лучше неудачно чем совсем никак..
|
|
лучше неудачно чем совсем никак.. Востаннє редагувалось Wirująświatła в Сер 11 гру, 2024 19:29, всього редагувалось 1 раз.
Re: Напад росії і білорусі на Україну
Оце вас штирить:) Ні, все не зовсім так. Є певний поріг на рівень знань, ніхто не виставить вище рівня школи учня, що взагалі не розбирається в предметі. Так само й на призові місця може просто ніхто не потрапити, хоча таких випадків не пригадую. Для того, чтобы строить подобную статистику, придется строго определить критерии успешности. Дело это мне видится крайне неблагодарным. Уважаемого профессора, который всю жизнь занимается фундаментальной наукой, но живёт достаточно скромно, в его его кругу все признают успешным, а недалёкий предприниматель средней руки вполне может считать его лузером. Весь вопрос в том, кто будет считать? все залежить від часу, коли ви навчались якщо ви закінчили школу після 1995-2000 (то знання школа на той час не давала) якщо взяти період 1960-1985: стосовно Олимпіад: олімпіади в школі-це галочка, на рівні села(або маленького містечка з населення до 70к)-також галочка, обласні -вже складніше а от республіканські олімпіади в Київі, а потім союзні в Москві це прямий шлях до науки (після престижного вишу:МІФІ, МФТІ, МВТУ(бауманка),або до КГБ (хто зна де краще?) але як на мене, школа -це тюрьма для малолітніх (ноль поваги до особистості і ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ (від соціального і матеріального стану батьків), на краще, що вона була в більшості шкіл відсутня і тому, коли виникала ситуація-тим боляче на неї реагували учні. Вчитель руського языка(в 8му класі)-писала на дошці і зробила помилку(таке бувает, замість "о", "а"), учні побачили і заволали-це помилка, якби вона просто сказала, щось я задумалась , вона почала виправдовуватись, далі гірше, вигнала більш наполегливих з класу, а "відміннику" сказала-поперше "закончи инстутитут, тогда будешь со мной на равных разговаривать" (до чого інститут і хамовита поведінка вчитаеля), я коли в ТГ дивлюсь відео з російських шкіл-пригадую свою радянську школу. Re: Напад росії і білорусі на Україну Когда-то, я рассказывал свою историю со сдачей книг и обвинениями меня в покрывательстве тех, кто не сдал книги
Хотя, по факту, все книги были сданы. Но обвинения были И я разрулил ситуацию Витальчик постебался. Потом, много раз переиначивал эту историю. И снова стебался Потом, перешёл на откровенное враньё. Он тогда, уже свои школьные комплексы озвучивал Может потому, он в пед и пошёл. Чтобы потом детям мстить за свои комплексы И в школу его не взяли, по той же причине Как и сейчас Витальчик брызжет слюной на тех, кто участвовал в олимпиадах Сколько в нём, под сраку лет, осталось комплексов со школы ? Что эти комплексы не дают ему покоя и сейчас В таком возврасте, уже можно всё забыть и/или забить Но нет ... В этом "успешном" живут, до сих пор, всё те же комплексы мальчика (или девочки) лет 12-13
budivelnik
мій препад навігації в Академії капітан Шевченко на лекціях казав таке: на флоті швидше досягає карьерного успіху не "червоний диплом" а "хорошист, навіть троечник", них нервова система витриваліша, але це не точно 90% краснодимпломників з мого курсу, таки стали капітанами, спростувавши теорію нашого вчителя Востаннє редагувалось prodigy в Сер 11 гру, 2024 19:57, всього редагувалось 1 раз.
Критерії якраз не принципові... Як то кажуть кожен судить в міру своєї розпущеності... Тому дивлячись на абсолютну кількість - всі бачать що кількість медалістів серед успішних - в рази менша ніж кількість не медалістів... А те що треба робити поправку на те що кількість медалістів приблизно на ДВА ПОРЯДКИ(100 разів) менша від кількості не медалістів середньостатистичний розум не розуміє... Ось на таких хибних твердженях і вискакують дурниці типу Бідні воюють за багатих, бо в абсолютній кількості на фронті більшість це бідні.. а от у відсотках це рахувати не кожен зможе... Чиновники не служать (є 100 000 чиновників серед мобілізаційно придатних і 10 000 000 інших моб придатних), тобто якщо на 1чиновника в окопах є 100 не чиновників- то пропорція збережена , але для середньостатистичного 100 завжди більше від 1....
Це зайве підтвердження предмету СТАТИСТИКА... проти якого важко перти, взагалі проти математики - не попреш. При цьому припускаю, що Ваш викладач був правий по кількісних параметрах Було 100 студентів 10 закінчили з червоним дипломом-9 стали капітанами 90 закінчили з синім дипломом - 18 стали капітанами... 18>9
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||