірі прийомки виконаних робіт і власник Автостради Шкіль спеціально уточнив що 30 місяців - це виключно в тому випадку, якщо проблем з розрахунками не буде
і тепер дивимось на розвиток подій:
«14 серпня 2024 року КП «Київський метрополітен» підписало договір з ТОВ «Група компаній “Автострада”» на суму близько 13,79 млрд грн для виконання робіт упродовж 30 місяців»
«У листопаді 2024 року КП «Київський метрополітен» уклало додаткову угоду з ТОВ «Група компаній “Автострада», яка продовжила термін виконання до 30 квітня 2027 року, а фінансування на 2024 рік зменшили зі 149,55 млн грн до 90 млн грн»
а метро мало бути побудовано ще к грудню 2021го і це було давно закладено в ціну метра в варшавських і продано тим щасливим розумникам, які бачать далі свого носа і вміють дивитись в завтрашній день
Головні причини такого запиту — погана якість житла (50%), замала площа (34%), зношений стан будинків (28%) і низький рівень комфорту (26%). При цьому 66% киян живуть у власному житлі, а середня площа на людину становить лише 20,3 м² — це майже втричі менше, ніж у середньому по Європі.
За наступні 5 років вирішувати житлове питання планують 68% респондентів. Найчастіше планується купувати квартиру (37%) або приватний будинок (18%). Основним стримуючим фактором традиційно залишається надто висока ціна нерухомості, на цьому наголошують 78% опитаних.
Цікаво, що 48% потенційних покупців готові купувати житло ще на етапі будівництва, але лише 29% з них згодні на рівень «котловану». Решта хочуть бачити принаймні готову коробку. Головні бар’єри — ризик замороження будівництва (66%), затримки введення в експлуатацію (58%) та неможливість одразу заселитися (45%).
Іпотека — ключовий інструмент для реалізації попиту. 49% киян, які планують покупку, хочуть скористатись кредитом, але лише 37% реально можуть це зробити без підтримки держави. Особливо ускладнена ситуація серед молоді: у віковій групі 18–34 аж 38% не мають змоги взяти іпотеку.
Покупці добре орієнтуються в тому, яке житло їм потрібно: найчастіше — дво- або трикімнатна квартира, площею від 56 до 60 м² та від 81 до 85 м² відповідно, у будинку на 6–9 поверхів. Найважливішим фактором при виборі залишається ціна (76%), а також — зручна інфраструктура (63%) і розташування (65%).