Amat написав:В общем, мне кажется, что как раз сейчас стоит покупать европейский автопром. Почему ? Да потому, что когда через пару лет А это значит, что купив авто за гривны сейчас его. Одно будет продать за те же деньги через пару лет.. и при этом, за вырученные гривны, все также можно будет купить новый авто из Японии…
Не впевнений що наразі є сенс вкладати кошти в авто в надії, що через декілька років вдасться його продати за ті самі кошти, бо авто з ДВС чекає не найкраща доля в зв'язку з їх поступовою забороною в старому і не тільки Світі, а ціна електричок також не має тенденцій до росту і це м'яко сказано.
В Україні Індекс виробництва базових галузей (ІВБГ) у квітні 2021 року зріс на 18,3% . Зростання перевищило падіння у квітні минулого року, коли індекс обвалився на 14,8%. Такі дані наводяться в макроекономічному і монетарному огляді Національного банку України за травень 2021 року. Відзначається, що з початку року (за січень - квітень) ІВБГ збільшився на 1,5%. "Істотною причиною був ефект бази порівняння - минулого року в цей період діяв жорсткий локдаун як в Україні, так і в більшості країн світу, що негативно позначилося на внутрішньому і зовнішньому попиті. Втім, і без урахування бази порівняння економічна активність продовжувала відновлюватися", - йдеться в огляді НБУ. У Нацбанку також зазначили, що відновлення було обумовлено менш жорсткими, ніж минулоріч, карантинними обмеженнями, їх введенням тільки в окремих областях (карантин "червоних зон") і пристосуванням населення і бізнесу до роботи в таких умовах. Додатковим фактором була сприятлива зовнішня кон'юнктура. Зростання роздрібної торгівлі у квітні стрімко прискорилося до 34,3% р/р, істотно збільшився пасажирооборот. Прискорилося також зростання промислового виробництва (до 13,0% р/р). Переробна промисловість зросла в результаті відновлення галузей, спрямованих як на задоволення споживчого попиту (текстиль, виробництво меблів), так і інвестиційного попиту (машинобудування), а також нарощування експорту продукції металургії та хімії. Відповідно покращилася і ситуація в галузях - ланках виробничого процесу: високий попит на вугілля і руди зумовив відновлення зростання у добувній промисловості, відзначили в НБУ. В результаті збільшення бюджетних витрат на дорожнє господарство і попиту населення на житло відновилося зростання в будівництві (на 12,9% р/р). Пожвавлення промисловості та будівництва сприяло зростанню вантажообігу і гуртової торгівлі. Зберігся спад у сільському господарстві (на 4,6% р/р), зокрема на тлі подальшого збільшення виробничих витрат у тваринництві, йдеться в огляді НБУ. Раніше повідомлялося, що Мінекономіки погіршило прогноз з економічного зростання в 2021 році з 4,6% до 4,1%. Тим часом прем'єр-міністр Денис Шмигаль обіцяє стійке відновлення економіки. В уряді відзначають зростання українського експорту в цьому році на 20%. https://bank.gov.ua/ua/news/all/makroek ... -2021-roku
P.S. Зверніть увагу на виділені цифри - вони є просто карколомними. Я розумію, що це порівняно з низькою базою, але факт різкого відновлення є. Особливо тішить ріст експорту на 20% як це може вплинути на курс, сподіваюсь, тут пояснювати нікому не потрібно.
Amat написав:В общем, мне кажется, что как раз сейчас стоит покупать европейский автопром. Почему ? Да потому, что когда через пару лет А это значит, что купив авто за гривны сейчас его. Одно будет продать за те же деньги через пару лет.. и при этом, за вырученные гривны, все также можно будет купить новый авто из Японии…
Не впевнений що наразі є сенс вкладати кошти в авто в надії, що через декілька років вдасться його продати за ті самі кошти, бо авто з ДВС чекає не найкраща доля в зв'язку з їх поступовою забороною в старому і не тільки Світі, а ціна електричок також не має тенденцій до росту і це м'яко сказано.
100% згоден з Василем, інвестіції у вживане авто(про нове нема мови-це попадалово) має сенс на період 3-8 міс, тобто купив біток, ремонт, 2-3 місяца покатушек і продав (щоб втрати були близко до нуля), заробити на продажу майже неріально (500 долл не вважаю заробітком), в Україні 5 років як бум на амеріканскі/корейскі та інші вжівані, не єксперт, але ринок вже достатньо насічений(навіть перенасичений), зараз добре заробляють СТО.
син приятеля купив амеріканське авто (по фото) за 12к долл, машину ввезли і почали ремонтувати(а покупец в рейсі переказує кошти з судна), наразі кошторис перевалив за 20к...вірогідність швидко продати за 20к 50/50, так що я абсолютно не вважаю це за інвестіції (скоріше забаганка молодого хлопціни 26-32р), сам зробив такі інвестіції у 1997 (коли привіз авто з Германії за 8к долл, а на ямі перекупщики давали 7,9к долл)))
Альфа продаж 27,44 Одесса окна опт 27,43 прямуємо на юх
vitaliy_berdinskikh написав:Так же надо дописать: по данним гадания на кофейной гуще специалистов НБУ.
Тобто у Вас є більш достовірні дані підкріплені реальними розрахунками та інформацією зі звітів ВСІХ українських та філій іноземних банків? Викладіть ТУТ будь-ласка буде дуже цікаво оцінити Вашу аналітику. Дякую.
Amatотносительно мелких экспортеров у нас очень много например укр. бизнес продает стулы и ножки для стулов в Европу Покупать европейский автопром ? тут была новость на финанс юа о том что ожидается повышения цен на авто из за многих факторов. Но какой в этом смысл если новые авто сильно падают в цене при выезде из салона . Или вы собираетесь покупать б\у авто ? у вас етсь большой гараж что бы стать перекупом ? Наоборот массово повалили авто с аукицонов в США, и самым выгодным на сегодня для перепродажи авто есть тесла , там купили тут чуть подрехтовали и наварили $ 10к
somilitark написав:Кто словил дно, новое в подарок.
Ось що про це пише мінфін: Що впливатиме на курс влітку Одним з основних факторів, який впливатиме на валютний курс нинішнього літа, опитані «Мінфіном» експерти називають виплату дивідендів іноземними компаніями. Наприклад, тільки металургійний гігант «ArcelorMittal Кривий Ріг» виплатить дивідендів на 9,6 млрд грн. Майже $350 млн доведеться купити на ринку. Це приблизно відповідає середньодобовому обсягу торгів на валютному міжбанку. Фінансисти називають нинішню рівновагу на ринку дуже хиткою. Вони відзначають: для того, щоб качнути ринок, вистачить $100 млн. Банки з іноземним капіталом сумарно виплатять власникам дивіденди на суму близько 5,5 млрд грн., тобто $200 млн. Скептики стверджують, що саме з цієї причини іноземці гратимуть на зміцнення гривні, як мінімум, вербально. «Ревальвація гривні відповідає нашим очікуванням і продовжиться наступні місяці. З урахуванням чинного на даний момент балансу ризиків, період ревальвації гривні може продовжитися до вересня, — йдеться у вищезгаданому звіті Райффайзен Банку Аваль. — Зміцнення гривні нижче рівня 27,0 є можливим, однак, носитиме, швидше за все, тимчасовий характер». В ОТП Банку вважають, що на курс найбільше впливатимуть: інтерес до ОВДП з боку нерезидентів, виплата дивідендів банками з іноземним капіталом, а також сезонний фактор. Прогнозний коридор курсу на літо — 26,50−27,50 грн/$. Прогноз аналітиків Аналітики вітчизняних інвесткомпаній очікують, що курс гривні продовжить зміцнюватися. Однак, не прогнозують зміцнення гривні нижче за позначку в 27 грн/$. «Тренд помірного зміцнення курсу продовжиться до середини-кінця літа. Гривня може зміцнитися до рівня 27,0−27,2 грн/$», — прогнозує аналітик Concorde Capital Євгенія Ахтирко. У компанії вважають, що сприятлива цінова кон'юнктура на зовнішніх ринках підтримуватиме зростання експорту. Відповідно, валютні надходження в країну зростатимуть. У той же час аналітики не очікують швидкого відновлення імпорту, а, отже, попит на валюту буде залишатися помірним. «Ми не виключаємо тимчасових сплесків зростання попиту на валюту. Вони можуть бути пов'язані з психологічними факторами, як, наприклад, це було в квітні, коли посилився ризик ескалації військових дій на сході країни», — підкреслила Євгенія Ахтирко. Головний економіст Dragon Capital Олена Бєлан також вважає, що приплив валюти в країну залишатиметься високим. «Ціни на товари українського експорту знаходяться на рекордно-високих рівнях. Погодні умови сприятливі для високого врожаю зернових. Це сприятиме зростанню обсягів експорту зерна, починаючи з липня, а, значить, принесе додаткову валютну виручку і приплив валюти на ринок. Звичайно, за умови, що експортери будуть зацікавлені заводити валюту в країну і продавати її», — розмірковує аналітик. За словами Олени Бєлан, за останні тижні намітилися зрушення в бік наступного траншу МВФ. Це позитивно позначатиметься на настроях іноземних інвесторів і може спровокувати повернення інвестицій нерезидентів в гривневі ОВДП. «Швидше за все, влітку курс гривні коливатиметься між 27,0−27,5 грн/$, але не виключено, що подолає позначку в 27,0 грн/$», — резюмували в Dragon Capital. Старший фінансовий аналітик групи ICU Тарас Котович впевнений, що період ревальвації триватиме недовго. «У червні-липні гривня може зміцнитися до рівня 27 грн/$, але вже наприкінці літа може почати слабшати з невеликою перервою на період оплати квартальних податків», — прогнозує аналітик. Аналітики Райффайзен Банку Аваль вважають, що перелом трапиться у вересні. І з початку осені почнуть переважати девальваційні ризики. Причиною стануть відновлення імпорту послуг, підвищення попиту на енергоносії і додатковий попит на валюту з боку аграрного сектора. Альтернативна думка Інакше курсову динаміку бачить економіст Михайло Кухар. У своєму аналітичному огляді «Ukraine Economic Outlook» він прогнозує середньорічний курс гривні у 2021-му році на рівні 27,6 грн/$. Згідно з прогнозом, національна валюта поступово зміцнюватиметься і найбільше — наприкінці року. Так, середній курс для другого кварталу поточного року прогнозується на рівні 27,7 грн/$, 3 кварталу — 27,4 грн/$, 4 кварталу — 27,3 грн/$. «Базовий прогноз курсу на кінець 2021 року — 27,2 грн/$. Оптимістичний сценарій передбачає ймовірність зміцнення курсу і до 25,7 грн/$. Це може бути пов'язано переважно із зовнішнім ефектом ослаблення долара до євро, але не з внутрішніми фундаментальними факторами», — йдеться в «Ukraine Economic Outlook». Опитування «Мінфіну» Майже половина читачів «Мінфіну», які взяли участь в опитуванні, вважають, що цього літа гривня зміцниться до 27 грн/$ і більше. Приблизно третина респондентів переконані, що курс продовжить коливатися в нинішньому коридорі: 27,5−27,8 грн/$. А ось 17%, навпаки, очікують подорожчання долара до 28 грн/$ і більше.