Український Професійний Банк (УПБ) - БАНКРОТ

+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Неплатоспроможні банки в стадії ліквідації
  #<1 ... 1516171819 ... 72>

ОЦІНІТЬ обслуговування в цьому Банку (або його філії) та ОБҐРУНТУЙТЕ свою оцінку.

Український Професійний Банк (УПБ) - БАНКРОТ 3.2 5 253
1 - ДУЖЕ ПОГАНО. Грубіянили і т.і.
38%
95
2 - ПОГАНО. Некомпетентно.
5%
12
3 - ЗАДОВІЛЬНО. Хотілося б краще.
4%
11
4 - НОРМАЛЬНО. Як і повинно бути.
11%
28
5 - ВІДМІННО. Дуже сподобалося.
42%
107
Всього голосів : 253
Повідомлення Додано: Нед 03 жов, 2010 14:51

2bochar я не говорил о совковости, а говорил о сбербанке притом нашем. они тоже чтото делают и клиент банк у них есть. Вы из какого города?, может регионы и работают , а вот головной офис не очень. ))) И одно ваше отделение наверно читает этот форум, потому что пытался связаться с их представителями и никак. Ушли мы со своими 5 счетами в другой банк, пока как бы тестируем их, подожду пару месяцев напишу отзыв в соответствующей теме.
Айвенго
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 04 жов, 2010 10:27

Айвенго написав:2bochar я не говорил о совковости, а говорил о сбербанке притом нашем. они тоже чтото делают и клиент банк у них есть. Вы из какого города?, может регионы и работают , а вот головной офис не очень. ))) И одно ваше отделение наверно читает этот форум, потому что пытался связаться с их представителями и никак. Ушли мы со своими 5 счетами в другой банк, пока как бы тестируем их, подожду пару месяцев напишу отзыв в соответствующей теме.

есть и работает тихо :)
Diplomnet
 
 
 
Повідомлення Додано: Пон 04 жов, 2010 12:23

Я после открытия счетов работал с одним менеджером и всё всегда было прекрасно - и в обслуживании, и в работе банка.
vicran
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 16 лис, 2010 13:01

Щось з цим банком не так.
15.11
Вчора прийшов до банку в день закінчення депозиту (15.11).
Менеджер сказала, що грошей в касі нема, тому прийдіть після обіду ми замовимо гроші.
Я сказав, що зайду завтра. Один день втрачено.
16.11
Зайшов сьогодні. Грошей нема, ще не підвезли, зайдіть пізніше.
Іду до начальника відділення. Єдине отримане поояснення було "зараз великий попит на євро і ми продали ваші гроші". У мене склалось враження, що я говорю не з начальником відділення, а з Джамшутом. Другий день втрачено. :evil:

Дзвоню в службу підтримки. У відповідь отримую, "Ніяких компенсацій не буде, це робоча ситуація".
Цікаво, якби хтось прострочив кредитний платіж на 2 дні, це теж було б робочею ситуацією.

Я свій висновок зробив.

PS: Нікого не впізнав у банку серед персоналу через півроку після відкриття депозиту. Мабуть нормальні люди не затримуються.
Сергій
 
Повідомлень: 51
З нами з: 16.11.10
Подякував: 0 раз.
Подякували: 5 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 16 лис, 2010 13:37

Відділення на проспекті Бажана 14.
Сергій
 
Повідомлень: 51
З нами з: 16.11.10
Подякував: 0 раз.
Подякували: 5 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 16 лис, 2010 13:41

Єднине що насмішило, це сценка "Сувора догана начальника відділення менеджеру". Після якої у мене склалось враження, що я дивлюсь серіал "Наша Раша".
Сергій
 
Повідомлень: 51
З нами з: 16.11.10
Подякував: 0 раз.
Подякували: 5 раз.
 
Профіль
 
Повідомлення Додано: Вів 16 лис, 2010 18:43

Напишите

Напишите им через форму обратной связи на сайте, хотя вам это не поможет, но кассиру за произвол вставят...
Ростислав2
 
 
 
Повідомлення Додано: Вів 16 лис, 2010 23:39

Сергею.

Сергію, я не думаю, що ради одного менеджера потрібно весь банк паплюжити і називати начальника Джамшутом, це нехай думає відділ кадрів кого бере на роботу. Вашого менеджера. Чому ви не підете обслуговуватись в Приват, там вас привітають найкраще. Мене в УПБ чудово обслуговує персонал. Завжди є зворотній зв"язок. Особлива подяка касирам відділення на Бажана.
Amigo24
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 17 лис, 2010 01:16

Менеджер одно из лиц банка. Последнее дело говорить идите в приват или еще там куда- там еще хуже, не нужно быть вторыми с худшего конца, нужно быть лучшими во всем - в последнем кассире на каждом отделении. Почемуто мне кажется что вы амиго сотрудник банка)))(ну или близкий знакомый когото из сотрудников) [/list]
Айвенго
 
 
 
Повідомлення Додано: Сер 17 лис, 2010 14:21

1) Банк дуже швидко відрагував на моє повідомлення на цьому форумі. Жаль, що раніше не реагували.
2) Донарахували відсотки за 2 дні просрочки (аж 20грн :evil: ).
3) Менеджера сьогодні не бачив. Сказали, що звільнять.
4) До касирів претензій нема.
Сергій
 
Повідомлень: 51
З нами з: 16.11.10
Подякував: 0 раз.
Подякували: 5 раз.
 
Профіль
 
  #<1 ... 1516171819 ... 72>
Форум:
+ Додати
    тему
Відповісти
на тему
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей
Модератори: Ірина_, ShtormK, Модератор

Схожі теми

Теми
Відповіді Перегляди Останнє
19 43984
Переглянути останнє повідомлення
Пон 07 кві, 2025 17:36
Investor_K
56227 8867579
Переглянути останнє повідомлення
Сер 23 жов, 2024 15:18
Y3G0R
3462 2012153
Переглянути останнє повідомлення
Пон 29 лип, 2024 16:23
greenozon
Топ
відповідей
Топ
користувачів
реклама
Реклама